zimba/min of meer uitslag..
Moderator: Lizzy
Re: zimba/min of meer uitslag..
Ik reageer niet vaak maar wil laten weten dat we hier ook aan jullie denken, sterkte met
het manneke
het manneke
het is ook een soort eliminatiegedoen hé. Je hebt dat kijkgedoe met biopsien, da's de binnenkant. Dan een echo, voor de buitenkant en de boel eromheen. Bij de echo doen ze ook de maag/darmwanddikte meten, en afwijkingen. Bij ons werd toen ook nog iets aan de blaas gevonden.
En voor de diagnose IBD zijn er een aantal criteria.
Ik denk dat zo gewoon het rijtje af wordt gewerkt om tot de juiste diagnose te komen
Ik denk dat zo gewoon het rijtje af wordt gewerkt om tot de juiste diagnose te komen
Bij ons was 't eerst een bloed onderzoek, naar aanleiding daarvan (niet veel abnormaal, enkel ietsjes gestoorde leverwaarden) foto's of echo (ben ik even kwijt) en omdat hij toen toch onder narcose was en op de beelden niet echt duidelijk iets te zien was belde de DA me gelijk op om te vragen of ze hem mocht openen omdat hij zo klein was en ze zijn keel en slokdarm niet wou beschadigen met een scopie, er zijn toen biopten genomen omdat 't "er daarbinnen alles behalve goed uitzag", volgens de DA. 't was voor Berre een zware dag maar alles was wel ineens voorbij (z'n dubbele hoektand had ze er tegelijk ook maar uitgehaald).gemmaa schreef: het is ook een soort eliminatiegedoen hé. Je hebt dat kijkgedoe met biopsien, da's de binnenkant. Dan een echo, voor de buitenkant en de boel eromheen. Bij de echo doen ze ook de maag/darmwanddikte meten, en afwijkingen. Bij ons werd toen ook nog iets aan de blaas gevonden.
Ik hoop dat ze Zimba nu ook maar 's grondig nakijken en alles 's naast mekaar leggen, 't beestje heeft genoeg afgezien (en z'n baasjes en de ander leden en dieren van 't gezin eveneens)
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
maandag kunnen we al terecht..
bloedonderzoeken, echo's, foto's en nu laatst een scopie, zou niet meer weten wat nog meer, volgens mij beginnen we weer van voor af aan, echo's enz enz..
bloedonderzoeken, echo's, foto's en nu laatst een scopie, zou niet meer weten wat nog meer, volgens mij beginnen we weer van voor af aan, echo's enz enz..
je hebt gelijk,er komt geen einde aan, en op die onderzoeken zit niemand te wachten, ook Zimba niet. Die beslissingen kosten jaren van je levenvanaalst schreef: maandag kunnen we al terecht..
Laatst gewijzigd door mcSnurk op vr 19 nov 2010, 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.
ik kan maandag 8)
En nu maar hopen op een relatief rustig weekend en een verlossende maandag, Sterkte en............. de duimen blijven.
kut Ellen , sterkte meid 
Sterkte Ellen met Zimba 

- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
eigenlijk vindt ik wel dat ze maar verder moeten kijken, m'n ouders werden net bijna misselijk van de lucht toen ze binnen kwamen..
het is op het moment weer drama
het is op het moment weer drama
- Charlie Angel
- Moderator
Waardeloos zeg, sterkte Ellen en we blijven duimen hier.

-
Jacqueline1968
- 3-sterren

ik lees al een tijd mee, en leef ook al die tijd al mee.
wij weten hier ook wel wat van maag/darmproblemen, IBD was ook genoemd na echo en diverse onderzoeken.
bij Gorby was de oorzaak spoelworm, haakworm, giarda, een totaal vernielde afweer, darmflora en darmwand.
door hem op iets heel milds te zetten (gebaseerd op aardappel en vis) ging hij weer wat binnen houden en kon hij wat aansterken om de echte ellende aan te kunnen pakken. daar zijn aardig wat (gebundelde) krachten aan te pas gekomen.
1,5jr later mochten we hem "gezond" verklaren. kwetsbaar nog wel, maar gezond.
ik vind het heel erg voor Zimba, hij moet zich toch ook beroerd voelen, en je staat als baasjes zo machteloos.
al zou je naar timboektoe moeten, en dat zou helpen, ging je vanavond nog, maar zo simpel ligt het niet.
Ik wil jullie heeeeel veel moed, sterkte, geduld en doorzettingsvermogen wensen, diep respect voor jullie zorg voor Zimba
wilde ik toch ff laten weten............
wij weten hier ook wel wat van maag/darmproblemen, IBD was ook genoemd na echo en diverse onderzoeken.
bij Gorby was de oorzaak spoelworm, haakworm, giarda, een totaal vernielde afweer, darmflora en darmwand.
door hem op iets heel milds te zetten (gebaseerd op aardappel en vis) ging hij weer wat binnen houden en kon hij wat aansterken om de echte ellende aan te kunnen pakken. daar zijn aardig wat (gebundelde) krachten aan te pas gekomen.
ik vind het heel erg voor Zimba, hij moet zich toch ook beroerd voelen, en je staat als baasjes zo machteloos.
al zou je naar timboektoe moeten, en dat zou helpen, ging je vanavond nog, maar zo simpel ligt het niet.
Ik wil jullie heeeeel veel moed, sterkte, geduld en doorzettingsvermogen wensen, diep respect voor jullie zorg voor Zimba
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ja die geur die uit hem komt is heel bijzonder zullen we maar zeggen 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
dank je wel..Jacqueline1968 schreef: ik lees al een tijd mee, en leef ook al die tijd al mee.
anderhalf jaar later, jeetje zeg....ppffff hoop eerlijk gezegt dat mandigers maandag het licht ziet en er een passend behandelplan voor heeft