Ja precies, dat is helemaal het probleem!koekje schreef: En je moet ook nog vastenavend vieren!
Ik zit nu op een neusspray/strepsils/thee met honing dieet. 8)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ja precies, dat is helemaal het probleem!koekje schreef: En je moet ook nog vastenavend vieren!
Vreselijk-Annemarie- schreef: De paardenmishandelaar heeft nu ook in ons dorp toegeslagen.![]()
Afschuwelijk, en hoe kan het toch dat iemand zó verknipt wordt.![]()
![]()
*ikbennietziekikbennietziekikbennietziek*Nynke schreef:
Beterschap Eelke !!

Ze had het al uit de auto gehaald en alles, het stond voor m'n neus (zit een nieuw, extra groot kattentoilet in, dus echt geen klein zielig doosje ook).eelke schreef: Neeeee da's erg!! Kon je je pakje ook gewoon al zien enzo? En je kreeg het niet?
Ik had iets geroepen in de trant van zooooooooooooooo moet je daar eens kijken!! en keihard met t pakje naar binnen gerend!Anne in Duitsland schreef: Ze had het al uit de auto gehaald en alles, het stond voor m'n neus (zit een nieuw, extra groot kattentoilet in, dus echt geen klein zielig doosje ook).![]()

eelke schreef: Ik had iets geroepen in de trant van zooooooooooooooo moet je daar eens kijken!! en keihard met t pakje naar binnen gerend!![]()
Wordt je aangeklaagd wegens diefstal van je eigen pakjeAnne in Duitsland schreef:Ga ik de volgende keer doen, met een kleiner pakje dan!
![]()

Het wachten is op de moderne tijd waarin de postbode zijn scanner met één druk op de knop kan veranderen in een taser!eelke schreef: Wordt je aangeklaagd wegens diefstal van je eigen pakje![]()
Ik denk eerder "deutsche Gründlichkeit"Anne in Duitsland schreef: Modern times... Ik kon daarnet een pakje voor mezelf niet aannemen van de postbode, omdat ik de gewenste ontvangstdatum had veranderd naar morgen. Donderdags ben ik normaal gesproken nooit thuis, dan werk ik bij de kattenopvang, maar ik was nog geen tien minuten onderweg daarnaartoe of de roostermaakster belde, of ik ipv vandaag ook morgen zou kunnen komen. Da's geen probleem, dus ik weer omgedraaid en naar huis. Komt de postbodin eraan met dat pakje. Ik helemaal blij dat ze het toch vandaag al bij zich had, want nu kon ik het zelf immers aannemen. Nou, niet dus. De scanner vermeldde dat de gewenste leverdatum morgen is, en dus kon ze mij het pakje vandaag niet overhandigen.Zo fijn soms, technologie...