Fenna was 14 maanden, mijn oudste dochter 14 maanden en 2 dagen
De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De BP-moeders! *Hoera, Silver is geboren! 27-8
Ooooh wat knap van Fedde!!! 
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Super Fedde!!!!
Éydis zet in er park wel af en toe losse stapjes maar dat is dan meestal: ik gooi me voorover ik zet 2 passen en ik hoop dat ik dan de overkant bereikt heb of ik lig op men gezicht
Dus echt stappen noem ik het niet. Al denk ik dat ze er binnenkort effectief wel mee weg zal zijn.
Éydis zet in er park wel af en toe losse stapjes maar dat is dan meestal: ik gooi me voorover ik zet 2 passen en ik hoop dat ik dan de overkant bereikt heb of ik lig op men gezicht
Dus echt stappen noem ik het niet. Al denk ik dat ze er binnenkort effectief wel mee weg zal zijn.
-
Esthertjuh
- 4-sterren

2 dagen voor ze 14 maanden wasJantina schreef: Mijn kleine kanjer heeft zijn eerste losse stapjes gezet! Zoooo trots om hem! Hij is denk ik precies 14 maanden als hij echt goed loopt.
Met welke leeftijd liepen jullie kindjes?
Tess begint flink te kletsen. Alles wat ies of bah is gaat in de koekak (prullenbak)
Ooh leuk he mama's! Ik geniet hier zo veel meer van dan van dat kleine baby gedoe. 
Dat vond ik vooral best onzeker en intensief (ook wel bijzonder hoor) maar ik kan het veel meer waarderen nu het een eigenwijs klein en zelfstandiger kereltje wordt! Het is zo'n boef!
Zijn leven draait nog steeds om eten
Dat vond ik vooral best onzeker en intensief (ook wel bijzonder hoor) maar ik kan het veel meer waarderen nu het een eigenwijs klein en zelfstandiger kereltje wordt! Het is zo'n boef!
Zijn leven draait nog steeds om eten
Mijn dochter met 10 maanden mijn 2 zonen met 11 maanden
Kleinzoon met 11 maanden.
Kleinzoon met 11 maanden.
Mijn neefje vorige maand met net geen 13 maanden
David loopt nu vlotjes langs de meubels, maar af en toe steekt hij over van bank naar tafel en zet dan een paar pasjes los. Het lukt niet altijd, maar hij blijft het wel lekker proberen en het gaat steeds beter. Dus ik verwacht dat het niet al te lang meer zal duren voor hij los weg stapt Hij is vandaag precies 13 maanden.
Dwayne is vandaag precies 7 maanden 
Heb gisteren de puppy panelen voor hem opgezet
vandaag voor het eerst in gespeeld. Hij vind het leuk
*wat niet 
Heb gisteren de puppy panelen voor hem opgezet
Meneer had Vera een banaan gegeven. We hebben haar net in bad gedaan en ik kan zo de kinderstoel en de kleertjes (nee, geen slab) schrobben 
Ik lees niks gekskoekje schreef: Meneer had Vera een banaan gegeven. We hebben haar net in bad gedaan en ik kan zo de kinderstoel en de kleertjes (nee, geen slab) schrobben![]()
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Evi is 14,5 maand en loopt los... Ze zet een stap of 10 en kan keren en terug lopen... Ook vanuit niks ineens staan en lopen [emoji7]
Fenna kan al bijna rennen 
6 december wordt ze 2
6 december wordt ze 2
Aaaarg mannen die ziek zijn. De wubbes krijg ik er van. We zijn alle3 ziek maar manlief is aan het doodgaan
en kan dus niet op de kleine letten... Enkel in bed liggen

Hihi. Klopt af dat meneer hier haast nooit ziek is.
Dragen jullie partners ook graag?
Gisteren naar de kermis gegaan. Ml wilde graag dragen
Dragen jullie partners ook graag?
Gisteren naar de kermis gegaan. Ml wilde graag dragen
Ja, hier gebruikt meneer ook nooit de kinderwagen. Nu scheelt het dat Vera daar geen kind voor is, die zet er een enorme keel in op inmiddels, waar ze voorheen alleen heel moeilijk keek.