Juice challenge 4 t/m 8 april

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Juice challenge 4 t/m 8 april

Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Whaha die zal wel lekker zijn sinas banaan :dribble:
Maar he het is nog steeds veel gezonder dan kant en klaar drankje, ;) en we moeten niet vergeten af en ons onzelf te verwennen he

Ik vind de choco tahini ook lekker, maar deze moet ik ook eens proberen :biggrin2:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Oo trouwens hier vandaag ook o happy day.
De bloodbuilder, jammie, de beta-carrot, jammie, en de super sporty fuel, jammie.
Dus 3 van de 4 sappen van vandaag behoren tot mijn favorieten.
En dan de soep van vanavond, dei heb ik nog noiit gemaakt maar die moet lekker zijn, geroosterde cherry tomaat en paprika soep, dat kan niet anders.
:) :) :)
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

hannabelgje schreef:Vandaag een smoothie van mezelf. Ondat het vrijdag is. Sap van twee sinaasappels, een banaan en yoghurt. Erg lekker, minder gezond.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Waarom minder gezond, omdat er geen groente in zit?
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Pfff merk nu wel dat ik last heb van te zuur, zeg maar. Ik denk dat dat komt omdat mama natuur met haar kadootje zeer binnenkort kot, dan krijg ik atijd meer honger en van die rare digen oa. msselijkheid. Dan maar zo een sneetje eigengemaakt brood met een eitje. Denk een sopeitje.
Dan straks nog naar de DA, van sporten zal niks meer komen, het arme hondenkind springt om de zoveel tijd op van pijn en onbehagen en wil zijn mama hebben ::)
Dus dan maar alleen poetsen, is ook beweging denken we dan maar :cool:
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Kaio schreef:Oo trouwens hier vandaag ook o happy day.
De bloodbuilder, jammie, de beta-carrot, jammie, en de super sporty fuel, jammie.
Dus 3 van de 4 sappen van vandaag behoren tot mijn favorieten.
En dan de soep van vanavond, dei heb ik nog noiit gemaakt maar die moet lekker zijn, geroosterde cherry tomaat en paprika soep, dat kan niet anders.
:) :) :)
Dat soepje is inderdaad erg lekker, ik heb ook weer de ingrediënten mee voor een dubbele hoeveelheid. :)
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Hmmm smaakt een beetje als goulash :biggrin2:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Ik heb de app gekocht, en ben hem aan het kijken, ik krijg honger!
Echt wel recepten die bij mij in de smaak vallen
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Echt een hele fijne app vind ik.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Ja hij werkt goed en snel dat ook nog eens!
EN ik zie dat je een eigen plannetje kunt maken, en vermoed dat dan ook de shopping list eruit rolt

En groene asperges, moet er nu ff vaak iets van maken, zijn hier nl vaak in de reclame in het seizoen, dus nu mooi betaalbaar! En zo lekker!!! Kan ze wel iedere dag eten :biggrin2:
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Ik vind die snelle smoothies van de app toch echt wel een uitkomst. Gisteravond nergens geen zin meer in, dus vanmorgen een blendersmoothie in elkaar gefietst in een paar minuutjes.
Ik merk wel dat nu ik momenteel door tijdgebrek meer brood eet, mijn oude klachten weer razendsnel terugkomen. Toch maar weer wat meer tijd reserveren voor gezonder eten. ::)
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Ik heb momenteel een goede balans gevonden. Smoothie en soep elke dag, twee keer per week een notenshake en één keer per week ipv de soep iets anders. Afgelopen weekend heb ik lasagne gemaakt, ik heb er wel twee dagen aan gegeten, want ik kreeg het niet op. Momenteel val ik langzaam maar zeker af en voel ik me goed. :)

Van brood krijg ik ook snel last, van alles van granen trouwens, maar het is wel lekker. :)
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Ik heb de sapjes ook geïntegreerd in het dagelijks leven. Ik maak nu aan het eind van de middag een flinke hoeveelheid sap, uit het boek van Jason Vale of van het 5-dagenprogramma (dat zat bij het boek en heb ik zo lekker makkelijk in de keuken liggen). Het boek bevat zaaaalige sapjes. Ik maak dan wel dubbele hoeveelheden, anders wordt het onoverzichtelijk. Hoewel, als ik tijd heb, maak ik er ook weleens drie of vier verschillende uit. Allemaal mjam!
Ik zorg dat ik altijd genoeg sap overhoud als ontbijt de volgende ochtend, ga dan met de honden wandelen, eet na terugkomst een paar Zweedse roggebroodjes met kaas, en dan kan ik heel lang door zonder honger. 's Avonds kook ik iets, meestal meteen voor twee dagen (quiche, pasta, alles vegetarisch of vegaan), en dan weer sapjes maken voor de avond en de volgende dag. Werkt prima zo, en het blijft heerlijk om moeiteloos in broeken te kunnen kruipen waar ik al meer dan een jaar niet meer in paste! :D
Dreetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dreetje »

Hoe lang zijn de sapjes te bewaren?
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Hier op het moment in de ochtend een jason smoothie, tussen de middag soep op het werk met een broodje en 's avonds een recept van Jason met vis of zonder vis of vlees.
De sapjes uit de slowjuicer max 48 uur, de sapjes uit de gewone juicer minder dan 24 uur.

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Ligaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ligaa »

Ik drink ze het liefst dezelfde ochtend op, ligt er een beetje aan wat ik erin doe. Bittere dingen (grapefruit bijvoorbeeld) maken je hele drankje bitter na een paar uur en dat vind ik niet lekker. En iets met avocado of banaan zou ik ook niet zo lang bewaren. Maar meestal vind ik het toch te lekker om te laten staan en is het rond de lunch wel op. ::)

Plaats reactie