Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Naomi M. schreef: Hihi, ik stel wel voor om Frou Frou dan de bijnaam Taart te geven. Lijkt me erg leuk met roepen buiten.
Stuk! Taart! Stuuuuhuuuuk Taaaaaaaaart! Nee, Taart! Niet eten!!!! Dat is bah daar op de grond!

hihi, ik zie het voor me gewoon. :D ;D
Whahahaha :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Neuh, het blijft Frou als je het niet erg vindt :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Alba
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Alba »

Lizzy schreef: Hier slapen ze gewoon door. Maar ja, ze sassen 's nachts wel op de krant.....
Bij ons is de bak met pies-matten verdwenen met de eerste die het nest verliet. Toen werd er ook niet meer 's nachts geplast. Als je de mogelijkheid blijft aanbieden, zullen ze er ook gebruik van blijven maken.
ulla
5-sterren
5-sterren

Bericht door ulla »

Sinds kort is er hier weer een pup, en die gaat s,nachts de puppykennel in ( in de keuken ) de slaapkamer is op een aantal meters afstand Espen slaapt daar ook, Lahja gaat piepen als ze moet plassen meestal als het een beetje licht wordt, en dan hijst mams zich uit bed. :biggrin2:
Ze is nu 3 1/2 maand en heeft al met al geloof ik 2 x een plasje in het kenneltje gedaan.
Geloof me Lizzy het is even wennen maar het gaat vanzelf geen zorgen. ::) ::)
Thea
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Thea »

Naomi M. schreef: Hihi, ik stel wel voor om Frou Frou dan de bijnaam Taart te geven. Lijkt me erg leuk met roepen buiten.
Stuk! Taart! Stuuuuhuuuuk Taaaaaaaaart! Nee, Taart! Niet eten!!!! Dat is bah daar op de grond!

hihi, ik zie het voor me gewoon. :D ;D
En wat denk je van NEEE Stuk Biscuit Taart kom vooorrrrrrrrrrrrrrr ;)
Hanny
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hanny »

Waarom maak je je nu druk om zindelijkheid 's nachts, 's nachts ga je lekker slapen, dat heb je nodig en de pupjes redden zich wel.
Men neme, naar mijn idee, twee benches, op de bodem krant en een handdoek zo gevouwen, dat de helft van de bodem lekker doekje is.
Natte krant, hup weg, natte handdoek hup in de machine.
's morgens staat Leo geloof ik vroeg op. Laat de schatjes even een plasje doen en geeft ze even een "fopspeen".
Hier krijgen ze een hoefje om op te knabbelen. Scherpe randen  er af.
Leo gaat naar zijn werk en jij blijft nog even lekker liggen.
Lijkt me een heel goed idee en die pupjes worden heus wel zindelijk.
Het lijkt verdorie wel of ik pupkopers paniekerig hoor doen over een plasje in huis.
Ze worden echt wel zindelijk en met wat geluk blijven ze 's nachts al droog.
Niet gaan voeren 's morgens vroeg, maar lekker nog een poosje in je bed blijven.
Als je niet te moe bent, heb je een beter humeur en kun je er overdag beter tegen.
Dat is bij mij tenminste zo.
Slaap lekker en geniet.

Hanny
Alba
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Alba »

Hanny schreef: Waarom maak je je nu druk om zindelijkheid 's nachts, 's nachts ga je lekker slapen, dat heb je nodig en de pupjes redden zich wel.
Men neme, naar mijn idee, twee benches, op de bodem krant en een handdoek zo gevouwen, dat de helft van de bodem lekker doekje is.
Natte krant, hup weg, natte handdoek hup in de machine.
's morgens staat Leo geloof ik vroeg op. Laat de schatjes even een plasje doen en geeft ze even een "fopspeen".
Hier krijgen ze een hoefje om op te knabbelen. Scherpe randen er af.
Leo gaat naar zijn werk en jij blijft nog even lekker liggen.
Lijkt me een heel goed idee en die pupjes worden heus wel zindelijk.
Het lijkt verdorie wel of ik pupkopers paniekerig hoor doen over een plasje in huis.
Ze worden echt wel zindelijk en met wat geluk blijven ze 's nachts al droog.
Niet gaan voeren 's morgens vroeg, maar lekker nog een poosje in je bed blijven.
Als je niet te moe bent, heb je een beter humeur en kun je er overdag beter tegen.
Dat is bij mij tenminste zo.
Slaap lekker en geniet.

