vince is back in town!!!!!!!
Moderator: Lizzy
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: vince is back in town!!!!!!!
jaah!!!
dat stond ergens in de bar..
maar na veel bellen, veel wachten en vooral heel veel geduld hebben heb ik de uitslag vorige week gekregen, was goed!!!!!
dus alle narigheid werd veroorzaakt door dat er een testikel is gaan dwalen en vast is/was komen te zitten op zijn blaas, zag er ook heel raar uit op de foto's en echo's, zo'n ingedeukte blaas met een grijze bal/massa erop..
maar goed, nu wachten tot we volgende week de dossiers krijgen en dan gaan we toch even een praatje maken in Naaldwijk..
dat stond ergens in de bar..
maar na veel bellen, veel wachten en vooral heel veel geduld hebben heb ik de uitslag vorige week gekregen, was goed!!!!!
dus alle narigheid werd veroorzaakt door dat er een testikel is gaan dwalen en vast is/was komen te zitten op zijn blaas, zag er ook heel raar uit op de foto's en echo's, zo'n ingedeukte blaas met een grijze bal/massa erop..
maar goed, nu wachten tot we volgende week de dossiers krijgen en dan gaan we toch even een praatje maken in Naaldwijk..
Helemaal top!!!
Fijn te horen.
Pffff het kost je heel veel energie, maar gelukkig is hij er weer zo goed als bovenop.
Heerlijk dan he om ze dan weer zo gek te zien!!
Fijn weekend!
Fijn te horen.
Pffff het kost je heel veel energie, maar gelukkig is hij er weer zo goed als bovenop.
Heerlijk dan he om ze dan weer zo gek te zien!!
Fijn weekend!
- Charlie Angel
- Moderator
Echt heerlijk dat je manetje weer goed in zijn velletje zit, geef hem maar een dikke knuffel! 
wat heerlijk dat Vince weer helemaal de oude aan het worden is

We zijn nu bijna een maad verder sinds de castratie, merk je verschil t.o.v het implantaat? Of is dat nu nog te vroeg?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
nee, merk eigenlijk niks, sterker nog hij is drukker nu...
maar dat komt denk ik omdat ie zich eindelijk weer lekker voelt..
Dat rustig worden van een castratie mag van mij wel naar het land der fabeltjes verwezen worden....vanaalst schreef: nee, merk eigenlijk niks, sterker nog hij is drukker nu...
Fijn dat ie weer zo energiek is, goed teken toch?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
zekers!
ik ben er blij mee!!!!!
hij is over het algemeen genomen met het implantaat al wel wat rustiger geworden, hij was al minder hyper..
maar zoals ie nu is mag ie wel blijven!
ik ben er blij mee!!!!!
hij is over het algemeen genomen met het implantaat al wel wat rustiger geworden, hij was al minder hyper..
maar zoals ie nu is mag ie wel blijven!
Wat fijn voor jullie dat vince weer zo lekker gaat, als het goed is moet nu eindelijk alles op zijn plaats gevallen zijn.
Geweldig nieuws zeg....