Juice challenge 4 t/m 8 april
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
frodo quin
- 5-sterren

Re: Juice challenge 4 t/m 8 april
Mijn nieuwe blender is stuk
Hij doet het wel nog, maar een rubbertje is in stukjes en daardoor komen de messen los. Het stomme is dat ik hem moet opsturen en ik hem dan 2 à 4 weken kwijt ben. Dat gaat niet, ik moet in de tussentijd nog eten hé. En dat allemaal voor een stom rubbertje 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ooowww woehaaaa!frodo quin schreef:Mijn nieuwe blender is stukHij doet het wel nog, maar een rubbertje is in stukjes en daardoor komen de messen los. Het stomme is dat ik hem moet opsturen en ik hem dan 2 à 4 weken kwijt ben. Dat gaat niet, ik moet in de tussentijd nog eten hé. En dat allemaal voor een stom rubbertje
-
frodo quin
- 5-sterren

Nope, coolblue doet namelijk niets zelf en stuurt alles op. Ik ga morgenvroeg nog eens contact opnemen met de fabrikant (ze hebben een zetel in Nederland) en hopelijk kan het via die weg wel. Ik vrees dat het dan niet onder garantie zal vallen, maar weken zonder blender is voor mij ook geen optie. Ik vind het ook echt geen service dat ik voor een stom rubbertje mijn hele blender moet opsturen en dan nog een geluk dat het papier hier nog niet geweest is want het moet in de originele verpakking.Anne in Duitsland schreef:Ooowww woehaaaa!Dat is wel het laatste waar je op zit te wachten! Kunnen ze jou dat rubbertje niet opsturen, dat je het zelf vervangt? Waarschijnlijk is er dan weer geouwehoer met de garantie, zul je altijd zien... Nou, veel plezier met water drinken en lucht eten dan maar, de komende tijd...
Ben wel pissig. Het is geen goedkoop toestel en dat het rubbertje het al zo snel begeeft, gewoon op ice crush functie vind ik niet bemoedigend.
Hoe oud is die blender? Kunnen ze niet gewon een nieuwe terugsturen?frodo quin schreef:Nope, coolblue doet namelijk niets zelf en stuurt alles op. Ik ga morgenvroeg nog eens contact opnemen met de fabrikant (ze hebben een zetel in Nederland) en hopelijk kan het via die weg wel. Ik vrees dat het dan niet onder garantie zal vallen, maar weken zonder blender is voor mij ook geen optie. Ik vind het ook echt geen service dat ik voor een stom rubbertje mijn hele blender moet opsturen en dan nog een geluk dat het papier hier nog niet geweest is want het moet in de originele verpakking.
Ben wel pissig. Het is geen goedkoop toestel en dat het rubbertje het al zo snel begeeft, gewoon op ice crush functie vind ik niet bemoedigend.
Misschien doen ze dat trouwens wel?
Wij hadden een dure blender van Philips gekocht bij de Media Markt. Binnen 5 maanden kaduuk. Jammer want het was een superding, maar ik vertrouwde het niet meer.
Philips nam alles gewoon in en je kreeg een nieuwe, of geld terug. Ik koos het laatste en heb mijn huidige blender gekocht. Top ding, wordt regelmatig zwaar belast, alles gaat de vaatwasser in - behalve de siliconenring.
Bleh knudde dat zoiets stuk gaat. Nog best nieuw dus.
Ik vraag me altijd af, originele verpakking? Verwachten ze dat mensen de dozen van al hun aankopen gaan bewaren ergens? Beetje bizar hoor.EN uiteindelijk mogen ze daar dan niet lastig over doen, je hebt een ondeugdelijk produkt, niet een doos. Maar goed gelukkig heb je de doos nog. Maar wat een service voor een rubbertje dat ding weken kwijt
Maar ligt geloof ik dus wel aan de fabrikant wat er met teruggekomen artikelen gedaan wordt. Helaas is dat dus niet altijd geld terug, wat je soms wel zou willen want vertrouwen heb je niet meer erin.
Ik vraag me altijd af, originele verpakking? Verwachten ze dat mensen de dozen van al hun aankopen gaan bewaren ergens? Beetje bizar hoor.EN uiteindelijk mogen ze daar dan niet lastig over doen, je hebt een ondeugdelijk produkt, niet een doos. Maar goed gelukkig heb je de doos nog. Maar wat een service voor een rubbertje dat ding weken kwijt
Maar ligt geloof ik dus wel aan de fabrikant wat er met teruggekomen artikelen gedaan wordt. Helaas is dat dus niet altijd geld terug, wat je soms wel zou willen want vertrouwen heb je niet meer erin.
Nou nou, tjonge.
Was vandaag sneller klaar geweest met een slowjuicer.
Mijn sapcentrifuge begon te kantelen en op te steigen... Het sap spoot er door alle kieren uit
Kan blij zijn dat mijn sapkan niet omgedonderd is, dus sap had ik gelukkig nog wel.
En toen eindelijk de knop kunnen omzetten. Er was een stukkie limoen blijven hangen tussen de zeefgaten. En dat ding sloeg dus zowat vast.
Heb ik al eens eerder gehad met citroen, toen kwam er rook uit
Naja limoen verwijderd en weer verder gegaan. Daarna de halve keuken kunnen poetsen wat dat had overal heen gesputterd
Dan apparaat wassen, kreeg ik de stamper niet los, zat een stuk pasitnaak kleim, dus weer met een mesje lopen frotten.
Al met al een heel gedoe voor de sapjes van vandaag, hopelijk zullen ze me smaken na al die moeite
Was vandaag sneller klaar geweest met een slowjuicer.
Mijn sapcentrifuge begon te kantelen en op te steigen... Het sap spoot er door alle kieren uit
Kan blij zijn dat mijn sapkan niet omgedonderd is, dus sap had ik gelukkig nog wel.
En toen eindelijk de knop kunnen omzetten. Er was een stukkie limoen blijven hangen tussen de zeefgaten. En dat ding sloeg dus zowat vast.
Heb ik al eens eerder gehad met citroen, toen kwam er rook uit
Naja limoen verwijderd en weer verder gegaan. Daarna de halve keuken kunnen poetsen wat dat had overal heen gesputterd
Al met al een heel gedoe voor de sapjes van vandaag, hopelijk zullen ze me smaken na al die moeite
-
frodo quin
- 5-sterren

