Al zenuwachtig voor Corona.....?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Al zenuwachtig voor Corona.....?

Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Siberienne schreef: do 31 mar 2022, 18:55 4BA00891-2ADF-4A91-A417-2C4E0502BF66.jpeg
Nee.... ik doe het niet. Ik trap er niet in. Nee, ik laat me niet verleiden tot commentaar. Nee, echt niet. Ik houd wijselijk mijn mond.

07.05[1].jpg
07.05[1].jpg (21.19 KiB) 1734 keer bekeken
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

;D ;D :cool:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

;D ;D ;D
sam28
5-sterren
5-sterren

Bericht door sam28 »

;D ;D ;D ;D
Djeena
4-sterren
4-sterren

Bericht door Djeena »

Beste Sam,

Ik ken je niet persoonlijk, maar je plichtsgetrouwheid is heel herkenbaar.
Na 40 jaar werken en nu met pensioen kan ik je zeggen dat aan het einde van je loopbaan niemand meer weet of je ooit 3 of 5 of 10 dagen ziek was en je alleen maar jezelf ermee hebt als je je schuldig voelt. Ik ben ook altijd te snel gaan werken, met als gevolg dat ik daardoor een veel langere nasleep had. En er is niemand die daar rekening mee houdt. Mss denk je; waar bemoei je je mee ::) maar als ik je verhaal lees, zou ik het kunnen zijn :) .
sam28
5-sterren
5-sterren

Bericht door sam28 »

Dankjewel Djeena! Je hebt helemaal gelijk. Ik sta zo hard als ik kan op mijn grenzen ondanks dat ik daar heel slecht in ben. Dus voor mijn doen heb ik ineens grenzen en hou ik daar rekening mee.

Ik ben benieuwd wat de arbo verpleegkundige gaat vertellen woensdag.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Zo'n beetje heel de familie heeft vermoedelijk corona. Mijn jongste nichtje, oudste nichtje, broer en mijn beide ouders. Ik en meneer hebben (nog) nergens last van. Heel de boel is nu naar het testcentrum.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Tibbies
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tibbies »

Sterkte Hanna

Hier ongeveer hetzelfde verhaal. Zoonlief en kleindochter zijn hier zondag langs geweest. Zoonlief gisteren met thuistest positief getest, ‘s-middags allemaal naar de GGD geweest.
Wijzelf hebben nog geen klachten.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Nou de buurtjes (gezin van broerlief) testen allemaal negatief behalve mijn oudste nichtje. Sinds gisteren is mijn lief ook behoorlijk ziek. Flink koorts (tegen de 40) en niet lekker. Ik durfde hem vannacht niet alleen te laten dus ik ben maar daar gebleven. Vandaag ff kijken hoe het gaat.

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

hannabelgje schreef: wo 06 apr 2022, 06:57 Nou de buurtjes (gezin van broerlief) testen allemaal negatief behalve mijn oudste nichtje. Sinds gisteren is mijn lief ook behoorlijk ziek. Flink koorts (tegen de 40) en niet lekker. Ik durfde hem vannacht niet alleen te laten dus ik ben maar daar gebleven. Vandaag ff kijken hoe het gaat.

Dit is nou echte liefde!

Maar hee, hij is wel echt heel ziek zeg... Pfft. Beterschap! En ik hoop dat jij er gevrijwaard van blijft!
sam28
5-sterren
5-sterren

Bericht door sam28 »

De covid pleeg was vriendelijk en heeft mijn verhaal even aangehoord. Maar haar boodschap was eigenlijk best hard. Ik doe teveel en moet naar de HA voor een doorverwijzing naar herstelzorg. Korte activiteiten als opstaan en ontbijten en dan 20 min liggen. Stofzuigen en dan 20 min liggen. Structuur in de dag hebben. en vooral niet teveel, anders kans op terugval.

Qua werkhervatting had ze gelukkig ook wel wat tips. 2x2u beginnen met NIET fysiek inspannend werk. Dus aangepast en misschien beginnend vanuit huis als dat kan. (Geen idee, ik neem niet aan dat ze de patiënten bij me thuis af gaan leveren).

Gelukkig gaat ze me de adviezen mailen en die kan ik dan doormailen naar LG. Heb net even gesproken met vervangend LG, ik ken haar geloof ik niet eens echt, maar ik heb zo verschrikkelijk zitten janken. Mijn therapeut belt me over 1 min, die heeft me in 5 jr ook nog nooit horen of zien janken. Voor alles een eerste keer blijkbaar.
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

sam28 schreef: wo 06 apr 2022, 11:01 De covid pleeg was vriendelijk en heeft mijn verhaal even aangehoord. Maar haar boodschap was eigenlijk best hard. Ik doe teveel en moet naar de HA voor een doorverwijzing naar herstelzorg. Korte activiteiten als opstaan en ontbijten en dan 20 min liggen. Stofzuigen en dan 20 min liggen. Structuur in de dag hebben. en vooral niet teveel, anders kans op terugval.

Qua werkhervatting had ze gelukkig ook wel wat tips. 2x2u beginnen met NIET fysiek inspannend werk. Dus aangepast en misschien beginnend vanuit huis als dat kan. (Geen idee, ik neem niet aan dat ze de patiënten bij me thuis af gaan leveren).

Gelukkig gaat ze me de adviezen mailen en die kan ik dan doormailen naar LG. Heb net even gesproken met vervangend LG, ik ken haar geloof ik niet eens echt, maar ik heb zo verschrikkelijk zitten janken. Mijn therapeut belt me over 1 min, die heeft me in 5 jr ook nog nooit horen of zien janken. Voor alles een eerste keer blijkbaar.
Je krijgt ook wel even een beetje veel op je bordje.
Heel veel sterkte en :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

'Fijn' dat de covid pleeg duidelijk was over dat je teveel wil, ook al is dat niet wat je wil horen :-* Geeft je ook wat meer daadkracht richting bijvoorbeeld de arbo arts en in gesprekken met je leidinggevende. Neem je tijd Sam :bigarmhug:

Plaats reactie