Ow dan is het goed. En of het dom is of misschien wel verschrikkelijk slim zal de tijd uiteindelijk gaan uitwijzen.:-)Lizzy schreef: Oh, maar ik heb het niet zozeer over Freek. En Freek is niet de enige er iets over gezegd heeft (en ik ben wel degelijk een paar keer liefdevol dom genoemd hoor).
De clubmatch vandaag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De clubmatch vandaag
aah gewoon "een beetje dom"

- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Misschien heeft Patsy geen goede heupen, of misschien wil ze niet gedekt worden. De tijd zal het leren.
Ik denk dat het wel slim is, nu Lizzy niet meer met Biscuit kan fokken, om aan risicospreiding te doen. Stel je houdt één teef en die is niet geschikt om mee te fokken, dan heb je niks meer.
Maar goed, eerst maar eens 2 keer een ZG halen
Ik denk dat het wel slim is, nu Lizzy niet meer met Biscuit kan fokken, om aan risicospreiding te doen. Stel je houdt één teef en die is niet geschikt om mee te fokken, dan heb je niks meer.
Maar goed, eerst maar eens 2 keer een ZG halen
ja hoor ik vind het ook slim, ze heeft 3 teven uit een nest waar ze evt iets mee kan, en ze hebben allemaal prima huisjes en zijn in eerste plaats gelukkige honden, nou als je dat dom wilt noemen?
-
**Jillaroo**
- 5-sterren

- Contacteer:
Inderdaad, naar welke shows wil je gaan? ga anders met haar naar een paar clubmatches om wat vrijer/ervaring op te doen met haar.*Dorothea* schreef: Misschien heeft Patsy geen goede heupen, of misschien wil ze niet gedekt worden. De tijd zal het leren.
Maar goed, eerst maar eens 2 keer een ZG halen![]()
Gefeliciteerd allemaal de de mooie resultaten 
Lekker dom zijn en je eigen plan trekken zoals je gedaan hebt Lizzy
is het verstandigste wat je kunt doen hoor!
En de meiden zijn stuk voor stuk plaatjes
Lekker dom zijn en je eigen plan trekken zoals je gedaan hebt Lizzy
is het verstandigste wat je kunt doen hoor!
En de meiden zijn stuk voor stuk plaatjes
Ik ben sowieso al maanden uitgegaan van de slimme versie.*Dorothea* schreef: Misschien heeft Patsy geen goede heupen, of misschien wil ze niet gedekt worden. De tijd zal het leren.
Maar goed, eerst maar eens 2 keer een ZG halen![]()
Van harte met jullie mooie resultaten! Super hoor.
Jammer dat de keurmeester niet wat meer geduld had met het gebit kijken...zeker bij zo'n jong hondje!
Succes met de verdere showcarrieres!
Jammer dat de keurmeester niet wat meer geduld had met het gebit kijken...zeker bij zo'n jong hondje!
Succes met de verdere showcarrieres!
Ik had even iets anders aan mijn hoofd, maar hier komen ze dan:hannabelgje schreef: Wel een klein beetje jammer dat er bij de keurrapporten hier in het topic geen foto's staan van de kinders...![]()

Henneke, jammer dat je er niet was, het is al weer veel te lang geleden dat we elkaar gezien hebben.
De rest van de foto's staan hier:
http://s238.photobucket.com/user/moltie ... t=3&page=1
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
die foto van Patsy in de sloot 
Oh wow Hetty, wat een geniale foto's
!!!!!!!!!!! Oh, dank je wel, ik ben hier heel blij mee

Die foto van Patsy is trouwens echt om te gillen

Die foto van Patsy is trouwens echt om te gillen
*Dorothea* schreef: Ze hoort gewoon zo ontzettend bij mij. De tranen sprongen vanmorgen in mijn ogen toen ik naar haar keek, ik houd gewoon zoveel van haar.
En ik heb net weer zo ontzettend gelachen. Ze rent gewoon in volop galop op de sloot af en springt dan met een plons zo in het diepe. En een lol dat ze dan heeft.![]()
Lieverd
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer: