het grote Juice/Jason Vale topic/daar gaan we weer.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: het grote Juice/Jason Vale topic
Zo, wat heeft die Beyond Detox een vies kleurtje zeg...
Gelukkig smaakt het beter dan het er uit ziet 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik heb een andere moeten maken omdat mijn avocado niet meer goed was helaas.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Jammer! Hij is ook weer niet heel bijzonder hoor, maar wel goed te doen. Ik had een avocado die net, maar dan ook net rijp genoeg was... hopelijk zijn ze morgen allemaal wat verder gerijpt
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik ga morgenvroeg nieuwe halen.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Zo, ik zit nu aan mijn hele koude ontbijt (ik heb diepvries bramen en bessen genomen, scheelde me toch iets te veel in mijn portemonnee...) , is zo'n 750 ml geworden, dus maar een deel in een flesje in de koelkast gezet voor later, krijg ik vast niet in 1 keer op... en dan heb ik nog een buffertje want het sapje van vanmiddag is maar heel weinig 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Dat had ik ook gezien ja. Voor de zekerheid maar een banaantje meenemen. Ik vond die smoothie van vanmorgen wel lekker trouwens. Gelukkig weer voorzien van alle ingredienten inmiddels.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik vind hem ook heel lekker, ondanks de halve ananas, lol, ananas gemengd met andere dingen blijk ik toch lekker te vinden... nu de banaan nog
maar gelukkig zit die niet in de 3 daagse. Sapje van vanmiddag is wel het enige niet rode sapje valt me op 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Pff ik heb me toch een partij honger. Ik ben blij dat ik zo mijn volgende sapje mag.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik was blij dat ik nog een deel van mijn ontbijt als halve lunch had en pas laat mijn ontbijt had
Maar ik had ook flink honger net toen ik thuis kwam, toch maar even eerst Angel uitgelaten. Ik vind die Beyond Detox nou niet heel speciaal trouwens.. nou ja, het is maar voor 3 dagen, dus wel te overzien
Ik heb het tot nu toe zonder extraatjes kunnen redden. Morgen 2x de H2O detox zag ik
Genoeg vocht krijgen we in ieder geval binnen... denk dat ik na deze 3 dagen wel eventjes de rode biet laat staan!!
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
whoah!! Ik ging even stiekem op de weegschaal staan net (ik boefje) en ik weeg gewoon 2 kg minder dag eergisteren
Ik geef toe, groot deel daarvan is vocht denk ik, want had de laatste tijd wel wat dikkere vingers enzo, maar toch 
Ben wel weer heel moe van het detoxen, gisteren maar om half 10 mijn bedje in gekropen en ik kruip er nu net weer uit...
Ben wel weer heel moe van het detoxen, gisteren maar om half 10 mijn bedje in gekropen en ik kruip er nu net weer uit...
-
hannabelgje
- 5-sterren

Zo laat opgestaan, met Zoë de velden in geweest, katten gevoerd, afwas gedaan, smoothie en h2o gemaakt en net de smoothie genuttigd, i'm stuffed 
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb hem bijna helemaal op nu, haha, nog 1 slokje... en de h20 en middagsmoothie (die ik verrijkt heb met wat, euh, nou ja, 1 limoen) staan in de koelkast. Gaat niet lukken halverwege de ochtend de H2O opkrijgen 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik wilde eigenlijk vanmorgen de handdoek in de ring gooien, ik had zo'n zin in een broodje.... maar toch maar niet gedaan. Gisteravond vanwege honger wel wat nootjes gegeten, maar ja dat vind ik niet zo erg.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Goed zo! Ik ben trots op jehannabelgje schreef: Ik wilde eigenlijk vanmorgen de handdoek in de ring gooien, ik had zo'n zin in een broodje.... maar toch maar niet gedaan. Gisteravond vanwege honger wel wat nootjes gegeten, maar ja dat vind ik niet zo erg.
-
Irish
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ben beetje vergeten hier te kijken
Maar toevallig ga ik zometeen ook een smoothie ala Iris maken