Too schreef: wo 14 okt 2020, 17:12
Veldsla, appeltje, eitje
(en avocado, augurk) met gebakken aardappeltjes.
Na t sporten vanavond nog wat kwark en lekkere zure bio mandarijntjes
Daar hoopte ik op toen ik biologische groen/gele satsuma bestelde. Wel lekker maar zoetig en geen zuurtje, eigenlijk smaken ze als de mandarijnen van 30 jaar geleden en niet als de satsuma van 10 jaar geleden.
Mandarijnen vind ik al tientallen jaren veel te zoete melige vieze troep.
Gisteren aten we chique buiten de deur (op de valreep).
Voor vanavond staat er een risotto met paddestoelen op het menu.
src_esther schreef: do 15 okt 2020, 08:20
Daar hoopte ik op toen ik biologische groen/gele satsuma bestelde. Wel lekker maar zoetig en geen zuurtje, eigenlijk smaken ze als de mandarijnen van 30 jaar geleden en niet als de satsuma van 10 jaar geleden. Mandarijnen vind ik al tientallen jaren veel te zoete melige vieze troep.
Gisteren aten we chique buiten de deur (op de valreep).
Voor vanavond staat er een risotto met paddestoelen op het menu.
Heb ooit een stukje bloedworst geproefd.... Ik vond het:
Ga vanavond weer de nachtdienst in, dus ik eet straks om 3 uur 2 pizzabroodjes en neem een salade mee voor tijdens de dienst.... bij de vorige nachtdiensten at ik net voordat ik wegging (rond 21 uur) nog wat avondeten, maar had dan geen honger meer om dan rond 2 uur s nachts honger te krijgen .....
Basil schreef: za 17 okt 2020, 10:24
De eerste komt uit het nieuwe Paleo magazine en de tweede van facebook oh my pie
Aha dank, ik heb al een tijdje geen Paleo magazine meer gezien aangezien ik sinds maart niet meer in de winkel kom. Ik ga eens kijken of het lukt hem met de boodschappen mee te bestellen. Stom dat ik daar niet eerder aan gedacht heb.