Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

saskia37
5-sterren
5-sterren

Bericht door saskia37 »

Lizzy en Leo heel veel sterkte met het uitvliegen van d laatste pups vandaag :-*
Gelukkig blijven Stuk en FrouFrou bij jullie en zullen jullie je handen vol krijgen aan opvoeden :biggrin2:
lachnat
4-sterren
4-sterren

Bericht door lachnat »

Wat lijkt dat voorbij gevlogen. Sterkte met het uitzwaaien van de laatste 2 pups.
cairodyn
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door cairodyn »

Wat leuk dat er twee pups blijven:-) en met Bisquit ook alles de goede kant op? Heel veel plezier met alles en sterkte voor vandaag!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Het uitvliegen van Neeltje (nu heet zij Mickey) vond ik wel moeilijk.... Het uitvliegen van Patsy ging best heel goed, ik heb dat wel heel aardig droog gehouden :biggrin2:. Dat scheelt he, dat ze naar Door is :-*. En ja, daar zitten we dan.... Het is dat we zelf twee pups houden, anders had ik serieus een hele vette aanval van een empty nest syndrome gekregen hoor :-X. Ik moet er niet aan denken, een nest fokken en er zelf dan geen een aanhouden :-X

Ja, en verder is het voor ons gewoon heel raar. Dit is de eerste vrije zaterdagmiddag sinds 9 weken. En morgen is de eerste vrije zondag sinds 9 weken. Ik vind het behoorlijke anticlimax, eigenlijk.

Leo en ik hebben een lekkere fles wijn gekocht, die gaan we zo lekker opdrinken en dan evalueren. Lekker kaasfondue gekocht, om onszelf goed te verwennen. En dan morgen lekker in de tuin en voor morgenmiddag heb ik een fles Prosecco voor mezelf gekocht :biggrin2:

Ik moet het hele gebeuren gaan verwerken. En ik voel aan alles dat het tijd nodig heeft. Ik heb nu een beetje het gevoel dat ik tegen een enorme huilbui zit aan te hikken, eentje die gewoon 3 dagen (of weken) gaat duren. Maar misschien valt het mee. Ik heb gelukkig Leo, Linga, Biscuit, Stuk en Frou!
Neally
5-sterren
5-sterren

Bericht door Neally »

en morgen
als t een piepklein beetje meezit
een hemelsblauw luchtje
met een flinke zon

kom maar op met die tranen  ;)

lekker genieten vanavond!
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Ah Lizzy en Leo geniet ook even van de rust samen met de hondjes!

Eindelijk gewoon eens samen in jullie nieuwe huis en tuin 8)

Wat een rollercoaster,
verkoop van jullie huis,
koop van dit huis,
Biscuit zwanger verhuizen naar nieuwe huis,
alles draaide terecht om haar en de pupjes.

Nu misschien eens even tijd voor de mensen, lekker ontspannen samen en genieten.
Veel plezier :-*
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

Ach ja lieverd ik kan me zo voorstellen dat het een enorme ontlading is, het is emotioneel zo'n zware periode geweest.  :'(
var Stolthet
4-sterren
4-sterren

Bericht door var Stolthet »

Ik had dat gevoel al terwijl bij ons eigenlijk alles redelijk voorspoedig liep met de 9 pups... Kan me heel goed voorstellen hoe dat nu voor jullie voelt
EllenL
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door EllenL »

Lizzy schreef: Het uitvliegen van Neeltje (nu heet zij Mickey) vond ik wel moeilijk.... Het uitvliegen van Patsy ging best heel goed, ik heb dat wel heel aardig droog gehouden :biggrin2:. Dat scheelt he, dat ze naar Door is :-*. En ja, daar zitten we dan.... Het is dat we zelf twee pups houden, anders had ik serieus een hele vette aanval van een empty nest syndrome gekregen hoor :-X. Ik moet er niet aan denken, een nest fokken en er zelf dan geen een aanhouden :-X

Ja, en verder is het voor ons gewoon heel raar. Dit is de eerste vrije zaterdagmiddag sinds 9 weken. En morgen is de eerste vrije zondag sinds 9 weken. Ik vind het behoorlijke anticlimax, eigenlijk.

