Volgende keer beter!Ronald schreef: Voor de eerste keer meegedaan met aquadinges onder begeleiding van verpleegkundige met cardio-ervaring. Natuurlijk moest ik me weer uitsloven en natuurlijk liep ik tegen de muur op. Lummel.
Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 575
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Zoiets, ja...Kaela schreef:![]()
Dat kun je wel stellen-Annemarie- schreef:![]()
Leermomentje.8)
Oh absoluut! En ik heb gelijk een toegangspas geregeld, dus ik heb nu ook een stok achter de deur!Mieke L. schreef: Volgende keer beter!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 575
Een koe gered vandaag. 8) ik zag haar in de wei op haar rug liggen spartelen met behoorlijk wat paniek. Ze kon niet meer overeind komen. Auto aan de kant, aangebeld bij de boerderij en de boer gewaarschuwd. Nu ligt ze wel maar dan netjes zoals het hoort. (Net nog even langs gereden)
@Ronald, ach, je wil en doorzettings vermogen werkt dus blijkbaar nog goed
nu nog in combi met je hersenen en dan wordt je ooit nog wel verstandig. Niks zo moeilijk als gas terug nemen als je vol uit wil gaan. Morgen spierpijn?
Vanmiddag gewerkt, thuis gegeten en door naar het paard. Erop was niet verstandig na vanmorgen, dus er naast gebleven en lekker gelongeerd. Ook leuk. Zo niet nog leuker omdat ik zo wel echt wat kan doen, als ik er op zit is het nog niet echt dat ik met d'r aan het werk kan zeg maar
Ze is braaf.
Denk dat ik ook heerlijk slaap vannacht
Vanmiddag gewerkt, thuis gegeten en door naar het paard. Erop was niet verstandig na vanmorgen, dus er naast gebleven en lekker gelongeerd. Ook leuk. Zo niet nog leuker omdat ik zo wel echt wat kan doen, als ik er op zit is het nog niet echt dat ik met d'r aan het werk kan zeg maar
Denk dat ik ook heerlijk slaap vannacht
Danny heeft een syrigomyelia aanval.. zo een injectie halen bij de spoedarts. Eerste keer dat de rymandil niet werkt 
-
sella
Oh arm ventje. Sterkte met de schat bloemetje.
T gaat weer beter nu. Hij slaapt. 
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
gelukkig!!bloemetje schreef: T gaat weer beter nu. Hij slaapt.![]()
Beterschap voor Danny, hopelijk voelt ie zich vandaag beter!
OT ik werd wakker en had allemaal ideetjes voor komend weekend. Dus ik zou naar beneden en alles even op mijn things to do list zetten. Nu kan ik niets meer bedenken.... Oh well, wordt een rustig weekendje dan
OT ik werd wakker en had allemaal ideetjes voor komend weekend. Dus ik zou naar beneden en alles even op mijn things to do list zetten. Nu kan ik niets meer bedenken.... Oh well, wordt een rustig weekendje dan
Arme Dannybloemetje schreef: Danny heeft een syrigomyelia aanval.. zo een injectie halen bij de spoedarts. Eerste keer dat de rymandil niet werkt![]()
Jeppe is gisteravond aangevlogen door een herderachtig teefje in het park. Rik ging hem meteen troosten terwijl hij het w.s. zelf veroorzaakt heeft door zijn dominante houding
Dexamatheson.
Alleen nu heeft hij weer pijn
. Ik weet ff niet wat te doen.
Alleen nu heeft hij weer pijn
Na 4 korte nachten weer eens lekker geslapen (maar niet uitgerust). Vandaag weer aan het werk, even een omschakeling zeg, na 4 dagen Londen met een heel orkest.
In een hostel vol met pubers, drukke wegen in een slechte wijk, metrostations, toeristen, concerten spelen samen met andere orkesten (geweldig leuk). Wat een super weekend!
En Ilan was zo blij toen ik gisteren weer thuis kwam. Hij wist niet hoe hij het had
In een hostel vol met pubers, drukke wegen in een slechte wijk, metrostations, toeristen, concerten spelen samen met andere orkesten (geweldig leuk). Wat een super weekend!
En Ilan was zo blij toen ik gisteren weer thuis kwam. Hij wist niet hoe hij het had
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 575
Geweldig. Fijn mensen die dit soort dingen zien en er even de tijd voor (kunnen) nemen.hannabelgje schreef: Een koe gered vandaag. 8) ik zag haar in de wei op haar rug liggen spartelen met behoorlijk wat paniek. Ze kon niet meer overeind komen. Auto aan de kant, aangebeld bij de boerderij en de boer gewaarschuwd. Nu ligt ze wel maar dan netjes zoals het hoort. (Net nog even langs gereden)
Ik heb vannacht gedroomd dat ik oud en nieuw aan het vieren was.
Ik heb vannacht gedroomd dat ik langs een ijssalon liep met superfood ijs.
IJs van chiazaad, gojibessenijs, tarwegrasijs, echt heel maf.
Dikke vette rijen met mensen die allemaal een ijsje wilden scoren. Toen ik wakker werd, had ik het koud.