De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De BP-moeders! *Welkom Nore, 28-7
Een little frog.
Ah, die hebben een fijne prijs-kwaliteit-verhouding.
Maar welke kleur/type? *nieuwsgierig*
Ik heb een Hopp Timbuktu: klik
En een Calin Bleu Yummy Olive (zomerdoek): klik
De volgende doek wordt denk ik een Didymos Ruby Mandarin, een kortere om te rugdragen: klik
Bij de Hopp heb ik een matching doektasje en kwijldoekje.
Bij de CB een doektasje.
Bij de Didymos wil ik ook een doektasje.
Ik zat ook over een draagcover te denken, deze: klik. Maar dat weet ik nog niet zeker, eens een ervaringen van anderen lezen enzo. Vera houdt nog steeds niet van kinderwagen, dus zal ik haar ook deze herfst en winter dragen in de doek. Op een gegeven moment wordt dat toch wel koud en wij beiden een dikke jas aan met doek knopen lijkt me niet prettig (de Hopp is al zo'n dik tafelkleed).
De volgende doek wordt denk ik een Didymos Ruby Mandarin, een kortere om te rugdragen: klik
Bij de CB een doektasje.
Ik zat ook over een draagcover te denken, deze: klik. Maar dat weet ik nog niet zeker, eens een ervaringen van anderen lezen enzo. Vera houdt nog steeds niet van kinderwagen, dus zal ik haar ook deze herfst en winter dragen in de doek. Op een gegeven moment wordt dat toch wel koud en wij beiden een dikke jas aan met doek knopen lijkt me niet prettig (de Hopp is al zo'n dik tafelkleed).
Ow, die is best mooi.
Ik heb ook over een draagjas zitten nadenken. Ik vind het nadelig van die dingen dat het gat op 1 specifieke hoogte zit. Ik draag vrij hoog op de buik, dus dan zit het gat op een gekke plek.
Ik heb ook over een draagjas zitten nadenken. Ik vind het nadelig van die dingen dat het gat op 1 specifieke hoogte zit. Ik draag vrij hoog op de buik, dus dan zit het gat op een gekke plek.
Ben dan wel geen mamma... Maar wel op 27-8 pappa geworden 
Hebben een zoontje gekregen
Silver Haydn Skylar Raiden
Was 3010 gram, precies een week te vroeg
Zit nu alweer op 3300 ongeveer
Hebben een zoontje gekregen
Silver Haydn Skylar Raiden
Was 3010 gram, precies een week te vroeg
Zit nu alweer op 3300 ongeveer
Gefeliciteerd!
Proficiat!!
@koek, ja ik vond ze ook prettig geprijst. Had eerst gekeken naar een 2de hands. Maar dat scheelt gaat niets in de prijs. Dus dan maken we hem zelf zacht en soepel. Ik heb nog getwijfeld over een blend met linnen. Als dit bevalt dan zal dat nog wel komen
Ik heb de amazone maat 6. Ik vond het niet het mooiste doekje ertussen. Maar de wederhelft heeft deze uitgekozen. Stimuleert hopelijk ook dat papa gaat dragen
zal hij sowieso wel doen. Maar wat actiever met een doek naar zijn smaak.
Dwayne is flink aan het hoesten alweer
word er van wakker. Arme Dwayne, arme mama.
@ skyline, proficiat. Wat word de roepnaam?
@koek, ja ik vond ze ook prettig geprijst. Had eerst gekeken naar een 2de hands. Maar dat scheelt gaat niets in de prijs. Dus dan maken we hem zelf zacht en soepel. Ik heb nog getwijfeld over een blend met linnen. Als dit bevalt dan zal dat nog wel komen
Ik heb de amazone maat 6. Ik vond het niet het mooiste doekje ertussen. Maar de wederhelft heeft deze uitgekozen. Stimuleert hopelijk ook dat papa gaat dragen
Dwayne is flink aan het hoesten alweer
@ skyline, proficiat. Wat word de roepnaam?
-
Leonike
- 3-sterren

Ik heb een zelfgemaakte (lees, door schoonmoeder gemaakte) draagcover. Heeft een waterafstotende/winddichte buitenlaag en fleece binnenin.koekje schreef: Ah, die hebben een fijne prijs-kwaliteit-verhouding.
Bij de CB een doektasje.
Ik gebruik 'm niet heel vaak, maar hij is wel fijn.
Wat jammer dat het allemaal zo prijzig (duur) is 
Ook hier moet iets bedacht worden voor de herfst/winter.
Er bestaan ook van die rits stukken. Waarmee je je jas groter kunt maken.
Ook hier moet iets bedacht worden voor de herfst/winter.
Er bestaan ook van die rits stukken. Waarmee je je jas groter kunt maken.
Roepnaam is Silver
Re: De BP-moeders! *Hoera, Silver is geboren! 27-8
Een foto'tje erbij
??
Gefeliciteerd, gave naam!
Wat betreft dragen op koude dagen. Ik had een heel fijn en warm outdoor-vest gekocht in een aantal maten te groot. Fedde zat dan in de doek met slofjes aan en warme, gevoerde muts met oorflapjes op. Daaroverheen dan mijn vest en we hebben het echt niet koud gehad hartje winter!
Wat betreft dragen op koude dagen. Ik had een heel fijn en warm outdoor-vest gekocht in een aantal maten te groot. Fedde zat dan in de doek met slofjes aan en warme, gevoerde muts met oorflapjes op. Daaroverheen dan mijn vest en we hebben het echt niet koud gehad hartje winter!
- Lothlórien
- 3-sterren

Ralph en Chantal, hier ook nog eens gefeliciteerd met Silver!
(Lothlórien = Jiska
)
(Lothlórien = Jiska
- Angelique
- 5-sterren

Ook papa's feliciteren we
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
gefeliciteerd met jullie zoon..