Nelson proudly presents. Update

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Nelson proudly presents. Update week 13

hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Fijn dat het momenteel iets beter gaat. Ik duim dat de stijgende lijn zich voortzet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Anne in Duitsland schreef:Voorzichtig positief is ook positief! Fijn om te lezen dat je wat meer voedsel kunt binnenhouden. Suiker schijnt het toverwoord te zijn, hè? Als er maar geraffineerde suikers in zitten, lust je lijf het wel! :D Misschien heb je altijd zó gezond gegeten dat je lichaam geraffineerde suikers niet meer als voedsel herkent, en ze dus niet afstoot. :P
Sapjes zijn ook nog geen optie?
Suiker, nat en koud. Als ik die drie dingen kan combineren blijft het vaak binnen. Sapjes missen suiker. Dus dat komt eruit. Perzik uit blik vanuit de kelder is niet koud dus dat komt eruit. Perzik uit blik uit onze vriezende koelkast blijft erin.

Water komt eruit. Appelsap nu ook, en jus. Momenteel zit ik aan de spa fruit zonder koolzuur.
Koolzuur gaat alleen goed als het cola is.

Echt hoor,mdie baby weet nu al precies watie wil ;D
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Hope schreef:Suiker, nat en koud. Als ik die drie dingen kan combineren blijft het vaak binnen. Sapjes missen suiker. Dus dat komt eruit. Perzik uit blik vanuit de kelder is niet koud dus dat komt eruit. Perzik uit blik uit onze vriezende koelkast blijft erin.

Water komt eruit. Appelsap nu ook, en jus. Momenteel zit ik aan de spa fruit zonder koolzuur.
Koolzuur gaat alleen goed als het cola is.

Echt hoor,mdie baby weet nu al precies watie wil ;D
Flinke schep suiker in de sapjes mikken?
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Bij mij scheelde ook de temperatuur. Tijdens mijn eerste twee zwangerschappen vielen de eerste maanden in de zomer (hete zomers waren het, hittegolven enzo) Toen was ik vreselijk misselijk. Bij de derde vielen de eerste maanden in de winter en had ik daar echt minder last van (ook nog wel maar lang niet zo erg) Ik hoop dat het voor jou ook scheelt dat het nu minder warm is.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Martine-Tom schreef:Flinke schep suiker in de sapjes mikken?
En dat werkt dus niet. Gek hè? Ik snap er zelf ook niets van.
Mieke L. schreef:Bij mij scheelde ook de temperatuur. Tijdens mijn eerste twee zwangerschappen vielen de eerste maanden in de zomer (hete zomers waren het, hittegolven enzo) Toen was ik vreselijk misselijk. Bij de derde vielen de eerste maanden in de winter en had ik daar echt minder last van (ook nog wel maar lang niet zo erg) Ik hoop dat het voor jou ook scheelt dat het nu minder warm is.
Momenteel merk ik daar niets van omdat ik toch alleen maar in huis ben. Maar ik kan inderdaad niet goed omgaan met warmte. Douchen doe ik nu ook op 35 graden, anders is het feest.
Martine-Tom

Hope schreef:En dat werkt dus niet. Gek hè? Ik snap er zelf ook niets van.

.
Intrigerend...
En smoothie van blikfruit? :biggrin2:
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Martine-Tom schreef:Intrigerend...
En smoothie van blikfruit? :biggrin2:
Whahahaha! Klinkt ongeveer net zo lekker als nutridrink-ijs :biggrin2:
Martine-Tom

Hope schreef:Whahahaha! Klinkt ongeveer net zo lekker als nutridrink-ijs :biggrin2:
Nou in de vorm van smoothie ken ik het niet, maar blikpeer malen en invriezen is serieus lekker ;D
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Heb je al eens dubbeldrank geprobeerd? Of punica?
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

koekje schreef:Heb je al eens dubbeldrank geprobeerd? Of punica?
Dubbeldrank durf ik niet meer :-[
Misschien gaat het nu goed hoor, maar ik ben daar eens zo afschuwelijk ziek van geweest.
Punica ken ik niet.

De diëtiste had het nog over Roosvicee met water uit de koelkast. Zouden veel vitaminen inzitten.
Moeilijk hoor, om zo om te moeten denken. In mijn beleving zitten vitaminen in vers fruit, verse groenten, vis, bruin brood... Ik ben echt niet groot gebracht met het idee dat je op puur "junkfood" ook gewoon in leven kan vlijven.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ja of multivitamine sap, dat is allemaal booooooooooooooooooooordevol suiker!

De dubbeldrank sinasappel/perzik smaakt trouwens gewoon naar perzik in blik.

Oh en ananas-sap (gewoon, huismerk ah, vol suiker) kan ook nog eens wat zijn. Smaakt ook nog naar ananas uit blik, en ananas heeft enzymen die iets doen in je maag.
Anneloog
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anneloog »

En bananenmelk.. je weet wel die van vroeger die in die kleine drinkpakjes zat met die bruine aap erop nu verkrijgbaar van dacht campina.. mierzoet maar echt wel lekker en koud nog lekkerder doet me altijd denken aan bananenmilkshake. lauw doen ze me denken aan nitridrink... Maar kan misschien helpen met wat fruit erin of gewoon als afwisseling en is toch iets van 'zuivel' erbij? Succes en sterkte verder hoop dat deze stijgende lijn doorzet en je steeds meer kan eten/drinken zonder teveel te spugen.
Anneloog
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anneloog »

Ohh ja punica als kind vond ik het heerlijk maar helaas hier niet meer te krijgen.. nu drink ik af en toe gewoon uit nostalgie taxi tropicalfruit ook lekker en vergelijkbaar met toegevoegde vitaminen ;) en bom vol suikers ;)
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Blij om te horen dat je toch al iets binnen houdt en dat je bloedwaarden goed zijn. :)
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Haha, ik wordt al misselijk als ik het plaatje zie, sorry :P

Afbeelding

Gaat jogi drink ook niet?

Plaats reactie