Gelukkig blijven Stuk en FrouFrou bij jullie en zullen jullie je handen vol krijgen aan opvoeden
Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Lizzy en Leo heel veel sterkte met het uitvliegen van d laatste pups vandaag 
Gelukkig blijven Stuk en FrouFrou bij jullie en zullen jullie je handen vol krijgen aan opvoeden
Wat lijkt dat voorbij gevlogen. Sterkte met het uitzwaaien van de laatste 2 pups.
Wat leuk dat er twee pups blijven:-) en met Bisquit ook alles de goede kant op? Heel veel plezier met alles en sterkte voor vandaag!
Het uitvliegen van Neeltje (nu heet zij Mickey) vond ik wel moeilijk.... Het uitvliegen van Patsy ging best heel goed, ik heb dat wel heel aardig droog gehouden
. Dat scheelt he, dat ze naar Door is
. En ja, daar zitten we dan.... Het is dat we zelf twee pups houden, anders had ik serieus een hele vette aanval van een empty nest syndrome gekregen hoor
. Ik moet er niet aan denken, een nest fokken en er zelf dan geen een aanhouden 
Ja, en verder is het voor ons gewoon heel raar. Dit is de eerste vrije zaterdagmiddag sinds 9 weken. En morgen is de eerste vrije zondag sinds 9 weken. Ik vind het behoorlijke anticlimax, eigenlijk.
Leo en ik hebben een lekkere fles wijn gekocht, die gaan we zo lekker opdrinken en dan evalueren. Lekker kaasfondue gekocht, om onszelf goed te verwennen. En dan morgen lekker in de tuin en voor morgenmiddag heb ik een fles Prosecco voor mezelf gekocht
Ik moet het hele gebeuren gaan verwerken. En ik voel aan alles dat het tijd nodig heeft. Ik heb nu een beetje het gevoel dat ik tegen een enorme huilbui zit aan te hikken, eentje die gewoon 3 dagen (of weken) gaat duren. Maar misschien valt het mee. Ik heb gelukkig Leo, Linga, Biscuit, Stuk en Frou!
Ja, en verder is het voor ons gewoon heel raar. Dit is de eerste vrije zaterdagmiddag sinds 9 weken. En morgen is de eerste vrije zondag sinds 9 weken. Ik vind het behoorlijke anticlimax, eigenlijk.
Leo en ik hebben een lekkere fles wijn gekocht, die gaan we zo lekker opdrinken en dan evalueren. Lekker kaasfondue gekocht, om onszelf goed te verwennen. En dan morgen lekker in de tuin en voor morgenmiddag heb ik een fles Prosecco voor mezelf gekocht
Ik moet het hele gebeuren gaan verwerken. En ik voel aan alles dat het tijd nodig heeft. Ik heb nu een beetje het gevoel dat ik tegen een enorme huilbui zit aan te hikken, eentje die gewoon 3 dagen (of weken) gaat duren. Maar misschien valt het mee. Ik heb gelukkig Leo, Linga, Biscuit, Stuk en Frou!
en morgen
als t een piepklein beetje meezit
een hemelsblauw luchtje
met een flinke zon
kom maar op met die tranen
lekker genieten vanavond!
als t een piepklein beetje meezit
een hemelsblauw luchtje
met een flinke zon
kom maar op met die tranen
lekker genieten vanavond!
Ah Lizzy en Leo geniet ook even van de rust samen met de hondjes!
Eindelijk gewoon eens samen in jullie nieuwe huis en tuin 8)
Wat een rollercoaster,
verkoop van jullie huis,
koop van dit huis,
Biscuit zwanger verhuizen naar nieuwe huis,
alles draaide terecht om haar en de pupjes.
Nu misschien eens even tijd voor de mensen, lekker ontspannen samen en genieten.
Veel plezier
Eindelijk gewoon eens samen in jullie nieuwe huis en tuin 8)
Wat een rollercoaster,
verkoop van jullie huis,
koop van dit huis,
Biscuit zwanger verhuizen naar nieuwe huis,
alles draaide terecht om haar en de pupjes.
Nu misschien eens even tijd voor de mensen, lekker ontspannen samen en genieten.
Veel plezier
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ach ja lieverd ik kan me zo voorstellen dat het een enorme ontlading is, het is emotioneel zo'n zware periode geweest. 
- var Stolthet
- 4-sterren

Ik had dat gevoel al terwijl bij ons eigenlijk alles redelijk voorspoedig liep met de 9 pups... Kan me heel goed voorstellen hoe dat nu voor jullie voelt
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik zeg het nog maar een keertje: Star of BethlehemLizzy schreef: Het uitvliegen van Neeltje (nu heet zij Mickey) vond ik wel moeilijk.... Het uitvliegen van Patsy ging best heel goed, ik heb dat wel heel aardig droog gehouden. Dat scheelt he, dat ze naar Door is
. En ja, daar zitten we dan.... Het is dat we zelf twee pups houden, anders had ik serieus een hele vette aanval van een empty nest syndrome gekregen hoor
. Ik moet er niet aan denken, een nest fokken en er zelf dan geen een aanhouden
Ik kan me voorstellen dat het heel raar is, alle pups die weg gaan ook echt weg... fijn dat je nog lekker 2 pups hebt! Geniet lekker van de kaasfondue en de wijn en laat de emoties maar komen zou ik zeggen!
Kom lekker bij, geniet van de kaasfondue, een goed glas wijn, Leo en je heerlijke 4! honden.Ik heb gelukkig Leo, Linga, Biscuit, Stuk en Frou!
Wat een rijkdom
Lizzy schreef: Ik moet het hele gebeuren gaan verwerken. En ik voel aan alles dat het tijd nodig heeft. Ik heb nu een beetje het gevoel dat ik tegen een enorme huilbui zit aan te hikken, eentje die gewoon 3 dagen (of weken) gaat duren. Maar misschien valt het mee. Ik heb gelukkig Leo, Linga, Biscuit, Stuk en Frou!
Lizzy en Leo
en een doos zakdoekjes 
Heel begrijpelijk dat dit hele intense gebeuren een plaatsje moet gaan krijgen. In ieder geval sterkte met het uitvliegen van de pups en wat heerlijk dat er twee bij jullie blijven. Lekker genieten van die lieverds. 
- spreeuwtje
- 5-sterren

Weet je wat je mag doen?
Voor de spiegel gaan staan, je mouwen oprollen en eens vol trots kijken naar die enorme spierballen die je daar hebt!!
Die zijn vast groter dan je ooit dacht dat ze zouden kunnen zijn!!
Man man (frou frou)
Wat hebben jullie prachtig werk verricht!! De wereld is een berg mooierds rijker geworden. 7 mensen zijn veel gelukkiger geworden.
Je hebt het verdiend om met je pootjes omhoog in het zonnetje te zitten met een glas prosecco en een zelfvergenoegzame grijns op je gezicht!!
Voor de spiegel gaan staan, je mouwen oprollen en eens vol trots kijken naar die enorme spierballen die je daar hebt!!
Die zijn vast groter dan je ooit dacht dat ze zouden kunnen zijn!!
Man man (frou frou)
Je hebt het verdiend om met je pootjes omhoog in het zonnetje te zitten met een glas prosecco en een zelfvergenoegzame grijns op je gezicht!!