Jij mag natuurlijk vinden wat jij vindt, maar ik heb liever dat haar bloed weer in orde is en ik dus geen zieke hond meer heb. Vanuit daar gaan we wel verder kijken of we kunnen achterhalen wat er aan de hand is geweest. Als haar bloed nog steeds niet in orde is, is de kans dat het ooit goed komt namelijk zeer klein. Die wordt alsmaar kleiner. En dus blijf ik dan zitten met een hond met chronisch nier problemen. Hetgeen wel eens zou kunnen betekenen dat ik in plaats van nog 14 jaar van haar kan genieten nog maar kort of beperkt van haar kan genieten. Zoals je weet kennen ze bij honden geen nier dialyse of nier transplantatie. Dus neuh, ik denk serieus dat je het verkeerd ziet.Rovanna schreef: Nou het is maar hoe je het bekijkt. Want wat als haar bloed wel in orde is? Dan weet je dus nog niet wat haar gemankeerd heeft en of het nog terug komt en wanneer? Als je nu wel weet wat er aan de hand is en het kan behandeld worden lijkt mij dat een stuk rustiger. Maar ja, wie ben ik?
Linga drinkt plotseling overmatig
Moderator: Lizzy
Re: Linga drinkt plotseling overmatig
Laatst gewijzigd door Lizzy op vr 07 mei 2010, 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Oké ja zoveel weet ik er dan ook niet van natuurlijk. Goed, we hopen dus op een goede uitslag!
Lizzy sjit oh kut verdomme nog aan toe
weer niets dus , ik schrijf niks meer er komen toch alleen maar lelijke dingen te staan 
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
zo nou ik ook, ik ben nu al zenuwachtig voor morgenLizzy schreef: Nou, als je het niet erg vindt: ik heb liever dat het bloed weer helemaal in orde blijkt!
Hopelijk is het allemaal goed en zullen we nooit weten wat het geweest is, maar who cares als Linga maar beter wordt.
hier draaien de duimen voor Linga

neem een lekker borreltje schat*Dorothea* schreef: zo nou ik ook, ik ben nu al zenuwachtig voor morgen
Hopelijk is het allemaal goed en zullen we nooit weten wat het geweest is, maar who cares als Linga maar beter wordt.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
[quote="henneke"]
neem een lekker borreltje schat

[/quote]
goed idee
neem een lekker borreltje schat
[/quote]
goed idee
-
Jacqueline1968
- 3-sterren

Ik vind het heel erg, zo'n jonge levendige hond en dan nierproblemen.............. das ............erg 
ik hoop zo, dat het bloed goed of op zn minst beter zal zijn.
sterkte met wachten, want wachten is erg
ik hoop zo, dat het bloed goed of op zn minst beter zal zijn.
sterkte met wachten, want wachten is erg
[quote="Lizzy"]
Morgen wordt er weer bloed geprikt en geanalyseerd. En urine. En als dat niet goed is, dan gaan we dus maandag bellen voor een afspraak met de internist.....
[/quote]
Weet je de uitslag dan ook gelijk morgen Liz? Ik duim héééééééééééél hard met je mee!!
Morgen wordt er weer bloed geprikt en geanalyseerd. En urine. En als dat niet goed is, dan gaan we dus maandag bellen voor een afspraak met de internist.....
[/quote]
Weet je de uitslag dan ook gelijk morgen Liz? Ik duim héééééééééééél hard met je mee!!
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Ik steek een kaarsje aan voor Linga. Naast dat van Tara
de moeder van Paulien en Sonja.
Ik blijf duimen voor een positieve uitslag
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik duim mee!

Ik hoop echt dat ze nu wat gaan vinden.
Geef Linga en jezelf maar een dikke
Geef Linga en jezelf maar een dikke
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Verdorie Linga!!! Morgen gewoon een goeie uitslag!!