Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

Alba
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Alba »

Lizzy schreef: Bedankt voor je bericht. Dit herken ik wel. Ik heb er nu natuurlijk nog 4 thuis wonen en ik werk me te pletter om hen zindelijk te krijgen maar dat valt om de donder niet mee, vooral omdat ik en moe ben en vooral omdat ik de puppen door de kamer, de keuken/tuintrap af moet lopen, hekje open moet doen, pup neer moet zetten en de volgende moet gaan halen. En soms heeft er een ongeduldje dan al staan piesen op de krant.....

Toch het weekend ook maar weer kijken of we iets kunnen maken dat de puppen zelf de trap af kunnen (plank erop ofzo).
Joh die zindelijkheid komt vanzelf. Dat de ongeduldjes op de krant piesen is ook een vorm van zindelijkheid toch.
Zolang het er nog 4 zijn, niet te druk maken.
Als je zo alleen de 2 blijvertjes nog hebt, is het zo gepiept. En dan zal er af en toe 1 binnen plassen, is toch ook geen big deal.

Wij kunnen niet eens meer zeggen wanneer we exact de plasbak hebben weggehaald, zo'n non-issue was het hier. Terugdenkend moet het met pup 1 of 2 die we wegbrachten geweest zijn.
Nou moet ik zeggen dat die van ons ook al niets meer binnen wilden doen, ook niet op de plasbak dus die beslissing zal ook makkelijk genomen zijn.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Alba schreef: Joh die zindelijkheid komt vanzelf. Dat de ongeduldjes op de krant piesen is ook een vorm van zindelijkheid toch.
Zolang het er nog 4 zijn, niet te druk maken.
Als je zo alleen de 2 blijvertjes nog hebt, is het zo gepiept. En dan zal er af en toe 1 binnen plassen, is toch ook geen big deal.

Wij kunnen niet eens meer zeggen wanneer we exact de plasbak hebben weggehaald, zo'n non-issue was het hier. Terugdenkend moet het met pup 1 of 2 die we wegbrachten geweest zijn.
Nou moet ik zeggen dat die van ons ook al niets meer binnen wilden doen, ook niet op de plasbak dus die beslissing zal ook makkelijk genomen zijn.
Nee joh, welnee. Lekker boeiend. Ik kan wel tegen wat pies hoor :D. Maar ik vroeg me ineens af "hoe doen jullie dat?" omdat het anders is als wat ik gewend ben met pups. Met Biscuit was het helemaal een eitje. Zij ging op 8 weken direct door de deur zitten piepen. In ons vorige huis was dat geen punt, deed ik de deur open. Hier is dat ook wat lastiger, door die ellendige trap!
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

Mijn ouders vinden al dat gemoderne geleuter maar onzin.  :biggrin2: Die gingen er 's nachts echt niet uit voor een pup. Die legde een krantje neer en op een gegeven moment was die niet meer nat en was het niet meer nodig.
Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

*Dorothea* schreef: Mijn ouders vinden al dat gemoderne geleuter maar onzin. :biggrin2: Die gingen er 's nachts echt niet uit voor een pup. Die legde een krantje neer en op een gegeven moment was die niet meer nat en was het niet meer nodig.
Zo simpel kan het zijn ;)
Alba
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Alba »

*Dorothea* schreef: Mijn ouders vinden al dat gemoderne geleuter maar onzin. :biggrin2: Die gingen er 's nachts echt niet uit voor een pup. Die legde een krantje neer en op een gegeven moment was die niet meer nat en was het niet meer nodig.
;D Toen was geluk heel gewoon, of hoe heette die serie ook alweer ;D
Alba
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Alba »

Lizzy schreef: Nee joh, welnee. Lekker boeiend. Ik kan wel tegen wat pies hoor :D. Maar ik vroeg me ineens af "hoe doen jullie dat?" omdat het anders is als wat ik gewend ben met pups. Met Biscuit was het helemaal een eitje. Zij ging op 8 weken direct door de deur zitten piepen. In ons vorige huis was dat geen punt, deed ik de deur open. Hier is dat ook wat lastiger, door die ellendige trap!
Ja, die trap is best lastig, ik zou zelf waarschijnlijk al 100 keer op m'n giegel gelegen hebben al dan niet met pups in de armen. Kan Handige Harry/Leo vast wel iets aan doen!
EllenL
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door EllenL »

*Dorothea* schreef: Yes ik krijg net een mail van de hondenschool. Titerbepalingen worden geaccepteerd en kennelhoest is niet verplicht.
Ik ben helemaal blij :)
Wat fijn!! Kan me voorstellen dat je blij bent :)
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

Ahhhh m'n meisje blijft misschien!! Beste idee ooit!!!!!
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

EllenL schreef: Wat fijn!! Kan me voorstellen dat je blij bent :)
Nou ik kan natuurlijk creatief gaan doen met het paspoort, maar daar had ik nou net even geen zin in.
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

fijn dat ze de titerbepaling ook accepteren.. Merk dat er steeds meer hondenscholen in meegaan..
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Wat gaat dat toch snel, zelfs voor mij als buitenstaander... zo zijn ze net geboren en zo is daar de dag van "uitvliegen" al....
Succes zaterdag met het afscheid van de laatste 2 pups, ga ik er voor het gemak gewoon van uit dat FrouFrou lekker bij jullie blijft :biggrin2: :-*
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

MarijeEnBoomer schreef: Ahhhh m'n meisje blijft misschien!! Beste idee ooit!!!!!
Ja als jij haar niet wilt hebben, dan moeten ze haar zelf maar houden. :P
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

*Dorothea* schreef: Ja als jij haar niet wilt hebben, dan moeten ze haar zelf maar houden. :P
;D
Ik zou wel willen maarja ik voel de druk van jou zus ::)
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Whahaha, tja, zo kan het ook natuurlijk :biggrin2:
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

Ik legde voor Berre een stapeltje krantenbladen in de bodemschaal van een kleine bench en zette die bij de achterdeur. Toen 't warmer was bleef de achterdeur open en stond de schaal buiten bij de achterdeur. Daarna ging Berre bij de deur op zoek naar z'n schaal en zagen wij dat hij buiten moest. Misschien kan je 't zo opstelen dat ze in de buurt van de achterdeur 's nachts op een krant kunnen en binnenkort slapen ze wel de ganse nacht door.

Plaats reactie