Vuurwerkoverlast

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Vuurwerkoverlast

Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

We hebben wel wat geknal hier en af en toe echt hard maar eigenlijk valt het nog erg mee. Ik heb net voor Ilan zijn 12.00 uur doos gemaakt, kan hij morgen lekker mee aan de slag :D
rosmin
5-sterren
5-sterren

Bericht door rosmin »

Schrik me net een ongeluk van een harde knal, Sam vliegt omhoog, rechtop in zijn mand en opeens superalert ...
blijkt dat manlief de logeerbedden aan het verplaatsen is en ze om liet vallen  ::)
Pluto
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pluto »

Bij ons al ruim een maand elke avond flinke knallen, lijken wel bommen die afgaan >:(  gegarandeerd dat de resten van bijvoorbeeld de poepbakken de volgende morgen in het park liggen. Vandaar dat wij weer een weekje verblijven in een luxe huisje van Landal,  fijn voor Loesje (die is echt panisch van de minste klap) en fijn voor de baasjes met sauna, bubbelbad en zonnebank  :P

Van de week meteen weer boeken voor oudjaar 2015  :biggrin2:
Lizetta
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lizetta »

Hier al sinds september af en toe (om de dag ofzo) een aantal flinke knallen. De afgelopen dagen is het echt verschrikkelijk, iedere minuut wel een knalletje en om de 10 minuten een echte boem. Dan slaan de honden aan...
Gelukkig zijn ze echt niet bang, dus zonet gewoon lekker gewandeld... maar van mij mogen ze dat knalvuurwerk sowieso afschaffen
judith1967
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith1967 »

Tis hier nog niet echt heftig,maarja met een hond die in de stress schiet met elke knal(dicht bij huis)is elke knal er eentje teveel/
Maar afleiden werkt voorlopig goed/
Hopelijk morgen avond ook.Waar ik wel van baal,ik werk morgen de gehele dag,Marko dan maar een paar uurtjes,maar Dorian zit dan toch een paar uurtjes(4 ) alleen.Bij stress gaat  ie slopen :'(

Dus hoop echt dat het pas morgenavond begint als we allebei thuis zijn,hij leunt dan op ons,maar als we er niet zijn ,gaat ie slopen.
Ik vind  het zo zielg voor Doortje :(
Laatst gewijzigd door judith1967 op di 30 dec 2014, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
nova
5-sterren
5-sterren

Bericht door nova »

heb vanavond even ordinair gescholden op straat tegen vuurwerk-jongeren  :-[

Ik ga ongeveer  op mijn plaat, zo  bang is Senta. En dan loop ik al alleen met haar een rondje, met 2 honden die bang zijn is het  gewoon geen lopen  :-\
**Jolanda**
5-sterren
5-sterren

Bericht door **Jolanda** »

Het is hier een stuk rustiger dan andere jaren.
Normaal waren ze al een paar weken eerder flink aan het knallen, maar dit jaar eigenlijk heeeeel erg weinig (gelukkig).
Wel merk ik dat de verkoop gestart is, vandaag en gisteren werd er al aardig geknald. Maar dat was te verwachten.
Net een paar flinke knallen echt hier in de buurt. Honden slaan aan en de kinderen liggen in bed. Niet echt ideaal zeg maar.

De laatste ronde word een hele late ronde, want met dat geknal plast Kyra gewoon niet. :-\
ik ben blij als het weer voorbij is.
Ruisje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruisje »

Hier is het nog steeds verdacht stil... :-\
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

koekje schreef: Ik vind het hier best rustig. Het is dat Vera ging dutten, anders was ik er vanmiddag met haar (in de kinderwagen, dus niet eens op mn rug) doorheen gegaan naar de winkel.
Raar hè, is nog geen kilometer verder en toch best verschil.
Het is hier bij die flats echt niet normaal. Vorig jaar hebben ze de hele ondergrondse hondenpoepbak opgeblazen. En standaard het hele bushokje aan diggelen. Ieder jaar blijven er minder vuilnisbakken over, ze worden opgeblazen, daarna door de gemeente opgeruimd maar niet allemaal weer terug geplaatst. 

Ben zo ontzettend blij dat mijn honden er amper op reageren. Al vind ik Gijs wel een stuk voorzichtiger, die is laatst op het uitlaat veldje erg geschrokken omdat iemand op een afstandje uit de auto stapje, vuurwerk het veld op gooide, en naar binnen liep. Ook al was dat niet gevaarlijk dichtbij, zo'n harde knal is wel schrikken.
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

nova schreef: heb vanavond even ordinair gescholden op straat tegen vuurwerk-jongeren  :-[

Ik ga ongeveer  op mijn plaat, zo  bang is Senta. En dan loop ik al alleen met haar een rondje, met 2 honden die bang zijn is het  gewoon geen lopen  :-\
Helemaal gelijk heb je, ik kan mij ook zo moeilijk inhouden , ik denk iedere keer met zo'n idioot harde klap liggen je ...... Nou ja laat maar
Ik haat het
cj

Bericht door cj »

Ik trek mijn woorden terug. De bommen gaan hier mega af. 3 uur en ben nog steeds C en J aan het kalmeren. IK WIL SLAPEN!
Saskia
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Uiteindelijk kunnen slapen??
cj

Bericht door cj »

mmwahhhh een uurtje misschien. Kom wel in Limburg wonen!
Saskia
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Je bent hier welkom hoor :)
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Urs schreef: Hier in de verte wat geknal, en morgenvroeg word de buurt wakker gemaakt met 1 carbid knal en die gaan verder in de loop van de morgen. Dat zijn geen vervelende knallen voor de honden hier. En verder is er met de jaarwisseling ook weinig vuurwerk . Zo fijn om in het buitengebied te wonen.

Wat n ellende was dat in de bewoonde wereld rond de jaarwisseling.
Dat was hier ook altijd zo. Maar het lijkt wel of ze het in de wijk niet meer durven en maar in de polder komen knallen. Zoooo irritant. Gewoon groepjes op de fiets. Ik hoop dat ze vandaag weer fijn voor hun eigen deur staan!

Plaats reactie