Vervelend Theo! Kun je daar wat tegen doen qua behandeling? Of is het op te lossen met altijd iets met lange mouwen dragen?TMG1961 schreef: Bij HA geweest. Heb een zon allergie.
Het is nu droog hier, heeft niet echt hard geregend.
Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Volgens arts zonnebrandcreme met bf 50 of hoger smeren of lange mouwen. Ik heb het alleen zo erg op onderarmen en ook poas sinds 3 jaar. Smeerde me altijd al in maar gebruikte bf 20-30, ga nu dus voor de 50+ versieKim_S schreef: Vervelend Theo! Kun je daar wat tegen doen qua behandeling? Of is het op te lossen met altijd iets met lange mouwen dragen?
Zoooo rondje bos! Het heeft echt nog veel geregend zeg
alle paden waren echt zeiknat. Alles hierbinnen nu dus ook
Ook heel fijn dat Gijs met zijn modderkont nog even tegen mijn nog niet heel lang geleden geverfde muur ging zitten 
Toen ik vertrok nog regen, maar nu schijnt de zon zelfs!
Toen ik vertrok nog regen, maar nu schijnt de zon zelfs!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Flink str#nt aan de knikker hier op het opleidingscentrum. Onze groep heeft wat onvoldoendes gegeven op de eindevaluatie over de opleiding en nu hebben wij voor niemand respect en is iedereen boos op ons en dat is nogal zwak uitgedrukt. 
Das lekker met 6 weken stage in het vooruitzicht.
Das lekker met 6 weken stage in het vooruitzicht.
Het was net de Sahara binnen na de bos ronde 
Alle vloeren gestofzuigd, gedweild en daarna de blazer over de honden. Ietsjes schoner nu, ga vandaag ook niet perfect poetsen met al het tuinwerk van het weekend.
Mijn oude konijnenren opgegraven, daar ligt nog eea in aan stenen op de bodem. Best een zware klus, en zijn wortels overheen gegroeid. Maar ik ben al op de helft. Morgen of overmorgen de andere helft en dan kan ik daarna gaan beginnen met tegels leggen en het nieuwe grondstuk ingraven.
Zo met vrienden uit eten en daarna naar de voorstelling van Arie en Edo.
Alle vloeren gestofzuigd, gedweild en daarna de blazer over de honden. Ietsjes schoner nu, ga vandaag ook niet perfect poetsen met al het tuinwerk van het weekend.
Mijn oude konijnenren opgegraven, daar ligt nog eea in aan stenen op de bodem. Best een zware klus, en zijn wortels overheen gegroeid. Maar ik ben al op de helft. Morgen of overmorgen de andere helft en dan kan ik daarna gaan beginnen met tegels leggen en het nieuwe grondstuk ingraven.
Zo met vrienden uit eten en daarna naar de voorstelling van Arie en Edo.
Ga morgen kijken naar de tuftuf..is vlak bij me in de buurt. Eerst morgenvroeg bij kennis langs en daarna autootje kijken
Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553
Ja je weet toch dat zo'n evaluatie allen bedoeld is om een veer in hun reet te stekenhannabelgje schreef: Flink str#nt aan de knikker hier op het opleidingscentrum. Onze groep heeft wat onvoldoendes gegeven op de eindevaluatie over de opleiding en nu hebben wij voor niemand respect en is iedereen boos op ons en dat is nogal zwak uitgedrukt.
Das lekker met 6 weken stage in het vooruitzicht.![]()
Een onvoldoenden geven dat doe je niet hoor
Eerlijke gezegd weet ik dat er een hoop raren mensen rond lopen op opleidingen, mijn moeder heeft als lerares Nederlands een hoop raren dingen mee gemaakt met de leraren en managers
Daarbij meer dan de helft van mijn familie zit in het onderwijs en van een groot deel van hun zou ik echt geen les willen
Gaaf Theo, wat voor auto ga je bekijken? Fijn ook dat je nu in de mogelijkheid komt een autootje te gaan rijden.TMG1961 schreef: Ga morgen kijken naar de tuftuf..is vlak bij me in de buurt. Eerst morgenvroeg bij kennis langs en daarna autootje kijken
Een suzuki alto automaat uit 97, eerste eigenaar 85duizend op de teller..vraagprijs is 650Mini's 3-tal schreef: Gaaf Theo, wat voor auto ga je bekijken? Fijn ook dat je nu in de mogelijkheid komt een autootje te gaan rijden.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553
Top! Die auto's zijn niet kapot te krijgen en mocht het je wel lukken, heb je ze zo weer aan de praat. En vergeet niet dat je de deur open kunt maken met een schroevendraaier, altijd makkelijk als je sleutel nog in het contact zitTMG1961 schreef: Een suzuki alto automaat uit 97, eerste eigenaar 85duizend op de teller..vraagprijs is 650
Zo.... de cijferlijst is binnen. Wel verrassend trouwens dat mijn cijfers voor Engels beter zijn dan die voor Nederlands... 
Succes Theo 
Ik had vandaag een welsh springer spaniël. Wat een
. Jammer alleen dat zijn baasje zoveel klitten uit zijn vacht had geknipt dat ik m haast niet meer zo mooi kreeg als ik wilde. Overal happen eruit 
Ik had vandaag een welsh springer spaniël. Wat een
8) m'n afwezigheidsassistent aangezet voor de komende week. 
Yeah! Ik ben trots op je!!-Saskia- schreef: 8) m'n afwezigheidsassistent aangezet voor de komende week.![]()
Ronald schreef: Yeah! Ik ben trots op je!!![]()