Met gigantische buikpijn, veel plezier en blijdschap en met de nodige tranen (als de lieve nieuwe baasjes eenmaal op weg naar huis waren) hebben wij vandaag afscheid genomen van onze drie super kanjers Basic (Huge), Luna (Sookie) en Dorja (Kalf). Alle 3 de pups deden het geweldig. De nieuwe baasjes deden het ook geweldig
En wij hebben mixed feelings. Aan de ene kant ontzettend dankbaar en blij dat onze lieve geweldige pups zulke lieve fijne mooie goede baasjes hebben en aan de andere kant dat gemis

. Gelukkig hebben we van de baasjes van Aiden vandaag bericht ontvangen dat hij de nacht meer dan goed heeft doorstaan en hij dol is op zijn grote broer Leeroy en ze dol op hem zijn, hebben we al bericht ontvangen van de baasjes van Basic dat hij samen met de baas naar het voetballen aan het kijken is (en ze dol op hem zijn) en hebben we van de baasjes van Luna al bericht dat zij de boel thuis lekker aan het ontdekken is en zij nu al heel veel van Luna houden. Dorja is nog niet zo lang van huis (van hier) maar hij ging vol vertrouwen bij zijn peettante op schoot (in de auto), ik vermoed dat ik vandaag of morgen nog wel van hen hoor.
Ik mis ze, ik ben heel verdrietig dat ze vertrokken zijn maar ook intens gelukkig dat ze zulke lieve mooie baasjes hebben die nu al zo gelukkig met ze zijn
Mijn super-pups Aiden, Basic, Luna en Dorja