Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Met gigantische buikpijn, veel plezier en blijdschap en met de nodige tranen (als de lieve nieuwe baasjes eenmaal op weg naar huis waren) hebben wij vandaag afscheid genomen van onze drie super kanjers Basic (Huge), Luna (Sookie) en Dorja (Kalf). Alle 3 de pups deden het geweldig. De nieuwe baasjes deden het ook geweldig :-*

En wij hebben mixed feelings. Aan de ene kant ontzettend dankbaar en blij dat onze lieve geweldige pups zulke lieve fijne mooie goede baasjes hebben en aan de andere kant dat gemis :'( :'( :'(. Gelukkig hebben we van de baasjes van Aiden vandaag bericht ontvangen dat hij de nacht meer dan goed heeft doorstaan en hij dol is op zijn grote broer Leeroy en ze dol op hem zijn, hebben we al bericht ontvangen van de baasjes van Basic dat hij samen met de baas naar het voetballen aan het kijken is (en ze dol op hem zijn) en hebben we van de baasjes van Luna al bericht dat zij de boel thuis lekker aan het ontdekken is en zij nu al heel veel van Luna houden. Dorja is nog niet zo lang van huis (van hier) maar hij ging vol vertrouwen bij zijn peettante op schoot (in de auto), ik vermoed dat ik vandaag of morgen nog wel van hen hoor.

Ik mis ze, ik ben heel verdrietig dat ze vertrokken zijn maar ook intens gelukkig dat ze zulke lieve mooie baasjes hebben die nu al zo gelukkig met ze zijn :smitten:

Mijn super-pups Aiden, Basic, Luna en Dorja :smitten:
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

dikke  :bigarmhug: voor jou Lizzy !!!!!!  :-*  en geef Leo er ook maar 1  ;)
Stef@nie
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Stef@nie »

Pff, wat ontzettend dubbel zeg. Het lijkt me ook vreselijk moeilijk ze te moeten laten gaan :( maar het moet toch inderdaad ook een hele troost zijn dat je prachtpupjes bij super baasjes terecht zijn gekomen! Moet toch ook goed doen, anderen zo gelukkig te zien :) .
Riek
5-sterren
5-sterren

Bericht door Riek »

Zo verdrietig als jij bent,  zo blij zijn zij.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Nynke schreef: dikke :bigarmhug: voor jou Lizzy !!!!!! :-* en geef Leo er ook maar 1 ;)
Ja, want ik zeg "mijn pups" maar ik bedoel "onze pups". Leo heeft zich voor 2000 % gegeven aan ons nestje en alles wat daarbij kwam kijken. Leo verdiend echt oprecht 10 miljoen dikke knuffels van mij :bigarmhug:

We zitten er samen flink doorheen even. Maar we zijn ook samen dankbaar. Jeetje, het is heel apart om hier 3 jaar ZO mee bezig te zijn en dan nu na 8 weken afscheid van deze heerlijke smurfjes te nemen........... Het hakt er fors in............... Alles, van A tot Z, het hakt er fors in.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Lizzy schreef: Ja, want ik zeg "mijn pups" maar ik bedoel "onze pups". Leo heeft zich voor 2000 % gegeven aan ons nestje en alles wat daarbij kwam kijken. Leo verdiend echt oprecht 10 miljoen dikke knuffels van mij :bigarmhug:

We zitten er samen flink doorheen even. Maar we zijn ook samen dankbaar. Jeetje, het is heel apart om hier 3 jaar ZO mee bezig te zijn en dan nu na 8 weken afscheid van deze heerlijke smurfjes te nemen........... Het hakt er fors in............... Alles, van A tot Z, het hakt er fors in.
Maar het is nog lang niet voorbij :) die smurfjes gaan nog heel lang leven, je neemt nooit helemaal afscheid, je blijft toch altijd hun eerste mensen-mama!!!
M@rina
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door M@rina »

Ik volg dit topic vanaf het begin. Toen het zo slecht ging met Biscuit heb ik wel gereageerd maar verder alleen maar genoten van de verhalen, de filmpjes en de foto's.