Hanny
Can we get a halelujah! :) :)
NL_Annemieke
2-sterren
2-sterren

Bericht door NL_Annemieke »

Alba schreef: Can we get a halelujah! :) :)
Praise the Lord and Amen! ;)
K&D
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K&D »

Tuurlijk..... Halleluja...
of deze....
;)
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Toen ik nog vrijgezel was en Gunnar een pup (heeeel lang geleden dus :biggrin2:), heb ik de eerste week de wekkenr op 3 uur gezet, de 3 dagen daarna op 03.30, daarna op 4.00 enz. Met 3 weken was hij nachtzindelijk. Maar ik woonde op een flatje, 3hoog, dus kon hem niet bij opstaan meteen naar buiten doen, moest me toch eerst aankleden enzo.

Leuk dat Frou ook blijft !!!!  :) :) :)
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

Nynke schreef: Toen ik nog vrijgezel was en Gunnar een pup (heeeel lang geleden dus :biggrin2:), heb ik de eerste week de wekkenr op 3 uur gezet, de 3 dagen daarna op 03.30, daarna op 4.00 enz. Met 3 weken was hij nachtzindelijk. Maar ik woonde op een flatje, 3hoog, dus kon hem niet bij opstaan meteen naar buiten doen, moest me toch eerst aankleden enzo.
Ja ik woon dus ook in een flat, ik denk ook dat ik de wekker ga zetten, want voordat ik m'n kleren aan heb en beneden ben, heeft ze vast al geplast. Ik heb trouwens ook nog wel een luier van Sita. ;D
Fido
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fido »

Google sliep vanaf de eerste nacht gewoon door. Ik had hem naast mijn bed en niks piepen of zo om te plassen. Zocht wel af en toe mijn hand op (ja ik lag stijf op een kant met hand in de bench hangend).
Erwin is een vroege vogel en nam hem om 5.30u mee naar buiten (vaak niets doen en in huis pissen  ::) maar dat is nu over  ;)).

De bench heb ik na een paar nachten steeds een stuk verder van het bed gezet. Toen op de gang en na twee nachten naar beneden. Dat was geen succes GILLEN  :-X. Misschien heel fout maar toen weer terug op de gang en een week later kroop hij zelf in zijn bench beneden vlak voor we naar bed gingen. We hebben het deurtje dicht gedaan en hoppa...... geen gegil en daarna beneden slapen. Al met al twee weken geduurd maar is mij prima bevallen. Geen stress voor pup en ons  ;)
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

*Dorothea* schreef: Ja ik woon dus ook in een flat, ik denk ook dat ik de wekker ga zetten, want voordat ik m'n kleren aan heb en beneden ben, heeft ze vast al geplast. Ik heb trouwens ook nog wel een luier van Sita. ;D
ik ga gewoon in pyjama met jas erover naar buiten als ik denk dat Laddy moet plassen ;D ;D ;D
Kinnie
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kinnie »

Dian schreef: ik ga gewoon in pyjama met jas erover naar buiten als ik denk dat Laddy moet plassen ;D ;D ;D
Haha dat zat ik me ook al te bedenken, zo deed ik dat ook ;D Zeker 's nachts, ziet toch niemand me :)
Hoewel ik het in de nacht meestal wel bij de tuin liet... Maar ook 's morgens vroeg hoor, interessert mij wat, ga dan ook gewoon in pyama over straat. Nou ja, nu niet meer, maar toen Sem en Joeri nog pup waren ;( Nu kunnen ze wachten tot ik klaar ben. Maar gewoon ff gauw broek aan, jas aan, m'n slippers of crocs ff gauw en hoppa naar buiten ;D
Alba
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Alba »

Dian schreef: ik ga gewoon in pyjama met jas erover naar buiten als ik denk dat Laddy moet plassen ;D ;D ;D
Ik ook hoor. En niet alleen 's nachts :biggrin2:.
Thea
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Thea »

Ik ook  ;)
Bril op  slippers aan jas aan en hup naar beneden. 10 meter naar links 10 meter naar recht en hup weer naar binnen.
Jas uit slippers uit en bril af en in bed ;)

Plaats reactie