Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

O, en hier werd ik vanochtend ook gelukkig van, een bakkie thee uit deze:
2B08E0FA-7847-4797-A56F-4F9586F7BDBA.jpeg
;D ;D ;D
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Heerlijk Kim, geniet ervan!
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Kim_S schreef: za 15 aug 2020, 11:38 O, en hier werd ik vanochtend ook gelukkig van, een bakkie thee uit deze:
2B08E0FA-7847-4797-A56F-4F9586F7BDBA.jpeg
;D ;D ;D
;D ;D ;D
Fijne vakantie!
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Mijn monster, mijn prutje, mijn ik-weiger-enige-vorm-van-verzorging-anders-bijt-ik-je-vingers-eraf hond heeft jeuk... Normaal gesproken lukt het goed met de waterblazer, maar nu blijft de jeuk... :(
Nu een mensenborstel met beschermbolletjes (in de dierwinkel liggen die niet) en Snow WIL gewoon gekamd worden :D

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

sam28 schreef: za 15 aug 2020, 10:40 Zoals jullie miss weten heb ik mn diploma maar moet ik door gebrek aan werkervaring door te korte stages, nog 1 jaar de CZO opleiding anesthesiemedewerker doen.
In mijn vorige ziekenhuis had ik uiteindelijk een rottijd en werd gezegd dat ik er niks van kon, niet communiceren, niet samenwerken, ik had geen kennis enzenz.
Nu in mn nieuwe ziekenhuis heb ik binnen 6 weken laten zien dat ik dat allemaal wel kan. Mijn communicatie is top, samenwerking top en voor de kennistoets had ik een 9. Mijn werkbegeleider gaf als oordeel; "geen probleemgeval".
;D :biggrin2:
Blij dus, en op feedbackformulieren staat vooral dat ik het zo goed doe en er super sterk voor sta. :biggrin2:

Mijn zelfvertrouwen is door even geen leerling te zijn en super lieve mensen op de IC wel gegroeid, zeker ook omdat ik begreep dat ze me niet kwijt wilden daar en nu op de anesthesie door de leuke mensen daar ook wel gegroeid. Ik ben er nog niet want als mensen me een tip geven dan denk ik direct; zie je wel, het vorige ziekenhuis had toch gelijk.. :( Maar het gaat langzaam beter.
Wat superfijn om te lezen! Hopelijk groeit je zelfvertrouwen zo door dat je niet direct denkt dat je het fout doet bij een tip maar het kan zien als iets opbouwends om nog beter te worden ;-)
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Fenixjuh schreef: za 15 aug 2020, 15:16 Mijn monster, mijn prutje, mijn ik-weiger-enige-vorm-van-verzorging-anders-bijt-ik-je-vingers-eraf hond heeft jeuk... Normaal gesproken lukt het goed met de waterblazer, maar nu blijft de jeuk... :(
Nu een mensenborstel met beschermbolletjes (in de dierwinkel liggen die niet) en Snow WIL gewoon gekamd worden :D

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Mooi zo ! :cool:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Fijne vakantie Kim!
En inderdaad leuke mok :biggrin2:
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Atz heeft zijn A-diploma gehaald vanmiddag :biggrin2:
2CFF9744-590E-4826-A53F-9D15A6059F36.jpeg
En nou wilde hij toch eigenlijk wel bij die mevrouw met die overheerlijke koekjes blijven wonen ::)

Super gezellige dag gehad bij Anne en meneer Anne in hun paradijsje, elk jaar wordt het daar mooier en mooier :D
Kan alweer niet wachten tot volgend jaar ;D
Charlie Angel
Moderator

Leuk Kim, gaat Atz ook nog voor zijn b diploma?
Geef Anne een knuffel van mij! :-*
En geniet jij met je gezin daar van jullie vakantie. :-*
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Heerlijk Kim!

Shadow heeft kennis gemaakt met een knap Noors dametje (soort Spits denk ik) en nu is hij fliefd

Zonet ontdekte hij ook nog eens dat er twee manden in huis staan; 1 beneden en 1 in de slaapkamer
Laatst gewijzigd door Siberienne op do 20 aug 2020, 07:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Oh wat leuk Kim!

Vanavond voor het eerst weer op het paard. Wat een geluksmoment. Mijn lijf doet het weer! Ik ben officieel weer heel! Maar natuurlijk wel morgen #spierpijn!
Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

Kaela schreef: wo 19 aug 2020, 23:01 Oh wat leuk Kim!

Vanavond voor het eerst weer op het paard. Wat een geluksmoment. Mijn lijf doet het weer! Ik ben officieel weer heel! Maar natuurlijk wel morgen #spierpijn!

Wat heerlijk!
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Kim_S schreef: wo 19 aug 2020, 22:11 Atz heeft zijn A-diploma gehaald vanmiddag :biggrin2:
2CFF9744-590E-4826-A53F-9D15A6059F36.jpeg

En nou wilde hij toch eigenlijk wel bij die mevrouw met die overheerlijke koekjes blijven wonen ::)

Super gezellige dag gehad bij Anne en meneer Anne in hun paradijsje, elk jaar wordt het daar mooier en mooier :D
Kan alweer niet wachten tot volgend jaar ;D
Je moet er even wat gedroogde lamslong in stoppen, maar dan heb je ook wat. :biggrin2:

Het was weer erg gezellig, Kimmekind! Jullie mogen volgend jaar weer aankloppen! #zegroodkapjewaargajehene... :biggrin2:
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Charlie Angel schreef: wo 19 aug 2020, 22:28 Leuk Kim, gaat Atz ook nog voor zijn b diploma?
Geef Anne een knuffel van mij! :-*
En geniet jij met je gezin daar van jullie vakantie. :-*
Vanwege corona viel het knuffelen uit, maar je virtuele knuffel wordt ook zeer gewaardeerd! Virtuele zoen terug! :-*
Charlie Angel
Moderator

Anne in Zweden schreef: do 20 aug 2020, 12:46 Vanwege corona viel het knuffelen uit, maar je virtuele knuffel wordt ook zeer gewaardeerd! Virtuele zoen terug! :-*
Zo bedoelde ik het ook ja, alleen hondjes krijgen nu echte knuffels. :)
:-*

Plaats reactie