Re: Wat heb je enzovoort....deel 620

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

eelke
Moderator

Bericht door eelke »

koekje schreef: En je moet ook nog vastenavend vieren!
Ja precies, dat is helemaal het probleem!
Ik zit nu op een neusspray/strepsils/thee met honing dieet.  8)
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

-Annemarie- schreef: De paardenmishandelaar heeft nu ook in ons dorp toegeslagen.  :'( >:(

Afschuwelijk, en hoe kan het toch dat iemand zó verknipt wordt.  :-X  :(
Vreselijk  :'( :'( :'( 

"Zurca", wat een goed bericht !

Beterschap Eelke !!
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Nog steeds veel te veel last van een tennisarm. Morgen maar naar de ha.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Nynke schreef:

Beterschap Eelke !!
*ikbennietziekikbennietziekikbennietziek* ;) dank je wel!

Aaah ik wordt altijd heel druk in mijn hoofd van het laatste dagje werken voor ik vakantie heb. Nog zo veel te doen!! (ik moet nog hinkstapspringen op de maan)
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Modern times... Ik kon daarnet een pakje voor mezelf niet aannemen van de postbode, omdat ik de gewenste ontvangstdatum had veranderd naar morgen. Donderdags ben ik normaal gesproken nooit thuis, dan werk ik bij de kattenopvang, maar ik was nog geen tien minuten onderweg daarnaartoe of de roostermaakster belde, of ik ipv vandaag ook morgen zou kunnen komen. Da's geen probleem, dus ik weer omgedraaid en naar huis. Komt de postbodin eraan met dat pakje. Ik helemaal blij dat ze het toch vandaag al bij zich had, want nu kon ik het zelf immers aannemen. Nou, niet dus. De scanner vermeldde dat de gewenste leverdatum morgen is, en dus kon ze mij het pakje vandaag niet overhandigen.  ::) Zo fijn soms, technologie...

Sterkte voor Els, Annemarie, Nynke, Eelke en iedereen die gisteren in de misère zat.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Neeeee da's erg!! Kon je je pakje ook gewoon al zien enzo? En je kreeg het niet? 
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Dus je zag dat pakje, maar mocht het niet in ontvangst nemen?? Wow.. :-X
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

eelke schreef: Neeeee da's erg!! Kon je je pakje ook gewoon al zien enzo? En je kreeg het niet?
Ze had het al uit de auto gehaald en alles, het stond voor m'n neus (zit een nieuw, extra groot kattentoilet in, dus echt geen klein zielig doosje ook). >:(
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Anne in Duitsland schreef: Ze had het al uit de auto gehaald en alles, het stond voor m'n neus (zit een nieuw, extra groot kattentoilet in, dus echt geen klein zielig doosje ook). >:(
Ik had iets geroepen in de trant van zooooooooooooooo moet je daar eens kijken!! en keihard met t pakje naar binnen gerend!  ;D
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

eelke schreef: Ik had iets geroepen in de trant van zooooooooooooooo moet je daar eens kijken!! en keihard met t pakje naar binnen gerend!  ;D
:doh:  Ga ik de volgende keer doen, met een kleiner pakje dan! :biggrin2:
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Anne in Duitsland schreef: :doh:  Ga ik de volgende keer doen, met een kleiner pakje dan! :biggrin2:
Wordt je aangeklaagd wegens diefstal van je eigen pakje  ;D
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

eelke schreef: Wordt je aangeklaagd wegens diefstal van je eigen pakje  ;D
Het wachten is op de moderne tijd waarin de postbode zijn scanner met één druk op de knop kan veranderen in een taser! :naughty:
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

gister toevallig hetzelfde gehad, pakje kwam maar niet, dus met Tom gaan lopen, kom ik terug staat bezorger paar deuren verderop, ik naar hem toe gelopen, was idd al bij mij geweest, pakje was al afgemeld, maar hier in NL is het systeem gelukkig iets moderner en zit er een correctieknop op het scanding dus  kon mijn pakje gewoon nog in ontvangst nemen  :biggrin2:
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

Anne in Duitsland schreef: Modern times... Ik kon daarnet een pakje voor mezelf niet aannemen van de postbode, omdat ik de gewenste ontvangstdatum had veranderd naar morgen. Donderdags ben ik normaal gesproken nooit thuis, dan werk ik bij de kattenopvang, maar ik was nog geen tien minuten onderweg daarnaartoe of de roostermaakster belde, of ik ipv vandaag ook morgen zou kunnen komen. Da's geen probleem, dus ik weer omgedraaid en naar huis. Komt de postbodin eraan met dat pakje. Ik helemaal blij dat ze het toch vandaag al bij zich had, want nu kon ik het zelf immers aannemen. Nou, niet dus. De scanner vermeldde dat de gewenste leverdatum morgen is, en dus kon ze mij het pakje vandaag niet overhandigen.  ::) Zo fijn soms, technologie...
Ik denk eerder "deutsche Gründlichkeit"  :biggrin2:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Laatste werkdag. Mijn collega's zijn druk in de weer en aan het gniffelen, vrees het ergste zometeen =-O

Gesloten