Ilan heeft bij de fokker met 6 weken Puppy DP gehad. Toen met 9 weken alleen Parvo.
En met 12 weken DHP (niet getiterd want hij moest toch de vaccinatie hebben).
Vorige week voor het eerst getiterd en gelukkig was alles goed aangeslagen. Dus geen booster op 1 jarige leeftijd nodig, maar opnieuw titeren in 2017!
Heel fijn om te weten dat hij genoeg beschermd is.
Zoveel nieuwe pups op Barfplaats, hoe worden ze geënt?
Moderator: Lizzy
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Zoveel nieuwe pups op Barfplaats, hoe worden ze geënt?
Patsy heeft alleen op 12 weken DHP gehad, zelfs toen had ze nog hoge spiegels antilichamen tegen parvo (zonder één vaccinatie dus).
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Zoveel nieuwe pups op Barfplaats, hoe worden ze geënt?
O ja net zo makkelijk, gewoon een spuit cortico's er achteraan, dan werkt de vaccinatie ook zo goedTruida schreef: Ik wil Rocky volgend voorjaar ook laten titeren. Heb het mijn dierenarts gevraagd en die keek wel ietwat vreemd maar zou voor me nagaan of het voor hem te doen is.
Ik heb ook gezegd dat de vaccinaties met kippen of rundereiwitten zijn en aangezien hij daar allergisch voor is, ik er weinig voor voel om dat te laten inspuiten.
DA reageerde door te zeggen dat er dan nog een andere prik achteraan gegeven kon worden, de naam ben ik helaas vergeten.
Maar zo blijf je toch aan de gang.
En stel nou dat hij genoeg antistoffen heeft dan hoef je toch niet weer te enten.