Joh die zindelijkheid komt vanzelf. Dat de ongeduldjes op de krant piesen is ook een vorm van zindelijkheid toch.Lizzy schreef: Bedankt voor je bericht. Dit herken ik wel. Ik heb er nu natuurlijk nog 4 thuis wonen en ik werk me te pletter om hen zindelijk te krijgen maar dat valt om de donder niet mee, vooral omdat ik en moe ben en vooral omdat ik de puppen door de kamer, de keuken/tuintrap af moet lopen, hekje open moet doen, pup neer moet zetten en de volgende moet gaan halen. En soms heeft er een ongeduldje dan al staan piesen op de krant.....
Toch het weekend ook maar weer kijken of we iets kunnen maken dat de puppen zelf de trap af kunnen (plank erop ofzo).
Zolang het er nog 4 zijn, niet te druk maken.
Als je zo alleen de 2 blijvertjes nog hebt, is het zo gepiept. En dan zal er af en toe 1 binnen plassen, is toch ook geen big deal.
Wij kunnen niet eens meer zeggen wanneer we exact de plasbak hebben weggehaald, zo'n non-issue was het hier. Terugdenkend moet het met pup 1 of 2 die we wegbrachten geweest zijn.
Nou moet ik zeggen dat die van ons ook al niets meer binnen wilden doen, ook niet op de plasbak dus die beslissing zal ook makkelijk genomen zijn.