Ontharen/harsen advies

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Ontharen/harsen advies

Sarah5
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Sarah5 »

Ik heb harsen, scheren, ontharingscreme e.d. allemaal geprobeerd.

Met scheren van mij benen heb ik aan het einde van de dag alweer stoppels.
Nu heb ik het nieuwe Braun epileer ding aangeschaft. Ik ben zeer tevreden. Hou het regelmatig bij en scrub mijn benen extra (tegen de ingegroeide haren)
Het bevalt mij super, en deze kan je ook onder de douche gebruiken

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Sarah5 op zo 14 apr 2013, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.
fem fatale
5-sterren
5-sterren

Bericht door fem fatale »

Ja zo één wil ik eigenlijk ook, maar mijn 12 jaar oude doet het nog gewoon en dan vind ik het zonde.
Lil

Bericht door Lil »

10 jaar geleden een silk epil gehad. Mijn huid is helaas veeeeeeel te gevoelig. Na 3 maanden heb ik hem van ellende weer verkocht. Toch zou ik zo'n nieuwe wel eens willen proberen, maar om nu weer zo'n duur apparaat aan te schaffen om hem weer weg te doen.
Sarah5
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Sarah5 »

Lil schreef: 10 jaar geleden een silk epil gehad. Mijn huid is helaas veeeeeeel te gevoelig. Na 3 maanden heb ik hem van ellende weer verkocht. Toch zou ik zo'n nieuwe wel eens willen proberen, maar om nu weer zo'n duur apparaat aan te schaffen om hem weer weg te doen.
Ik vond m ook te duur, gelukkig waren ze ineens in een AH waar ik normaal nooit kom erg voordelig omdat de doosjes waren ingedeukt ofzo :D

Ik heb ook jaren geleden voor het laatst zo'n ding uit de prehistorie van mijn moeder geprobeerd, toen meteen nooit meer.
Deze werkt gelukkig wel en onder de douche doet het ook minder zeer.
Lil

Bericht door Lil »

Sarah5 schreef: Ik vond m ook te duur, gelukkig waren ze ineens in een AH waar ik normaal nooit kom erg voordelig omdat de doosjes waren ingedeukt ofzo :D

Ik heb ook jaren geleden voor het laatst zo'n ding uit de prehistorie van mijn moeder geprobeerd, toen meteen nooit meer.
Deze werkt gelukkig wel en onder de douche doet het ook minder zeer.
10 jaar geleden kon hij ook al onder de douche ;)
calimero_a
4-sterren
4-sterren

Bericht door calimero_a »

Ik heb ook zo'n ding geprobeerd en mijn huid is het er nog steeds niet mee eens...

Plaats reactie