Wat heb je enzovoort....deel 499

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Wat heb je enzovoort....deel 499

eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ik ben de oven aan het poetsen, maar ik krijg het laatste schroefje niet los om het glas eruit te halen  >:( >:( >:( en doordat ik al zo lekker gesopt had, zitten er nu allemaal strepen en druppels tussen die glazen panelen in en lijkt ie alleen maar viezer.
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

- boodschappen doen
- 3 wassen opvouwen
- nieuwe was doen en ophangen
- wc soppen
- vegen
- dweilen
- koken
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Derde poging gedaan om het achterbeen van paardje-niet-zo-lief te bekappen. Ging weer niet. Nu maar besloten dat een hele grote sterke en ervaren hoefsmid een poging mag gaan doen. Aangezien die pas over een poosje komt, kan er tot die tijd nog geoefend worden. Pffff bekappen is heel leuk, maar in dit soort gevallen ook wel een beetje gevaarlijk...

Heb bij thuiskomst wel heel braaf een groene smoothy gemaakt (vanavond gaan we burgers bestellen op het werk, moet toch wat gezonds binnen krijgen!). Het gaaies zit ook alweer lekker buiten, die ga ik zo ook nog even sproeien. En dan zelf ook nog maar even badderen, want van dat bekappen ga je ook niet echt lekkerder ruiken  :P
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik zit aan een blikje cassis.
[me=koekje]laat enorme boer  :biggrin2:[/me]
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

[quote="koekje"]
Ik zit aan een blikje cassis.
[me=koekje]laat enorme boer  :biggrin2:[/me]
[/quote]

*Ruikt ineens cassis*  :o
:biggrin2:
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

- boodschappen doen
- 3 wassen opvouwen
- nieuwe was doen en ophangen
- wc soppen
- vegen
- dweilen
- koken

Ik heb geen zin meer. Ik denk dat ik de rest, muv koken, voor morgen laat liggen.
Ik heb dan ook wel veel boodschappen gedaan, er kon gewoon niet meer in mn fiets.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Ik ga zo Oscar mijn designerdog uitlaten. Even zijn nieuwe op maat gemaakte halsband en lijn showen aan de buurt  ;D
lauraV
5-sterren
5-sterren

Bericht door lauraV »

boos ...... zo boos dat t me verdrietig maakt .....
wat kan je je zo vergissen in mensen en instanties  :censored2:
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

ik heb een nieuwe buurvrouw, ze is niet thuis en haar hond is al de hele avond aan het blaffen. Klinkt nog extra door omdat ze alle ramen open heeft. Nu maar hopen dat de andere buren door hebben dat het niet mijn honden zijn, ik ben al de hele avond druk bezig Patsy af te leiden zodat zij niet mee gaat blaffen.
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

[quote="*Dorothea*"]
ik heb een nieuwe buurvrouw, ze is niet thuis en haar hond is al de hele avond aan het blaffen. Klinkt nog extra door omdat ze alle ramen open heeft. Nu maar hopen dat de andere buren door hebben dat het niet mijn honden zijn, ik ben al de hele avond druk bezig Patsy af te leiden zodat zij niet mee gaat blaffen.
[/quote]
lekker dan  >:(
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Dag begint goed, de kippen maakten gekke geluiden dus er maar uit om te kijken. 1 kipje in de struiken, bij de rest niks te zien maar wel veel veertjes. Uiteindelijk leek met andere kipje ook niks aan de hand, een bloed ofzo. Dus ik hou ze maar ff in de gaten.

De honden hebben een droomnacht gehad, want de deur naar de huiskamer was open gegaan, die hebben dus vast heerlijk op de bank geslapen, al waren ze wel een tikje zenuwachtig toen ik beneden kwam, Gijs had er behoorlijke dorst van gekregen en Joep stond op hem  te rijen terwijl hij aan het drinken was, of te wel, het is toch gek dat die deur open was.

Nu baal ik, want ik ben er al uit terwijl mijn vriend nog slaapt. We gaan ontbijten in het bos, dus ik kan nog geen ontbijt nemen nu :P heb er nu al zin in, we hebben een halve liter thermos kannetje gehaald, en ik gisteren nog 2 broodjes, pakje sap erbij. Eindje lopen, bankje zoeken, en het ontbijt kan starten :)
DJ_Doerak_Tucker
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door DJ_Doerak_Tucker »

@Eelke: das nog eens een goed begin van de dag!! (Dat ontbijt dan, niet dat je er al zo vroeg uit 'moest').

Hier al een half uur aan het nadenken over wat er nou ook alweer was vandaag, alle vleeslijntjes hier bij langs geweest maar niets voor mij. Geen idee, staat ook niets in de agenda. Maar dat gevoel! :-\

Vandaag aan scriptie werken en wat huishouden, daarna trainen met Tucker. Altijd leuk, hij gaat zo goed!!!
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

7 kilometer gefietst met Oscar, ons nieuwe record!

Enige jammere was dat hij een kat, aan zijn kant van de fiets, eerder spotte dan ik en zich los heeft getrokken. Achter de kat aan, door de tuinen van de huizen daar. Ik geef in een reflex een (compleet zinloze) brul waar de halve woonwijk van wakker is geworden, om vervolgens zo zachtjes mogelijk Oscar achter een caravan vandaan te plukken. Gelukkig was de kat over de schutting gegaan en Oscar niet.... Zucht...

Nu ga ik denk ik nog even soezen/slapen en dan boodschappen doen en verder met de foto's. Ga me niet al te druk maken, tenslotte heb ik vakantie (tot woensdag  ;D )
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

Kom ik net thuis na rondje dorp heeft Pixie in de kamer gepoept. Denk dat de smuldier pens van gisteren (2 bakjes) niet helemaal lekker is gevallen. Was niet alleen maar dun, grootste gedeelte was vast. Nu is dat op zich geen probleem, ik heb een tegelvloer dus schoonmaken gaat vrij makkelijk. Was het niet dat ik ook een stuk heb met ruw metselwerk en een hoek erin. Laat ze nu altijd daar tegen het metselwerk in hoek kakken..ben dus net weer ruim 45 minuten bezig geweest om alles van de ruwe stenen af te krijgen.
fem fatale
5-sterren
5-sterren

Bericht door fem fatale »

Dit heb je al vaker gepost. Zou je niet eens overwegen om een plaatje of wat zeil voor dat metselwerk te doen?

Gesloten