Voor een rel met de buren werkt het primaKaela schreef: Voor een rel moet je met wat beters komen hoor!
Re: Wat heb je enzovoort....deel 660
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Dit is inmiddels de 5e
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Als ik mijn mening over zwarte Piet geef krijg je geheid een rel
Ik had me juist voorgenomen daar niets over te zeggen 
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Cesar Milan? Ook altijd goed voor een stevige discussie 
-
Martine-Tom
Mieke L. schreef: Cesar Milan? Ook altijd goed voor een stevige discussie![]()
Ik wordt er toch nieuwsgierig vanMieke L. schreef: Als ik mijn mening over zwarte Piet geef krijg je geheid een relIk had me juist voorgenomen daar niets over te zeggen
![]()
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik vind dat.. ach nee laat maar 
-
Martine-Tom
nouja wat is dat nou voor halfslachtige opmerking!Mieke L. schreef: Ik vind dat.. ach nee laat maar![]()
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Nou als ik mijn mening geef zie ik mensen denken ow ja die is natuurlijk met een Surinamer getrouwd maar Rudi heeft een hele andere mening dan ik die vind die hele discussie flauwekul en vind dat zwarte Piet gewoon moet blijven zoals hij is. Ik daarentegen vind Zwarte Piet een beetje achterlijk. Van mij mag hij wat minder op een geschminkte neger lijken en denk niet dat kinderen daar meteen een trauma van oplopen als er wat meer kleur wordt ingebracht. Maar goed beschouw mijn mening als niet geschreven want ik ga er echt niet over in discussie 
-
Martine-Tom
omwille van een rel wil ik wel meedoen hoor, maar in werkelijkheid interesseert het me echt 0,0 op de schaal van RichterMieke L. schreef: Nou als ik mijn mening geef zie ik mensen denken ow ja die is natuurlijk met een Surinamer getrouwd maar Rudi heeft een hele andere mening dan ik die vind die hele discussie flauwekul en vind dat zwarte Piet gewoon moet blijven zoals hij is. Ik daarentegen vind Zwarte Piet een beetje achterlijk. Van mij mag hij wat minder op een geschminkte neger lijken en denk niet dat kinderen daar meteen een trauma van oplopen als er wat meer kleur wordt ingebracht. Maar goed beschouw mijn mening als niet geschreven want ik ga er echt niet over in discussie![]()
Oke 8)
Ik vind dat hij wel mag blijven zoals ie is, maar dat er best meer aandacht mag komen voor wat wij als Nederlanders vroeger niet zo goed hebben gedaan, zacht uitgedrukt. Mag juist wel aandacht voor zijn, in de doofpot stoppen is ook zo flauw.
Ik vind dat hij wel mag blijven zoals ie is, maar dat er best meer aandacht mag komen voor wat wij als Nederlanders vroeger niet zo goed hebben gedaan, zacht uitgedrukt. Mag juist wel aandacht voor zijn, in de doofpot stoppen is ook zo flauw.
Een rel?! Waar is de rel?! Ik ben er hoor!!! 
Zwarte Piet (Schwarzer Peter 8)) moet lekker blijven. In ieder geval tot mijn kindjes er niet meer in geloven
Zwarte Piet (Schwarzer Peter 8)) moet lekker blijven. In ieder geval tot mijn kindjes er niet meer in geloven
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Nee dat is het erge het is zo onbelangrijk maar ik merk dat ik heel fel op reageer en dat wil ik niet! Ik kan er zelfs bijna ruzie met Rudi over krijgenMartine-Tom schreef: omwille van een rel wil ik wel meedoen hoor, maar in werkelijkheid interesseert het me echt 0,0 op de schaal van Richter![]()
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
haaaaaiKim_S schreef: Een rel?! Waar is de rel?! Ik ben er hoor!!!
Zwarte Piet (Schwarzer Peter 8)) moet lekker blijven. In ieder geval tot mijn kindjes er niet meer in geloven![]()