Re: wat eten we vandaag... deel 40
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
gebakken eitjes, wat bosui en tomaat erdoor, op een dubbele boterham.
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 40
Wij hebben de Chinese dame bij het Karstadt-buffet voor ons laten wokken. Een bord vol groenten en vlees naar keuze met een heerlijke woksaus en rijst of mie voor maar
€ 6,95.
€ 6,95.
Maaltijdsalade met gerookte kip, zongedroogde tomaatjes, pasta en cashewnoten met vers stokbrood en smeersels 
Lamsstoofprutje met couscous
Spekbonen + aardappels + tomatensalade met avocado en een gekookt ei.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Restjes. Aardappelsalade, nasi/bloemkoolcurry, wortel/witlof/sla.
En nu de salt and vinegar sticks van de Lidl.

En nu de salt and vinegar sticks van de Lidl.
- Angelique
- 5-sterren

Broodje bal, met ui, champignons, kaas en tomatenketchup. Oh ja, en tomaat 
Frituur. Vera heeft twee frietjes en twee hapjes van haar mexicano gegeten en voor de rest wilde ze alleen appelmoes.
Stamppot met rauwe andijvie en een sudderlapje. Was lekker!
Blije kip uit de Aga met frietjes.
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Witlof met ham en kaas. Hebben jullie dat nou ook (zei de keukenprinses, NOT) Als de schaal uit de oven komt staat er "water" in de schaal. Ik laat de gekookte witlof echt goed uitlekken, maar toch staat er vocht in de schaal.
Wat hier helpt en mega lekker is is 10 a 15 minuten voor schaal uit oven mag er 2 goed opgeklopte eieren er over te gieten, die binden het vocht vast en is gewoon lekker*Lia* schreef: Witlof met ham en kaas. Hebben jullie dat nou ook (zei de keukenprinses, NOT) Als de schaal uit de oven komt staat er "water" in de schaal. Ik laat de gekookte witlof echt goed uitlekken, maar toch staat er vocht in de schaal.
Ik doe zelfgemaakte hele droge aardappelpuree op de bodem. En volgens mij neemt dat veel vocht op.*Lia* schreef: Witlof met ham en kaas. Hebben jullie dat nou ook (zei de keukenprinses, NOT) Als de schaal uit de oven komt staat er "water" in de schaal. Ik laat de gekookte witlof echt goed uitlekken, maar toch staat er vocht in de schaal.
Vanavond bietjes uit eigen tuin. Gekookt. En zo meteen gaat er balsamico over, olijfolie en feta. Gekookt aardappeltje erbij. En tomaat/komkommerslaai.