Re: Wat heb je enzovoort....deel 665

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: RE: Re: Wat heb je enzovoort....deel 665

Mowgli
5-sterren
5-sterren

Re: RE: Re: Wat heb je enzovoort....deel 665

Bericht door Mowgli »

eelke schreef:Iets met huisarts en galstenen en rontgenfoto's. :-X volgende week uitslag

Nou ja, dan maar wat anders. Loop ik van de week op de stoep met de guppen, knikkert Gijs zo omver :o er stopte zelfs al iemand met de auto.
Hij had jeuk en ging even rollen. ::) Echt zo van uit het niets, op het gemakje aan het lopen, whoppa omver.
Sterkte Eelke...

Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Jaa komt vast wel goed hoor! Geen acuut gedoe, want ik loop er dan al twee maanden mee. Fijn is wel dat ik tijdens de feestdagen nog eens een kilo of 3 ben afgevallen, mooi meegenomen!
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Hé bah Eelke, dat klinkt niet fijn. :(

Due guppen van jou dragen ook precies de juiste bijnaam hé :biggrin2: Kat mag ook nogal graag rollen. die ligt minstens 30% van de wandeling te rollen. Liep ooit eens met iemand op in het bos die voorzichtig vroeg of ze soms een vallende ziekte had oid :biggrin2:
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Brrr, Eelke. Maar weten wat er aan de hand is, is in ieder geval prettig.

OT: met Lupi naar de da geweest ter kennismaking en om te laten onderzoeken waarom ze zich zo hard rond haar staart en muts likt. Krabseltje gemaakt, een mijt aangetroffen. Nu het hele gezin met Advocate behandelen, en Lupi met kap op door het huis. Maar dat doet ze echt prima, ze is zo'n stoere meid! Ik sta er echt versteld van hoe makkelijk ze is. Heerlijk hondje. Verder was ze goed gezond. Moeke ook weer een infuusje gehad, die doet het ook uitstekend. Al met al ben ik blij (copypaste geluksmomentje-topic). De portemonnee iets minder. :-X :biggrin2:
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ieks! Galstenen!
Gaan ze die eruit vissen?
(ben je niet te jong voor dat soort dingen? Ik dacht dat die alleen voor 50plussers waren)

Ik heb voor Vera een barbie gekocht. Een met flaporen :cool:
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

koekje schreef:Ieks! Galstenen!
Gaan ze die eruit vissen?
(ben je niet te jong voor dat soort dingen? Ik dacht dat die alleen voor 50plussers waren)
:
Wil Eelke niet ontmoedigen maar bij galstenen wordt meestal de gehele galblaas verwijderd.
Is bij mij 7 jaar geleden ook gedaan (en toen was ik nog geen 30 :cool: )
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Ik lees bij gezondheidsplein dat 1 op de 10 mensen galstenen hebben maar meestal zonder klachten: http://www.gezondheidsplein.nl/aandoeni ... /item32838
Hoef je dus niet oud voor te zijn ;)
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

pluk schreef:Wil Eelke niet ontmoedigen maar bij galstenen wordt meestal de gehele galblaas verwijderd.
Is bij mij 7 jaar geleden ook gedaan (en toen was ik nog geen 30 :cool: )
Jaja woensdag na de vastenavend dan hoor, dan heb ik wel tijd >:(
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Wij kwamen vanmorgen beneden, was de keuken veranderd in het lokale zwembad. :o De vaatwasser (op sta hoogte, heel handig behalve nu) is vannacht gaan lekken met alle gevolgen van dien. Laminaat staat bol, 1 groot waterballet. Lades van de keuken vol water, wat een bende. Er zat al een grote verbouwing aan te komen, maar die moet nu maar wat eerder ipv in de zomer.

Pluspuntje is dat Flow en ik ons hebben ingeschreven voor een leuke nieuwe cursus (impuls controle), die in maart gaat starten. :D
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ooooooh wat een ellende! Maar, waarschijnlijk wordt het nu wel vergoed door je inboedel verzekering? Da's op zich ook een pluspunt toch?
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Jeetje Els dat is echt niet leuk beneden komen zeg!
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Els&Flow schreef:Wij kwamen vanmorgen beneden, was de keuken veranderd in het lokale zwembad. :o De vaatwasser (op sta hoogte, heel handig behalve nu) is vannacht gaan lekken met alle gevolgen van dien. Laminaat staat bol, 1 groot waterballet. Lades van de keuken vol water, wat een bende. Er zat al een grote verbouwing aan te komen, maar die moet nu maar wat eerder ipv in de zomer.

Pluspuntje is dat Flow en ik ons hebben ingeschreven voor een leuke nieuwe cursus (impuls controle), die in maart gaat starten. :D
O Els, wat een ramp! :o Dat is wel het laatste waar je op zit te wachten wanneer je fris en fruitig aan de zaterdag wilt beginnen! :crying: Sterkte met de hele toestand!
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Dat is schrikken als je zo beneden komt els, succes met alle gevolgen van het water.

Die cursus klinkt goed, veel plezier alvast! :-*
Aprilsnow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aprilsnow »

Gisteren met mijn neefje naar de finale van The Voice geweest. Hij had kaartjes gewonnen en zijn meest stoere tante mocht mee :biggrin2: .
We mochten bij het overige klapvee in de vakken tussen de podiums staan. Leuk om zo'n avond van een andere kant te zien, ben nog nooit bij zo'n soort opname geweest. Het is een goed geoliede machine.

Nog wat foto's kunnen scoren van de finalisten (zonder Maan) dus neefje was ook weer helemaal blij :D
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

eelke schreef:Iets met huisarts en galstenen en rontgenfoto's. :-X volgende week uitslag

Nou ja, dan maar wat anders. Loop ik van de week op de stoep met de guppen, knikkert Gijs zo omver :o er stopte zelfs al iemand met de auto.
Hij had jeuk en ging even rollen. ::) Echt zo van uit het niets, op het gemakje aan het lopen, whoppa omver.
Sterkte met wachten.
Haha dat van Gijs, dat doet Maci ook, niet persee van de jeuk altijd, maar soms voor de leuk. Die loopt dan voor je en valt in een keer om. Zo heeft hij nog een mede BP-lid heel erg laten schrikken toen ie dat bij haar voor haar neus deed :biggrin2: Humor hebben ze die newfies
Els&Flow schreef:Wij kwamen vanmorgen beneden, was de keuken veranderd in het lokale zwembad. :o De vaatwasser (op sta hoogte, heel handig behalve nu) is vannacht gaan lekken met alle gevolgen van dien. Laminaat staat bol, 1 groot waterballet. Lades van de keuken vol water, wat een bende. Er zat al een grote verbouwing aan te komen, maar die moet nu maar wat eerder ipv in de zomer.

:-X o crap dat is niet leuk, echt niet. Sterkte met de zooi.
Aprilsnow schreef:Gisteren met mijn neefje naar de finale van The Voice geweest. Hij had kaartjes gewonnen en zijn meest stoere tante mocht mee :biggrin2: .
We mochten bij het overige klapvee in de vakken tussen de podiums staan. Leuk om zo'n avond van een andere kant te zien, ben nog nooit bij zo'n soort opname geweest. Het is een goed geoliede machine.

Nog wat foto's kunnen scoren van de finalisten (zonder Maan) dus neefje was ook weer helemaal blij :D
Met van die bordjes: aplpaus? :biggrin2:

Gesloten