Leo en ik hebben een lekkere fles wijn gekocht, die gaan we zo lekker opdrinken en dan evalueren. Lekker kaasfondue gekocht, om onszelf goed te verwennen. En dan morgen lekker in de tuin en voor morgenmiddag heb ik een fles Prosecco voor mezelf gekocht :biggrin2:

Ik moet het hele gebeuren gaan verwerken. En ik voel aan alles dat het tijd nodig heeft. Ik heb nu een beetje het gevoel dat ik tegen een enorme huilbui zit aan te hikken, eentje die gewoon 3 dagen (of weken) gaat duren. Maar misschien valt het mee. Ik heb gelukkig Leo, Linga, Biscuit, Stuk en Frou!
Ik zeg het nog maar een keertje: Star of Bethlehem ;) (en mocht je meer bach adviezen willen weet je me te vinden)
Ik kan me voorstellen dat het heel raar is, alle pups die weg gaan ook echt weg... fijn dat je nog lekker 2 pups hebt! Geniet lekker van de kaasfondue en de wijn en laat de emoties maar komen zou ik zeggen! :bigarmhug: :-*
Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

Ik heb gelukkig Leo, Linga, Biscuit, Stuk en Frou!
Kom lekker bij, geniet van de kaasfondue, een goed glas wijn, Leo en je heerlijke 4! honden.
Wat een rijkdom ;)
Xerox
5-sterren
5-sterren

Bericht door Xerox »

Lizzy schreef: Ik moet het hele gebeuren gaan verwerken. En ik voel aan alles dat het tijd nodig heeft. Ik heb nu een beetje het gevoel dat ik tegen een enorme huilbui zit aan te hikken, eentje die gewoon 3 dagen (of weken) gaat duren. Maar misschien valt het mee. Ik heb gelukkig Leo, Linga, Biscuit, Stuk en Frou!
:bigarmhug: Gelukkig heb je 1 mens en 4 honden in huis om je te troosten... Wat hebben jullie toch veel meegemaakt!
henneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door henneke »

Lizzy en Leo  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:  :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* en een doos zakdoekjes  :biggrin2:
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

:bigarmhug: :bigarmhug:......................toch normaal dat er tranen zijn en een vreemd gevoel. Je hebt met dit eerste nest een nog nauwere band gekreged door al die tegenslagen bij 't begin. Laat je tranen maar rollen, de spanning van de voorbij maanden moet je nog zien kwijt te raken. Geniet van je kroostje en 't mooie weer; tuigjes aan, wandelen EN genieten van 't prachtige werk dat jullie samen geleverd hebben.
Eranthe
4-sterren
4-sterren

Bericht door Eranthe »

Heel begrijpelijk dat dit hele intense gebeuren een plaatsje moet gaan krijgen. In ieder geval sterkte met het uitvliegen van de pups en wat heerlijk dat er twee bij jullie blijven. Lekker genieten van die lieverds.  :)
spreeuwtje
5-sterren
5-sterren

Bericht door spreeuwtje »

Weet je wat je mag doen?
Voor de spiegel gaan staan, je mouwen oprollen en eens vol trots kijken naar die enorme spierballen die je daar hebt!!
Die zijn vast groter dan je ooit dacht dat ze zouden kunnen zijn!!
Man man (frou frou) :D Wat hebben jullie prachtig werk verricht!! De wereld is een berg mooierds rijker geworden. 7 mensen zijn veel gelukkiger geworden.
Je hebt het verdiend om met je pootjes omhoog in het zonnetje te zitten met een glas prosecco en een zelfvergenoegzame grijns op je gezicht!! :-*

Plaats reactie