Chihuahua's en kvv
Moderator: eelke
-
Martine-Tom
Re: Chihuahua's en kvv
Idd even de da bellen. Voor iets minder heftige gevallen is okugest vaak wel een goede oplossing maar als er zo gekotst word...even laten checken 
Er is er daarna niks meer uitgekomen maar ja hij was natuurljk helemaal leeg
Ben heel de nacht wakker geweest met m en heb elk uur wel wat water kunnen geven. Hij heeft nu wel weer wat eetlust en heb net een stukje gedroogde kip gegeven. Jeetje wat een n8 hij had het echt zwaar kon zijn draai ook niet vinden ik ga zo de dierenarts maar bellen..
Laatst gewijzigd door Joaquin op di 23 jul 2013, 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Dierenarts geeft het advies kleine beetjes eten te geven of kvv of gekookte rijst met kip met water erbij mocht hij blijven braken of weer diarree krijgen dan langskomen. Zal ik gewoon kvv geven of toch rijst met kip?
Ik nzou geen rijst geven.
Evt de kvv even overgieten met gekookt water en hele kleien beetjes evt ieder uur een theelepel
Evt de kvv even overgieten met gekookt water en hele kleien beetjes evt ieder uur een theelepel
Ik heb nu kvv eruit liggen met vis erin..heb net een heel klein beetje gegeven hij heeft wel honger nu maar geen zin in water (hij dronk vannacht ook telkens alleen maar een puur drupjes van mn vingers af) Is er ook iets anders wat k hem kan geven qua vocht?
Dankjewel voor het meedenken!
Dankjewel voor het meedenken!
Je kan een wat kip koken, het water laten afkoelen. Je hebt dan een soort bouillon.
Sterkte nog met chi
Sterkte nog met chi
Ik wil zoiezo iets in huis halen tegen misselijkheid etc. Gisteren kon ik niks voor m doen en dat was echt zo naar. Okugest heb ik gevonden van vsm maar hoe moet ik zoiets geven als hij niet wil eten en braakt?
pletten op een lepeltje en evt wat vocht/water bij doen en geven .....
overigens als je ze in t bekkie doet valt de pil al vrij snel uit elkaar zodat het niet meer uit gespuugt kan worden ....
je moet zelf even uit proberen wat het makkelijkste gaat
overigens als je ze in t bekkie doet valt de pil al vrij snel uit elkaar zodat het niet meer uit gespuugt kan worden ....
je moet zelf even uit proberen wat het makkelijkste gaat
[quote="spikkel"]
Je kan een wat kip koken, het water laten afkoelen. Je hebt dan een soort bouillon.
Sterkte nog met chi
[/quote]
je kan dan ook wat bouillon evt met wat kruimels gekookt kipvlees in ijsblokjesvorm doen en dan als een ijsje zo'n blokje steeds geven
Sterkte nog met chi
[/quote]
je kan dan ook wat bouillon evt met wat kruimels gekookt kipvlees in ijsblokjesvorm doen en dan als een ijsje zo'n blokje steeds geven
Dat kip koken ging ik zoiezo doen en er ijsblokjes van maken is wel een goed idee
Die Okugest ga ik vandaag nog halen. Zonder jullie hing ik elke dag bij de Da aan de tel Thanks!
Laatst gewijzigd door Joaquin op di 23 jul 2013, 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn hond eet de okugest nu zo op als hij misselijk is. Volgens mij heeft hij gewoon echt door dat het hem helpt. de eerste propte ik achter in zijn bek en dan even zijn mond dicht houden tot hij geslikt had. Volgens mij zijn ze niet vies ofzo.
Ow dat is mooi
Voel me nu iig een stuk beter dat ik nu wat in huis heb en toch iets voor m kan doen de volgende x. Zijn er toevallig andere dingen waarvan jullie zeggen dit zou ik zoiezo in huis moeten hebben?
Honingzalf! Echt superspul voor wondjes, beginnende voorhuidontsteking, lipplooiexceem en hotspots.
Voor wondjes gebruik ik het zelf ook, ik was een tijdje terug een klap gevallen allemaal wonden in mijn gezicht, paar dagen 's nachts honingzalf erop en lichtjes een gaasje er op en het was met een paar dagen geheeld.
verkrijgbaar bij dierenspeciaalzaken onder de naam vetramil of dermiel, de humane variant heet mesitran.
Ik geef mijn honden een paar keer per jaar een kuurtje met chlorella, ontgift
Verder zie ik hier regelmatig traumeel voorbij komen.
Voor wondjes gebruik ik het zelf ook, ik was een tijdje terug een klap gevallen allemaal wonden in mijn gezicht, paar dagen 's nachts honingzalf erop en lichtjes een gaasje er op en het was met een paar dagen geheeld.
verkrijgbaar bij dierenspeciaalzaken onder de naam vetramil of dermiel, de humane variant heet mesitran.
Ik geef mijn honden een paar keer per jaar een kuurtje met chlorella, ontgift
Verder zie ik hier regelmatig traumeel voorbij komen.
Zoo dat klinkt als goed spul die zalf
Heftige val
helemaal genezen? En dat ontgiften klinkt ook wel goed!
Dankjewel weer!
Dankjewel weer!
Laatst gewijzigd door Joaquin op wo 24 jul 2013, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou hij voelt zich gelukkig weer beter
dat was wel even schrikken.
Ik lees in andere topics dat je bij de parelhoen van All animal spiervlees moet doen. Ik wil lotgering gaan afbouwen maar omdat daar veel vlees in zit en wat minder bot kan ik dat spiervlees dan weg laten of is dit heel dom gedacht?
Ik lees in andere topics dat je bij de parelhoen van All animal spiervlees moet doen. Ik wil lotgering gaan afbouwen maar omdat daar veel vlees in zit en wat minder bot kan ik dat spiervlees dan weg laten of is dit heel dom gedacht?
Laatst gewijzigd door Joaquin op wo 24 jul 2013, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.