Jeukende plekken Joep
Moderator: Lizzy
Re: Jeukende plekken Joep
Zo, veul geit binnen nu. Wel fijn hoor, die afwisseling...Joep heeft nu dus voor het eerst ribben op, hij vond ze heerlijk, heeft bijna een uur echt liggen knagen!
Straks long de droger op, financieel ook beter dan konijnenoren drogen... of duur konijnenspiervlees...
Jup, ben er blij mee! Ik denk dat ik de volgende keer dat ik iets bestel bij SW of IC ik ook geitenpens meebestel. Kijken of hij het daar goed op doet... Zit nu aan 4 diersoorten plus een vissoort, dus eindelijk eigenlijk compleet...
Straks long de droger op, financieel ook beter dan konijnenoren drogen... of duur konijnenspiervlees...
Jup, ben er blij mee! Ik denk dat ik de volgende keer dat ik iets bestel bij SW of IC ik ook geitenpens meebestel. Kijken of hij het daar goed op doet... Zit nu aan 4 diersoorten plus een vissoort, dus eindelijk eigenlijk compleet...
hoera! heerlijk dat hij er ook een lekkere kluif aan heeft, zal hem ook wel goed doen?eelke schreef: Zo, veul geit binnen nu. Wel fijn hoor, die afwisseling...Joep heeft nu dus voor het eerst ribben op, hij vond ze heerlijk, heeft bijna een uur echt liggen knagen!
ideaal als je straks ook pens kan voeren, zou dat wel voorzichtig aan doen en het als een nieuwe diersoort beschouwen. (vanwege maag inhoud) ik ben nog altijd voorzichtig met pens voeren, omdat in de ene pens nou eenmaal andere restjes kunnen zitten dan in de andere pens. zodra Reus zijn kriebel ook maar iets erger lijkt te worden, stop ik gelijk met pens voeren (ook geen pensstaafjes). ik weet dan natuurlijk niet zeker of het door de pens komt, maar het blijft wel een risico element in zijn menu natuurlijk. (maar ook heel belangrijk, dus dat risico is het wel waard)
4 diersoorten en vis. (Is dus 5 diersoorten, vis is toch ook een dier?
) prima, nu hopen dat het goed blijft gaan. Hele fijne berichten, daar gaan we voor!!
Geiten pens, had ik nog niet aan gedacht, mag Luna straks, in de verre toekomst, misschien ook wel.
Geiten pens, had ik nog niet aan gedacht, mag Luna straks, in de verre toekomst, misschien ook wel.
Waar haal jij geit? Ik zoek al zo lang naar geitenvlees maar kan het nergens voor een fatsoenlijke prijs krijgen.
Omdat ik er zo gelukkig mee ben, hier dan ook maar even nog een keer 

a 2,50 per kilo
@Nienk, ja zeker als aparte diersoort, daarom denk ik er nu pas aan, nu ik genoeg diersoorten heb. Durf dus nu pas deze 'risico's' te nemen, over een paar weken dan. Voorlopig maar even zo. Zo'n hondenlijf heeft ook wel rust nodig denk ik....Joep zal wel gelukkig zijn, die vond pens heerlijk!

a 2,50 per kilo
Ik haal het bij Islam Center of Slagerij West, beide in Rotterdam. Als je in de vraag en aanbod kijkt, en dan de a la carte, bij zuid holland.tt-tjes schreef: Waar haal jij geit? Ik zoek al zo lang naar geitenvlees maar kan het nergens voor een fatsoenlijke prijs krijgen.
@Nienk, ja zeker als aparte diersoort, daarom denk ik er nu pas aan, nu ik genoeg diersoorten heb. Durf dus nu pas deze 'risico's' te nemen, over een paar weken dan. Voorlopig maar even zo. Zo'n hondenlijf heeft ook wel rust nodig denk ik....Joep zal wel gelukkig zijn, die vond pens heerlijk!
Joepie jee! Gaat nog steeds helemaal oke hier
8) dus nu maar eens kijken wanneer ik aan geitenpens kan komen 
Wat goed zeg!! 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
top!eelke schreef: Joepie jee! Gaat nog steeds helemaal oke hier8) dus nu maar eens kijken wanneer ik aan geitenpens kan komen
![]()
hoera!eelke schreef: Joepie jee! Gaat nog steeds helemaal oke hier8) dus nu maar eens kijken wanneer ik aan geitenpens kan komen
![]()
Ja, zo fijn he! Ben er erg gelukkig mee zoals het hem nu gaat. Hij is ook lekker fit en vrolijk enzo
Kiek m shinen! (wel met mijn mobieltje gemaakt, dus misschien niet zo heeeel duidelijk)

Kiek m shinen! (wel met mijn mobieltje gemaakt, dus misschien niet zo heeeel duidelijk)

ooh die shinet inderdaad de bank af zeg!
Morgen komt de geitenpens binnen 
Beste is denk ik maar om iedere dag een kleine portie te geven he? Of om de dag de volledige orgaan portie? ben dr nog niet helemaal aan uit... Joep zal wel helemaal gelukkig zijn denk ik zo!
Beste is denk ik maar om iedere dag een kleine portie te geven he? Of om de dag de volledige orgaan portie? ben dr nog niet helemaal aan uit... Joep zal wel helemaal gelukkig zijn denk ik zo!
Ik denk dat ik iedere dag een beetje zou geven, maar dat is persoonlijk, kan het ook niet omschrijven waarom. 
Fijn, een blije Joep!!
Fijn, een blije Joep!!
Ja mijn gevoel zegt dat ook. Elke dag 50 gram dan denk ik, hij krijgt 150 gram orgaan per dag, op die manier hoef ik verder nog niet moeilijk te doen, denk ik.keetje schreef: Ik denk dat ik iedere dag een beetje zou geven, maar dat is persoonlijk, kan het ook niet omschrijven waarom.
Fijn, een blije Joep!!![]()
Al denk ik dat hij morgen als start gewoon de volledige 150 gram krijgt, wat zal hij gelukkig zijn
Aaah hoera voor Joep
Eet smakelijk, jongen!