Frau Lizzy!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Frau Lizzy!!
Gefeliciteerd!!!!!!
Ahhhh, bedankt voor al jullie lieve felicitaties
!
Ik ben vanmorgen heerlijk met kado's verwend door Leo. Echt zo gaaf, een antiek "hier niet poepen-bord" van gietijzer. Valt niet uit te leggen, daar moet ik een foto van maken. Echt te gek! En verder een prachtige keukenweegschaal (ik wilde zo graag een RVS keukenweegschaal en die heb ik gekregen). En de DVD "The Wolf of Wall Street". Allemaal onwijs blij mee!
Ik ben vanmorgen heerlijk met kado's verwend door Leo. Echt zo gaaf, een antiek "hier niet poepen-bord" van gietijzer. Valt niet uit te leggen, daar moet ik een foto van maken. Echt te gek! En verder een prachtige keukenweegschaal (ik wilde zo graag een RVS keukenweegschaal en die heb ik gekregen). En de DVD "The Wolf of Wall Street". Allemaal onwijs blij mee!
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.

O dat is Frau Lizzy. 
Gefeliciteerd Lizzy en nog vele jaren.

Gefeliciteerd Lizzy en nog vele jaren.

-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Allemachtig, ben je alweer jarig??
Van harte gefeliciteerd!!! Ik kan me nog zo heugen dat het nog niet zo lang geleden is dat ik ook las wat je voor je verjaardag (haha, ik typte verhaardag, hoop niet dat het dat ook is
) had gekregen, de tijd vliegt!
Gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst( nog) 
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:

Hartelijk gefeliciteerd Lizzy!
- Sarah5
- 5-sterren

- Contacteer:
Happy B-Day
en verder zeg ik niets

Gefeliciteerd !
En ja, ben benieuwd naar de niet-poepen bord foto !
En ja, ben benieuwd naar de niet-poepen bord foto !
Van harte gefeliciteerd

Gefeliciteerd!! 
Hartelijk gefeliciteerd Lizzy en wat is jouw Leo toch ook een lieverd met zo'n origineel cadeau 
- Angelique
- 5-sterren

Daar ga jij voortaan van etenLizzy schreef: Ahhhh, bedankt voor al jullie lieve felicitaties!
Leuke cadeautjes, ben benieuwd naar de foto's