naar de DA/weirdo slaapt
Moderator: Lizzy
- - Judith -
- 5-sterren

Re: naar de DA/hij balanceert tussen leven en
Pfff, wat een narigheid
. We duimen heel hard door voor Weirdo 
Ben ook een aantal dagen niet op BP geweest en heb dus met verbijstering en tranen in mijn ogen het hele topic doorgelezen.
Jeetje, wat een verschikkelijke toestand. Ik duim heel hard dat Wierdo er weer boven op komt.
voor jou Ellen en veel sterkte.
Jeetje, wat een verschikkelijke toestand. Ik duim heel hard dat Wierdo er weer boven op komt.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja dat is ook precies de reden dat je niet op bezoek mag komen. Hond is helemaal door het dolle en dan gaat het baasje weer. En de rest van de dag zit er een jankende hond en dat is ook erg onrustig voor de andere dieren.*Natasja* schreef: Toch, als ik het rationeel bekijk (ik zou in zo'n situatie ook het liefst 24 uur per dag bij mijn hondjes blijven hoor), denk ik dat het voor de hond rustiger is als de baas niet steeds een uurtje komt kijken. Natuurlijk is de hond blij als hij zijn baasje ziet, maar dat baasje moet dan ook iedere keer weer weg na verloop van tijd, en ik denk dat de hond daar erg onrustig van wordt![]()
- spreeuwtje
- 5-sterren

sanootje ligt op bed..
tv uit.. kaarsje aan.. wierrookje aan..
en die mooie kop met grijze wenkbrauwen in gedachten nemen..
vol liefde..
vol liefde..
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
jezus,wat doen jullie me aan, zit helemaal te shaken vanwege jullie lieve goedheid, weet het niet te omschrijven maar voor de zoveelste keer vandaag lopen de tranen over m'n wangen
ja, tuurlijk wil ik bij hem, maar kan hem niet aanraken oid, hij ligt afgezonderd om helemaal tot rust te komen en ik riep altijd het hards dat ze mij niet weg zouden krijgen, als een mak lammetje ging ik....
ja, tuurlijk wil ik bij hem, maar kan hem niet aanraken oid, hij ligt afgezonderd om helemaal tot rust te komen en ik riep altijd het hards dat ze mij niet weg zouden krijgen, als een mak lammetje ging ik....
-
roefus
plus dat je nogal verschillende baasjes en honden hebt (denk ik).*Dorothea* schreef: Ja dat is ook precies de reden dat je niet op bezoek mag komen. Hond is helemaal door het dolle en dan gaat het baasje weer. En de rest van de dag zit er een jankende hond en dat is ook erg onrustig voor de andere dieren.
en ik kan me ergens voorstellen dat je rust in de tent wilt bewaren.
ik kan me ZELFS voorstellen dat je rustiger kunt denken en reageren als arts...als je niet geconfronteerd wordt met emoties die soms doorslaan.
dus ja...ik heb er begrip voor.
maar evengoed, ik ken mezelf...en zou er ook bij willen zijn.
maar je hebt geen keuze Ellen (en niemand van ons heeft die keuze).
Jouw Weirdo ligt, denk ik, op de beste plek momenteel...DAAR kunnen ze het meest voor hem betekenen.
En dat hij DAAR ligt...heeft hij aan jou te danken !!!
Nee, er valt JOU zeker niets aan te rekenen, jij hebt vanaf het eerste begin gevochten.
Als een leeuwin...meer kun je niet.
En je verdient het...je verdient het helemaal...dat die kanjer erdoor komt !!! :bigarmhug:
mwa...wilde ik nog even gezegd hebben :-[
fijn om te lezen dat we allemaalmee denken, kaarsjes branden etc
super
we duimen gewoon verders
super
we duimen gewoon verders
Ben weer terug,heb even alles bijgelezen.
Heb ik de reiki sessie gemist. Maar ik denk heel de dag aan hem en vertel hem dat hij het moet halen.
Ik hoop zo dat hij nu in een dip zit waar hij straks doorheen is en dan gaat het alleen nog maar bergop.
Is wel fijn als hij niet zo alleen is.
Misschien dat het na vannacht al iets beter gaat. Hoe is het met zijn temperatuur?
Liliane.
Heb ik de reiki sessie gemist. Maar ik denk heel de dag aan hem en vertel hem dat hij het moet halen.
Ik hoop zo dat hij nu in een dip zit waar hij straks doorheen is en dan gaat het alleen nog maar bergop.
Is wel fijn als hij niet zo alleen is.
Misschien dat het na vannacht al iets beter gaat. Hoe is het met zijn temperatuur?
Liliane.
-
Drijver
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik doe ook mee. Hier ook wierrookje aan en een kaarsje erbij.spreeuwtje schreef: sanootje ligt op bed..
vol liefde..![]()
Ellen, ik wil je veel zeggen , maar ik weet niet hoe 
Ik duim me het ongans voor jou en weirdo!!!