Nu vliegen de frummels al weer uit en ben je verdrietig, mis je die kleine smurfen.....  Nogal wiedes, ik denk dat het bij een normaal verloop met een nestje al heftig is om de pups mee te zien gaan met de nieuwe baasjes, maar dit nest, waar jullie bijna bisc aan zijn kwijt geraakt, waarbij jullie  hebben gevochten voor haar leven en voor dat van de pups, waar zoveel emoties een rol hebben gespeeld, die pups, die kan je toch niet met droge ogen laten gaan?
Ik zit al met waterlanders als ik je verhaal lees.
:bigarmhug:
K&D
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K&D »

Dat is het zuurste van fokken. Het afstaan. Maar ze herkennen je nog heel lang hoor. Wij kwamen elk jaar nog bij de fokker van de dames in vakanties (toch een dikke 2 uur rijden) en ze gingen altijd helemaal uit hun dak.
;)
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Oh, dat filmpje  :biggrin2: Wat een klein gajus loopt daar rond. Prachtig.
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Lizzy schreef: Aiden is naar zijn nieuwe baasje. Hij liep heel dapper mee. Ik kreeg net al een sms dat hij heel lief op schoot lag te slapen. Ik denk dat Aiden naar de juiste baasjes is gegaan.

Ik ben redelijk rustig gebleven en ben niet keihard in huilen uitgebarsten terwijl Anne en Froukje en hun kids er nog waren. En daarna, toen ze weg reden, ben ik gauw naar binnen gegaan en ben ik keihard gaan staan janken. Echt heel hard.

Pfft, het voelt alsof je hart in 10000 stukken uit elkaar spat van verdriet :'( :'( :'(

Maar goed, toen ik zojuist de eerste sms al kreeg, dat hij het hartstikke goed deed, deed dat mijn gebroken hart wel goed. Het komt goed. Hij krijgt een super fijn leven met zijn grote gestippelde broer Leeroy.
:D :( :'( :-[ :-*

:bigarmhug:
Parelridder
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Parelridder »

Lizzy schreef: Met gigantische buikpijn, veel plezier en blijdschap en met de nodige tranen (als de lieve nieuwe baasjes eenmaal op weg naar huis waren) hebben wij vandaag afscheid genomen van onze drie super kanjers Basic (Huge), Luna (Sookie) en Dorja (Kalf). Alle 3 de pups deden het geweldig. De nieuwe baasjes deden het ook geweldig :-*

En wij hebben mixed feelings. Aan de ene kant ontzettend dankbaar en blij dat onze lieve geweldige pups zulke lieve fijne mooie goede baasjes hebben en aan de andere kant dat gemis :'( :'( :'(. Gelukkig hebben we van de baasjes van Aiden vandaag bericht ontvangen dat hij de nacht meer dan goed heeft doorstaan en hij dol is op zijn grote broer Leeroy en ze dol op hem zijn, hebben we al bericht ontvangen van de baasjes van Basic dat hij samen met de baas naar het voetballen aan het kijken is (en ze dol op hem zijn) en hebben we van de baasjes van Luna al bericht dat zij de boel thuis lekker aan het ontdekken is en zij nu al heel veel van Luna houden. Dorja is nog niet zo lang van huis (van hier) maar hij ging vol vertrouwen bij zijn peettante op schoot (in de auto), ik vermoed dat ik vandaag of morgen nog wel van hen hoor.

Ik mis ze, ik ben heel verdrietig dat ze vertrokken zijn maar ook intens gelukkig dat ze zulke lieve mooie baasjes hebben die nu al zo gelukkig met ze zijn :smitten:

Mijn super-pups Aiden, Basic, Luna en Dorja :smitten:
De tranen schoten in m'n ogen, wat is dit herkenbaar!! Je hebt hun thuis, hun gezin, met zorg gezocht en al die lieve, blije berichten over hoe ze genieten van en met hun nieuwe maatjes - 'jullie' pups - dat is héérlijk, maar het los laten (voor zover een schoonmoeder haar kind ooit 'geeft' aan diens levenspartner he ;) :biggrin2:) dat is wel een paar keer flink slikken.
Geniet van de fijne plekjes die je voor ze gevonden hebt en de verliefde verslagen daar vandaan! :bigarmhug:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Over een tijdje geniet je weer heerlijk van de rust  8)

Ik kan het me wel indenken dat dat er zwaar inhakt afscheid nemen van deze puppies die jullie al zo goed kennen en die jullie zelf mee op de wereld hebben gezet  :-*

EN wat een geweldige puppietuin hebben jullie, dat filmpje apekooi is echt meer dan geweldig  ;D
millyckk
5-sterren
5-sterren

Bericht door millyckk »

Ik moest ook even slikken toen ik je berichtje over het afscheid van de pups las....
Gaat vast goed komen: je wordt vlgs. mij straks overladen met allerlei verhalen over de apestreken die ze gaan uithalen!

Sterkte met loslaten :-*
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

Lieverds, jullie zijn fantastisch en jullie pups ook  :-*
Lucie110
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lucie110 »

Wat een leuk fimpje en wat zien ze er goed uit en wat zijn ze mooi.
Ongelofelijk hoe hard puppies groeien de eerste 8 weken.

Heel veel sterkte met het loslaten van je lieve spikkeltjes  :-*

Plaats reactie