Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Aiden is naar zijn nieuwe baasje. Hij liep heel dapper mee. Ik kreeg net al een sms dat hij heel lief op schoot lag te slapen. Ik denk dat Aiden naar de juiste baasjes is gegaan.

Ik ben redelijk rustig gebleven en ben niet keihard in huilen uitgebarsten terwijl Anne en Froukje en hun kids er nog waren. En daarna, toen ze weg reden, ben ik gauw naar binnen gegaan en ben ik keihard gaan staan janken. Echt heel hard.

Pfft, het voelt alsof je hart in 10000 stukken uit elkaar spat van verdriet :'( :'( :'(

Maar goed, toen ik zojuist de eerste sms al kreeg, dat hij het hartstikke goed deed, deed dat mijn gebroken hart wel goed. Het komt goed. Hij krijgt een super fijn leven met zijn grote gestippelde broer Leeroy.
EllenL
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door EllenL »

:-* Lijkt me zoooo zwaar! Maar ik denk dat het goed is dat je je gewoon even zwaar k*t voelt en lekker huilt, het zijn tenslotte 8 weken je babietjes geweest!! Fijn dat je meteen zo'n lief smsje kreeg :)

Hoe is Biscuit er onder?
danielle1980
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door danielle1980 »

ow jee de eerste weg...
bah is nooit leuk he, maar als de rust terugkeert is ook altijd fijn hoor en elk fijn bericht bij nieuwe baasjes tja daar doe je t toch voor....
dat mensen net zo van hun pup kunnen genieten als jij van de jouwe :-* :-* :-* :-*
Hetty_
4-sterren
4-sterren

Bericht door Hetty_ »

:bigarmhug:
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

ach super Uk  :'(
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ik vond het bij Joep al zo verschrikkelijk....die is geboren bij vrienden, en ik ben de ochtend nadat ze geboren waren gaan kijken, en daarna minstens 3 keer per week. Je krijgt met alle hondjes dan al zo'n band....vond het heel leuk dat wij een pup in huis kregen, maar ik had al een steen in mijn maag toen de dag dichterbij kwam. Want de andere pups gingen dan natuurlijk ook naar hun baasje, en het hele nest ging weg... nu was het zelfs nog dat 2 zussen van Joep dichtbij en bij mijn moeder en bij een andere kennis gingen, en de 2 anderen naar 'vreemden'. Ik had al een traan gelaten in de auto toen we Joep meenamen. Dus hoe moet het voor de fokker zijn....  :'( gewoon maar lekker brullen en het laten gebeuren. Zou ook heel vreemd zijn als het je niets deed toch?  :-*
*loes*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *loes* »

Wat zal dat zwaar zijn , maar wat maken jullie een aantal mensen super gelukkig met een geweldige nakomeling van Biscuit!! samen met de geweldige tijd die ze bij jullie hebben gehad levert dat een stel geweldige spikkel kinderen op.

Sterkte met het afstand nemen en nieuwe eigenaren heel veel geluk met jullie mooie en lieve spikkels :-* :-*
Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

Ik zou het vast nooit zelf kunnen.

Iets prachtigs op de wereld helpen zetten en dan afstand van moeten doen. :'(

Sterkte Lizzy en Leo, jullie 1e nestje was en is heel speciaal (zeker door alle ellende die er bij gekomen is), maar toch wel mooi een pracht stel spikkels "afgeleverd" .
:bigarmhug:
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Dat dacht ik ook Ramses, tot we op een piepklein flatje Pluk in huis kregen (bij Otje, Kaela en 2 parkieten) en ze een paar weken later 3 jonkies kreeg. Ik heb er van genoten, vond het fantastisch en ja het was best moeilijk toen ze weggingen. Maar op een gegeven moment heb je gewoon teveel dieren voor de situatie waar je in zit en dan weet je ook dat ze het bij iemand anders beter krijgen. Hoe had ik in hemelsnaam 5 jonge katten gezond en gelukkig kunnen houden op een krappe 30-35 vierkante meter.

Maar dat weten is iets anders dan dat het je niets doet. Alle sterkte gewenst L&L voor de komende keren afscheid nemen!
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

:-* :-*

Jullie hebben een pracht stel pups en maken de nieuwe baasjes dolgelukkig. :-*

Gaan er vandaag nog meer weg?
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Ach Lizzy, voor jullie is 't extra moeilijk op de pups te zien vertrekken, 't is 't eerste nestje en jullie hebben de rol van Moeder Biscuit voor een groot deel moeten overnemen en bovenop de zorgen voor haar kwam ook nog de zorg voor de 9 schatten. De band die je op die manier met de pups krijgt is vele malen anders dan met pups die op normale wijze door de moeder gevoed en verzorgd worden.
Knuffel de overblijvers dan maar X zoveel.
Naomi B
5-sterren
5-sterren

Bericht door Naomi B »

Poeh. Laat er zelf ook een traantje om mee Lizzy. Wat een weken zijn het geweest. Toch is het fijn dat ze lieve nieuwe baasjes krijgen en ze houden vast wel contact.
Decibels
3-sterren
3-sterren

Bericht door Decibels »

Ja...blijft altijd moeilijk....of het nou het eerste nest is of het tigste. Je kent de pupjes door en door...al hun bijzonderheden, eigenaardigheden en hun (on)hebbelijkheidjes. En je denkt: letten ze wel hierop en weten ze wel hoe ze dat en dat aan moeten pakken? En heb ik nou écht álles verteld? Maar als je straks berichten en de foto's krijgt dat alles goed gaat....dan 'slijt' het wel een beetje....en ben je blij dat je de baasjes gelukkig hebt kunnen maken met een geweldig pupje.
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

Ahhhh lieve Uk!
Fijn dat hij op z'n plek lijkt!!

:-* voor jullie!!
henneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door henneke »

Ik ben blij voor je dat Aiden het zo goed doet Lizzy dat geeft je naast het verdriet van het afscheid nemen toch ook weer een beetje goed ! Ik ga vannacht mijn laatste nacht werken ( ben dan vrij tot half Juni ) en maandag is de dag dat Salto bij mij komt wonen .
afgelopen nacht nacht zag ik op facebook 1 van de andere pupkopers on line die alleen nog maar voedingstabellen en hoeveelheden voor haar ogen zag dansen  :biggrin2: en van de opwinding de slaap niet kon vatten  ;D

Plaats reactie