Ik duim me het ongans voor jou en weirdo!!!
Hier wordt ook steeds aan Weirdo gedacht. Ellen, mijn huis (Nieuwegein) staat voor je open hoor als je in de buurt van Utrecht moet/wilt wachten of een bakkie wilt doen! Heel veel sterkte

- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ben ik vergeten te vragen, hoe of dat z'n koorts nu is

ik ga straks nogmaals bellen(ze zullen wel denken) om een uur of 22.00/22.30.
en dan hoop ik toch dat zijn bloed weer aan de betere hand is en dat zijn nieren weer een teken van leven geven..
misschien gaat het straks wel wat beter na een dag in de zuurstoftent, hoop zo dat ie minder benauwd is..
en dan hoop ik toch dat zijn bloed weer aan de betere hand is en dat zijn nieren weer een teken van leven geven..
misschien gaat het straks wel wat beter na een dag in de zuurstoftent, hoop zo dat ie minder benauwd is..
- spreeuwtje
- 5-sterren

net 45 minuten reiki gedaan voor weirdo..
het kaarsje van paap staat te branden.. wierrookje aan..
ik heb weirdo geknuffeld.. zijn oogjes schoongemaakt.. zijn longetjes schoongemaakt..
over zijn buikie gekratst.. lekker door zijn vachtje gewriemeld..
hij was heerlijk zacht..
ik heb alle diertjes waaronder paapie en juulie, zijn dalmaten vriend die een paar maandjes terug overleden is naar hem toegestuurd voor steun..
zijn gidsen aangeroepen..
mijn gidsen aangeroepen..
kiki kwam erbij liggen.. boris op de leuning van de bank.. ieniemienie op schoot.. max achter me op de bank.. zelfs pumba kwam even langs..
op een bepaald moment dwaalden mijn gedachten steeds af.. en dan kun je beter stoppen.. kennelijk is het dan even genoeg..
was wel weer eens fijn om te doen..
ik heb ook even aan ellen gedacht en aan spetter.. de dalmaat die het ook moeilijk heeft deze dagen..
ik hoop hoop hoop dat t zoden aan de dijk zet..
nog een kus weirdo.. we blijven aan je denken..
het kaarsje van paap staat te branden.. wierrookje aan..
ik heb weirdo geknuffeld.. zijn oogjes schoongemaakt.. zijn longetjes schoongemaakt..
over zijn buikie gekratst.. lekker door zijn vachtje gewriemeld..
hij was heerlijk zacht..
ik heb alle diertjes waaronder paapie en juulie, zijn dalmaten vriend die een paar maandjes terug overleden is naar hem toegestuurd voor steun..
zijn gidsen aangeroepen..
mijn gidsen aangeroepen..
kiki kwam erbij liggen.. boris op de leuning van de bank.. ieniemienie op schoot.. max achter me op de bank.. zelfs pumba kwam even langs..
op een bepaald moment dwaalden mijn gedachten steeds af.. en dan kun je beter stoppen.. kennelijk is het dan even genoeg..
was wel weer eens fijn om te doen..
ik heb ook even aan ellen gedacht en aan spetter.. de dalmaat die het ook moeilijk heeft deze dagen..
ik hoop hoop hoop dat t zoden aan de dijk zet..
nog een kus weirdo.. we blijven aan je denken..
- Angelique
- 5-sterren

Jawel, maar ik baal van het nieuws over de achteruitgang, dit willen we gewoon niet horenvanaalst schreef: neeeeeee ,hij red het hoor
- spreeuwtje
- 5-sterren

ze zullen denken wat ze nu al denken..vanaalst schreef: ben ik vergeten te vragen, hoe of dat z'n koorts nu is![]()
dat is een baasje die het niet meer heeft omdat haar kind hier heel ziek ligt te wezen..
kan me niet voorstellen dat ze zich daaraan zullen ergeren of het raar zouden vinden..
eerder wanneer je niks van je laat horen.. DAT is raar!!