Even gebeld met de Nederlandse afdeling van de producent en ze sturen mij een nieuw rubbertje op. De dame die ik aan de lijn had begreep heel goed dat ik helemaal mijn blender geen weken kon/wou missen en ik hoefde zelfs het bewijs van aankoop niet door te mailen. In het vervolg moet ik dus opletten dat de schroef die de messen vastzet heel goed aangedraaid is en ook niet scheef zit, want anders komt het dus los en heb je een katapulterende blender. Bij mijn weten zat het goed, maar er extra opletten dus.
@ Borke: de blender is nog maar enkele weken oud, gloednieuw dus. Het nadeel van bij een leverancier kopen die zelf geen producent is is dat wanneer er iets mis is het een omslachtige bedoeling is.
@ Kaio: Ik wordt ook kriegel van dat gedoe over de originele dozen. Je kan toch moeilijk alle verpakking bewaren, dan heb je een extra huis nodig.
@ Borke: de blender is nog maar enkele weken oud, gloednieuw dus. Het nadeel van bij een leverancier kopen die zelf geen producent is is dat wanneer er iets mis is het een omslachtige bedoeling is.
@ Kaio: Ik wordt ook kriegel van dat gedoe over de originele dozen. Je kan toch moeilijk alle verpakking bewaren, dan heb je een extra huis nodig.
Nou gelukkig!
Heb idd met mijn blender wel eens gehad dat bij het vastdraaien dat rubber net iets naar binnen komt. Da's niet goed. Dus ja ik let er ook altijd zeer goed op
Heb idd met mijn blender wel eens gehad dat bij het vastdraaien dat rubber net iets naar binnen komt. Da's niet goed. Dus ja ik let er ook altijd zeer goed op
En dames? Nog altijd tevreden over de kuvings?
Mijn centrifuge heeft steeds minder opbrengst, en steeds meer natte drap. Hoelang dat gaat duren nog dus? Ook ben ik altijd een beetje bang bij citroen en limoen, hou hem angstvallig vast
. Alvast een beetje orienteren dus maar. Dus bevalt hij jullie nog steeds? Alles werkt nog goed?
Mijn centrifuge heeft steeds minder opbrengst, en steeds meer natte drap. Hoelang dat gaat duren nog dus? Ook ben ik altijd een beetje bang bij citroen en limoen, hou hem angstvallig vast
-
hannabelgje
- 5-sterren

Er is weer een juice challenge van Jason. Van 4 t/m 10 juli. Wie doet er mee?
Het is het 7 dagen programma deze keer
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Het is het 7 dagen programma deze keer
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ben nu het 7 dagen programma al aan het doen, zag inderdaad ineens een mail verschijnen. Ik zit nu op dag 4!
Gaat eigenlijk best goed zo, ik had verwacht echt superveel honger te hebben maar het valt reuze mee. Af en toe trek als het weer tijd is voor een sapje maar verder eigenlijk niet!
Gaat eigenlijk best goed zo, ik had verwacht echt superveel honger te hebben maar het valt reuze mee. Af en toe trek als het weer tijd is voor een sapje maar verder eigenlijk niet!
Ik red het niet. Ik heb het weekend er voor en er na net allerlei leuke feestjes. Dan heeft het weinig zin en heb ik ook weinig zin
Die Kuvings is een prima machine. Pronkt nog steeds op het aanrecht
Die Kuvings is een prima machine. Pronkt nog steeds op het aanrecht
Ik ben ook nog zeer tevreden met mijn Kuving.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik doe ook weer mee van 4-10 juli!
De Kuvings doet het nog steeds goed, al vind ik wel dat hij met recepten waarin geen harde groente is verwerkt maar alleen zacht spul, dat hij de zachte drab niet goed krijgt doorgeperst. Kan ook liggen aan langere vezels die in de pulpverwijderingsopening blijven steken soms, maar goed. Ik ben er alles bij elkaar tevreden mee. En hij maakt gewoon erg lekker sap. Ik had er een sapcentrifuge bij gekocht voor snel sapjes maken tussendoor, maar de smaak is echt minder vol en spectaculair dan met de Kuvings.
De Kuvings doet het nog steeds goed, al vind ik wel dat hij met recepten waarin geen harde groente is verwerkt maar alleen zacht spul, dat hij de zachte drab niet goed krijgt doorgeperst. Kan ook liggen aan langere vezels die in de pulpverwijderingsopening blijven steken soms, maar goed. Ik ben er alles bij elkaar tevreden mee. En hij maakt gewoon erg lekker sap. Ik had er een sapcentrifuge bij gekocht voor snel sapjes maken tussendoor, maar de smaak is echt minder vol en spectaculair dan met de Kuvings.
Weet iemand of de challenge van juli dezelfde recepten heeft als die van april?