Ah fijn, even kijken!*Marga* schreef: Min dochter heeft dit weekend een swim trainer gekocht. en we hebben het het afgelopen weekend uit getest.
http://www.mamaloesbabysjop.nl/swimtrai ... tAodVF8AuQ
Ze liggen daar wat schuin in en ze kon zo heerlijk met haar beentjes trappen(staat ook op mijn fb dacht ik)
De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De BP-moeders! *Hoera, Silver is geboren! 27-8
Ik heb je getagd 
Jantina wat zei de apotheek?
Het is een hele discussie geweest, de apotheek vond dat ze in hun gelijk stonden met 5 ml, en de huisarts met 3 ml. Ik heb de apotheek gevraagd om dit aub buiten mij om met de huisarts te bespreken, kom op zeg, ik ga geen welles-niettes spelletje zitten spelen hier. Uiteindelijk belde de apotheek mij terug met de mededeling dat ze in overleg toch maar voor de 3ml moeten gaan. Ja joh. Dus geen excuses gehad, ze vonden dat ze het goed gedaan hadden.
Vraagje mama's, ik wil voor de Sinterklaas Fedde van dat Kinetic Sand geven. Welk merk moest ik nou hebben?
Vraagje mama's, ik wil voor de Sinterklaas Fedde van dat Kinetic Sand geven. Welk merk moest ik nou hebben?
Dwayne krijgt ook kinetisch zand. Ik heb die in de gele verpakking. Die zou volgens alles het beste werken
Wij gaan zometeen kijken voor een ssc. Blijf ruzie houden met de doek. Dragen en zo heeft inloopochtend.
Het is een boba geworden. Ik ging voor wompat of r&r of manduca
Maar de manduca vond ik te onhandig met verstellen. Tula wompat en r&r werken met maten. De boba kan mee van geboorte tot 4 jaar. Als ik tegen die tijd nog veel draag kunnen we dan kijken voor evt een pre school. Maar deze droeg herderlijk. Snel om te doen en kan lang mee. Waardevast vind ik dan minder belangrijk dan gebruikscomfort.
Maar de manduca vond ik te onhandig met verstellen. Tula wompat en r&r werken met maten. De boba kan mee van geboorte tot 4 jaar. Als ik tegen die tijd nog veel draag kunnen we dan kijken voor evt een pre school. Maar deze droeg herderlijk. Snel om te doen en kan lang mee. Waardevast vind ik dan minder belangrijk dan gebruikscomfort.
-
Martine-Tom
Leuke meid heb je Sieglinde, en je hebt al een weg gevonden om met de krullenbol om te gaan zie ik 
Ik heb liever een levendeNadia schreef: Het is een boba geworden. Ik ging voor wompat of r&r of manduca
Maar veel plezier met dragen!
Das een groot woordMartine-Tom schreef: Leuke meid heb je Sieglinde, en je hebt al een weg gevonden om met de krullenbol om te gaan zie ik![]()
Ze kwam net uit bad, dan is het nog te doen.
Maar ik wil het niet te vaak wassen want das blijkbaar niet goed voor de krullen maar anderzijds is het dan wel een pluizenbol na te liggen/muts/...
Eigenlijk zou,ik het elke dag moeten natmaken
Wat een schatje Sieglinde.
De Sint is er weer, dolle boel.