Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Toen ik zo’n 30 jaar geleden allergisch bleek voor waterproof mascara, ben ik gestopt met het opmaken van mijn ogen en eigenlijk gebruikte ik toen ik nog werkte op het laatst alleen lippenstift als ik afspraken had. Ik gebruik dus helemaal geen make up meer en bij een feestelijke gelegenheid wel.
Het doet wel iets met je huid, als ik die van mij vergelijk met die van leeftijdgenoten, dan ben ik blij met een make-up-loos bestaan.
Met mondkapjes is het trouwens ook niet ideaal ;-)
Het doet wel iets met je huid, als ik die van mij vergelijk met die van leeftijdgenoten, dan ben ik blij met een make-up-loos bestaan.
Met mondkapjes is het trouwens ook niet ideaal ;-)
Ik mocht vandaag vrij rijden. Dus zonder (groeps)les, zonder toezicht. Heerlijk de hele bak voor mezelf alleen, keuze uit alle paarden en de tijd aan mezelf. Ik moest wel even wennen aan deze vrijheid, maar toen bedacht ik leuke dingen om te doen en heb ik er een nuttig uurtje van gemaakt.
Daarna nog klusjes gedaan. Poep scheppen, puppie knuffelen, paardjes buiten zetten. Werd er helemaal zen van.
Daarna nog klusjes gedaan. Poep scheppen, puppie knuffelen, paardjes buiten zetten. Werd er helemaal zen van.
- pearlsofpassion
- Moderator
Klinkt als een heerlijke dag Kaela!
Bij de paarden is alles heerlijk....
Ik wou maar zeggen, ik moet er wel wat voor over hebben! Dat dat maar duidelijk ispearlsofpassion schreef: vr 04 dec 2020, 21:51Hahaha Puppie knuffelen een klusje?
Klinkt als een heerlijke dag Kaela!
Bij de paarden is alles heerlijk....
Gisteren belde de stukadoor dat hij maandag eindelijk gaat beginnen!
De keuken wil hij als eerste doen, zodat we die weer op kunnen gaan bouwen. Na inmiddels 3 maanden zonder keuken, zijn we daar wel heel blij mee!
De keuken wil hij als eerste doen, zodat we die weer op kunnen gaan bouwen. Na inmiddels 3 maanden zonder keuken, zijn we daar wel heel blij mee!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Wij hebben een dag eerder dan gepland (!) de sleutel(s) van ons nieuwe huis gekregen!
Verkoper/bouwer was heel sympathiek en behulpzaam. Wat erg fijn is. En hij woont vlakbij dus dat is ook handig. Ik geloof dat hij wel 6x heeft gezegd dat we hem echt moesten bellen als er wat was.
Verkoper/bouwer was heel sympathiek en behulpzaam. Wat erg fijn is. En hij woont vlakbij dus dat is ook handig. Ik geloof dat hij wel 6x heeft gezegd dat we hem echt moesten bellen als er wat was.
Dat geeft inderdaad vertrouwen siberienne! Veel plezier en succes met inrichten naar jullie wensen!
Misschien al eens genoemd vorige week maar er loopt hier een dalmatiër pup rond...
Ik heb nog geen tijd gehad om met die man te praten en vind dat ook altijd wat gênant. Ooh daar heb je weer iemand die ook een dalmatiër gehad heeft...
Kijken wanneer mijn nieuwsgierigheid het gaat winnen.
Ik heb nog geen tijd gehad om met die man te praten en vind dat ook altijd wat gênant. Ooh daar heb je weer iemand die ook een dalmatiër gehad heeft...
De meeste mensen worden heel blij van een puppie-fanclub hoor, dus vooral je nieuwsgierigheid laten winnen. Hoe heerlijk, weer even stippeltjes knuffelen!sam28 schreef: vr 18 dec 2020, 08:25 Misschien al eens genoemd vorige week maar er loopt hier een dalmatiër pup rond...![]()
![]()
![]()
Ik heb al tranen in mijn ogen van je berichtje. Het is misschien niet zo handig om dat te doen bij dat pupje en die onbekende man.
Ik bewonder nog wel even van afstand en lach om de streken die de pup uithaalt achter mijn raam.
Ik bewonder nog wel even van afstand en lach om de streken die de pup uithaalt achter mijn raam.
Fijn Siberienne! Gefeliciteerd met de eigen sleutel!
Sam, geniet lekker van het uitzicht op zo'n mooie stippelpup. Het blijven clowns
Sam, geniet lekker van het uitzicht op zo'n mooie stippelpup. Het blijven clowns
- Inge en Bono
- 5-sterren

Ik hoop voor jou heel gauwsam28 schreef: vr 18 dec 2020, 08:25 Misschien al eens genoemd vorige week maar er loopt hier een dalmatiër pup rond...![]()
![]()
![]()
Je vertelde vorige week inderdaad over die pup, icm regen
Alles op zijn tijd Sam. Deze pup helpt jou weer alle mooie herinneringen van Ziva op te halen. En dat gaat met een traan en een lach.sam28 schreef: vr 18 dec 2020, 08:43 Ik heb al tranen in mijn ogen van je berichtje. Het is misschien niet zo handig om dat te doen bij dat pupje en die onbekende man.![]()
Ik bewonder nog wel even van afstand en lach om de streken die de pup uithaalt achter mijn raam.![]()
Soms kan een geluksmoment heel simpel zijn. Wilde al een tijdje een nieuwe jas hebben. Ook wel eens wat gepast maar die vielen dan qua model niet mooi of heel ruim terwijl ik dan al een s aan had. Gisteren kwam ik in de sale online een op het scherm mooie jas tegen waarbij de XS en XXS al waren uitverkocht maar was nog wel een S. Vandaag werd hij bezorgd en hij zit als gegoten
Het is deze jas: https://www.rinsmamodeplein.nl/dames/ja ... lor_id=117
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Mooie jas Dinky!
Bij ons hangt de lader voor de auto er sinds vandaag. Zo fijn want het laden bij de snellader waren we wel zat.
Bij ons hangt de lader voor de auto er sinds vandaag. Zo fijn want het laden bij de snellader waren we wel zat.