Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Uit het boek van Rens Kroes: stamppotje van bloemkool, wortelen en zoete aardappelen. Lekker pittig door mosterd en cayennepeper. Met gebakken champignons, uien, knoflook erbij, lenteuitje erdoor en voor de liefhebbers een worstje erbij. Jammie!
Het is hier weer dramatisch; zondag restjes nasi en macaroni. Maandag erwtjes en peekes en een worstje en bijna aangebakken piepers. Dinsdag een bezorgturk. Vandaag pot met rijst.
Voorlopig mijn laatste zelfgekookte maaltijd, snijboontjes, gekookte piepers, bio hamburger en komkommersalade. Moet zo nog iets zien te eten.... Morgenochtend een beschuitje voor 7 uur, en heel de dag niks meer, nuchter blijven voor m'n operatie van s middags. Dat is bijna ondoenlijk vind ik. En dan paar dagen ziekenhuisvoer, yum
.
- AnnemiekevD
- 5-sterren

De kleine komt dus morgen te wereldJantina schreef:Voorlopig mijn laatste zelfgekookte maaltijd, snijboontjes, gekookte piepers, bio hamburger en komkommersalade. Moet zo nog iets zien te eten.... Morgenochtend een beschuitje voor 7 uur, en heel de dag niks meer, nuchter blijven voor m'n operatie van s middags. Dat is bijna ondoenlijk vind ik. En dan paar dagen ziekenhuisvoer, yum.
Succes morgen en beval ze!
Voor de 4e dag zonder vlees, en volgens mij heeft de meneer het niet eens echt door. Maandag wraps met vega gehakt, dinsdag aardappelen en groenteburger, woensdag macaroni zonder gehakt, en vandaag couscous met feta kaas.
-
BusKay
Dat kan ik me best voorstellen met 4 slapeloze nachten met pok..pok...pok...eelke schreef:Voor de 4e dag zonder vlees, en volgens mij heeft de meneer het niet eens echt door. Maandag wraps met vega gehakt, dinsdag aardappelen en groenteburger, woensdag macaroni zonder gehakt, en vandaag couscous met feta kaas.
Morgen beukennootjes??
OT: Goulash met rijst en een tomatensalade
Paprika's gevuld met bulgur en groente, met een halve entrecote.
Vegetariana pizza (met artisjok) van een andere Turk, Koek, ik zal je de bevindingen laten weten 
- Pauline
- 5-sterren

Gegrilde groene asperges met ham, hardgekookte eieren en botersaus. Meiraapsalade met appel en walnoten.
Leo kookt
(Thais).
Lekker! Van welke?eelke schreef:Vegetariana pizza (met artisjok) van een andere Turk, Koek, ik zal je de bevindingen laten weten
Hier restje macaroni.
-
BusKay
Gehaktballetjes met kruidenyoghurt, salade van rettich en wortel en frietjes
Hier gooi ik maar weer eens iets in de oven (kok is naar bierfestival) en dan stoofpeertjes erbij 
Broodje hamburger, helemaal zelf belegd.
Stieflief weigerde en wilde liever een bruine boterham met kaas en een halve rauwe paprika.
Stieflief weigerde en wilde liever een bruine boterham met kaas en een halve rauwe paprika.