het grote Juice/Jason Vale topic/daar gaan we weer.

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: het grote Juice/Jason Vale topic

EllenL
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door EllenL »

Zo, wat heeft die Beyond Detox een vies kleurtje zeg... :D Gelukkig smaakt het beter dan het er uit ziet ;D
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Ik heb een andere moeten maken omdat mijn avocado niet meer goed was helaas.
EllenL
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door EllenL »

Jammer! Hij is ook weer niet heel bijzonder hoor, maar wel goed te doen. Ik had een avocado die net, maar dan ook net rijp genoeg was... hopelijk zijn ze morgen allemaal wat verder gerijpt
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Ik ga morgenvroeg nieuwe halen.
EllenL
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door EllenL »

Zo, ik zit nu aan mijn hele koude ontbijt (ik heb diepvries bramen en bessen genomen, scheelde me toch iets te veel in mijn portemonnee...) , is zo'n 750 ml geworden, dus maar een deel in een flesje in de koelkast gezet voor later, krijg ik vast niet in 1 keer op... en dan heb ik nog een buffertje want het sapje van vanmiddag is maar heel weinig :D
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Dat had ik ook gezien ja. Voor de zekerheid maar een banaantje meenemen. Ik vond die smoothie van vanmorgen wel lekker trouwens. Gelukkig weer voorzien van alle ingredienten inmiddels.
EllenL
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door EllenL »

Ik vind hem ook heel lekker, ondanks de halve ananas, lol, ananas gemengd met andere dingen blijk ik toch lekker te vinden... nu de banaan nog ::) maar gelukkig zit die niet in de 3 daagse. Sapje van vanmiddag is wel het enige niet rode sapje valt me op :D
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Pff ik heb me toch een partij honger. Ik ben blij dat ik zo mijn volgende sapje mag.
EllenL
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door EllenL »

Ik was blij dat ik nog een deel van mijn ontbijt als halve lunch had en pas laat mijn ontbijt had ;) Maar ik had ook flink honger net toen ik thuis kwam, toch maar even eerst Angel uitgelaten. Ik vind die Beyond Detox nou niet heel speciaal trouwens.. nou ja, het is maar voor 3 dagen, dus wel te overzien ;) Ik heb het tot nu toe zonder extraatjes kunnen redden. Morgen 2x de H2O detox zag ik :D Genoeg vocht krijgen we in ieder geval binnen... denk dat ik na deze 3 dagen wel eventjes de rode biet laat staan!!
EllenL
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door EllenL »

whoah!! Ik ging even stiekem op de weegschaal staan net (ik boefje) en ik weeg gewoon 2 kg minder dag eergisteren :o Ik geef toe, groot deel daarvan is vocht denk ik, want had de laatste tijd wel wat dikkere vingers enzo, maar toch ;D

Ben wel weer heel moe van het detoxen, gisteren maar om half 10 mijn bedje in gekropen en ik kruip er nu net weer uit...
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Zo laat opgestaan, met Zoë de velden in geweest, katten gevoerd, afwas gedaan, smoothie en h2o gemaakt en net de smoothie genuttigd, i'm stuffed  :biggrin2:
EllenL
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door EllenL »

Ik heb hem bijna helemaal op nu, haha, nog 1 slokje...  en de h20 en middagsmoothie (die ik verrijkt heb met wat, euh, nou ja, 1 limoen) staan in de koelkast. Gaat niet lukken halverwege de ochtend de H2O opkrijgen ;D
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Ik wilde eigenlijk vanmorgen de handdoek in de ring gooien, ik had zo'n zin in een broodje.... maar toch maar niet gedaan. Gisteravond vanwege honger wel wat nootjes gegeten, maar ja dat vind ik niet zo erg.
EllenL
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door EllenL »

hannabelgje schreef: Ik wilde eigenlijk vanmorgen de handdoek in de ring gooien, ik had zo'n zin in een broodje.... maar toch maar niet gedaan. Gisteravond vanwege honger wel wat nootjes gegeten, maar ja dat vind ik niet zo erg.
Goed zo! Ik ben trots op je :D Morgen mag je weer een broodje als je wil ;) En nootjes is inderdaad niet zo'n ramp. Ik had gisteren ook het geluk bij een ongeluk dat ik zooo moe was, dus lekker vroeg in bed gekropen. En ik denk dat bij mij het feit dat ik me zo ongelofelijk veel beter voel sinds het sappen ook wel een extra motivatie is die het makkelijker vol te houden maakt... Ik ben wel al plannen aan het maken voor wat ik morgen wil eten. Zie op facebook steeds reacties komen op een bericht over hartige cupcakejes met spinazie (mini quiches zonder deeg zeg maar) Dat is misschien wel weer eens een optie, zoiets maken, makkelijk en lekker!
Irish
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Irish »

Ik ben beetje vergeten hier te kijken  :-[ Maar toevallig ga ik zometeen ook een smoothie ala Iris maken  :biggrin2:

Plaats reactie