Wat een fantastisch nieuws, Joke! En wat fijn dat het goed is gegaan! Ik hoop dat hij snel weer de oude - of nog beter - is!millyckk schreef: di 07 apr 2020, 12:33 Super goed nieuws: mijn broer die 4 weken geleden de avond voor zijn open hart operatie te horen kreeg dat hij weer naar huis moest ivm corona uitbraak, is vanochtend alsnog geopereerd en alles is goed gegaan! Wat een opluchting!
Welkom in het BP-café!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Welkom in het BP-café!
- Charlie Angel
- Moderator
Wat een geweldig nieuws zeg, wat fijn dat alles goed is gegaan!
- Inge en Bono
- 5-sterren

Wat superfijn!!!millyckk schreef: di 07 apr 2020, 12:33 Super goed nieuws: mijn broer die 4 weken geleden de avond voor zijn open hart operatie te horen kreeg dat hij weer naar huis moest ivm corona uitbraak, is vanochtend alsnog geopereerd en alles is goed gegaan! Wat een opluchting!
Wat goed om te horen! Beterschap voor je broer 
Dank jullie wel!
Dat is wel de bedoeling, had totaal geen conditie meer en naar verwachting komt dit helemaal goed! Mijn vader had dezelfde aandoening en die is er, na ook een operatie op dezelfde leeftijd, bijna 93 mee geworden☺Anne in Zweden schreef:
Wat een fantastisch nieuws, Joke! En wat fijn dat het goed is gegaan! Ik hoop dat hij snel weer de oude - of nog beter - is!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Fantastisch!millyckk schreef:Super goed nieuws: mijn broer die 4 weken geleden de avond voor zijn open hart operatie te horen kreeg dat hij weer naar huis moest ivm corona uitbraak, is vanochtend alsnog geopereerd en alles is goed gegaan! Wat een opluchting!
Hier is de modemmeneer geweest. Zoë mocht niet eens een stukje proeven van hem, maar moest in de keuken blijven [emoji38]
Ik heb weer wifi. Jeej!
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Nou, dat zou natuurlijk geweldig zijn! Hoe oud is je broer nu?millyckk schreef: di 07 apr 2020, 12:55 Dank jullie wel!
Dat is wel de bedoeling, had totaal geen conditie meer en naar verwachting komt dit helemaal goed! Mijn vader had dezelfde aandoening en die is er, na ook een operatie op dezelfde leeftijd, bijna 93 mee geworden☺
Hij is nu 63, als het goed gaat allemaal nog minstens 30 jaar te gaan hopelijk!Anne in Zweden schreef: Nou, dat zou natuurlijk geweldig zijn! Hoe oud is je broer nu?
Wat fijn om dit te lezen ! Wat een opluchting moet dat zijnmillyckk schreef: di 07 apr 2020, 12:33 Super goed nieuws: mijn broer die 4 weken geleden de avond voor zijn open hart operatie te horen kreeg dat hij weer naar huis moest ivm corona uitbraak, is vanochtend alsnog geopereerd en alles is goed gegaan! Wat een opluchting!
Wat fijn, millyckk! Hè... heerlijk, goed nieuws!
CindyMayella schreef: di 07 apr 2020, 10:57 Vanochtend boodschappen gedaan voor 4 dg bij 2 supers..... voor het eerst dat ik er totaal geen zin in had..... normaal gesproken race ik door de supers en ben ik binnen een uur weer thuis.... Nu was ik pas na ruim anderhalf uur thuis..... waarschijnlijk omdat je nu rekening moet houden met de afstand tussen de mensen etc.... vermoeiend
...
[/quote
Ja , het kost meer tijd . Maar ook energie
Ik was vanochtend al heel vroeg bij de groenteboer . Er was niemand
Wat mij hier opvalt : vele winkels gesloten . A4 IN DE ETALAGE , te huur
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat een fijn nieuws!millyckk schreef: di 07 apr 2020, 12:55 Dank jullie wel!
Dat is wel de bedoeling, had totaal geen conditie meer en naar verwachting komt dit helemaal goed! Mijn vader had dezelfde aandoening en die is er, na ook een operatie op dezelfde leeftijd, bijna 93 mee geworden☺
Wat een opluchting zal dat voor jullie allemaal zijn millycck! Op naar een voorspoedig herstel!
-
src_esther
- 5-sterren

Dat is fijn millycck. Hopelijk gaat het herstel goed en loopt je broer niet tegen het coronavirus op.
Ook goed om te lezen dat er weer ruimte komt voor de niet-covid19 zorg.
Ook goed om te lezen dat er weer ruimte komt voor de niet-covid19 zorg.
Wat fijn Millycck!!