Bij het pinnen i.p.v. je pincode de prijs ingeven en pas bij de derde keer erachter komen...Mieke L. schreef: Bij de kassa de boodschappen van mijn voorganger willen pinnen.
Is het de leeftijd?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Is het de leeftijd?
Geld pinnen en er door de persoon die achter je staat op gewezen worden dat het handig is om je geld mee te nemen. Met je pinpas proberen in te checken in een volle bus en dit heel vaak herhalen omdat het niet lukt en het pas doorhebben als de buschaufeur je erop wijst dat het wellicht handig is om het met de ov-chipkaart te proberen 
Met sokken aan onder de douche stappen is niet zo dom toch?
Lida. S schreef: Met sokken aan onder de douche stappen is niet zo dom toch?
niet als je koude voeten had.....
klopt heel koud. en de vloer was ook koudrosmin schreef:
![]()
![]()
niet als je koude voeten had.....
- -Annemarie-
- 5-sterren

Proberen te pinnen met je rijbewijs. 
Op de voordeur richten met je autosleutel en echt ff niet snappen waarom hij niet open gaat.
Koffie inschenken in een houdertje waar eerst nog een plastic bekertje in had gemoeten. En dan door blijven schenken terwijl de koffie over de tafel loopt.
Dat heb ik niet gedaan hoor, maar een vriendin van mij.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Je, zelf teruggevonden, gestolen motor weer vastzetten aan het rek met een groot zwaar slot. Maar dan wel de sleuteltjes, inclusief die van het grote zware slot, in het contact laten zitten 
- Pauline
- 5-sterren

Onderweg over het marktplein op weg naar je kerstbaantje bij V&D (toen ik nog héél jong was..., 19) je afvragen wat je in vredesnaam aangetrokken hebt die ochtend, behalve je lange broek, toen je wegging uit huis.....
En blij zijn dat er bedrijfskleding bestaat...., anders had je daar in je bh gestaan.
Ramses1 schreef: Op de voordeur richten met je autosleutel en echt ff niet snappen waarom hij niet open gaat.
Ja, jaLida. S schreef: Koffie inschenken in een houdertje waar eerst nog een plastic bekertje in had gemoeten. En dan door blijven schenken terwijl de koffie over de tafel loopt.
- Pauline
- 5-sterren

Je vader op de vroege morgen in paniek opbellen omdat je de autosleutel de avond ervoor in de auto hebt laten zitten en dus niet naar je werk kunt. Als het mannetje op zijn snorfietsje door de bittere kou gearriveerd is er achter komen dat het portier gewoon open is....
En de volgende is ook wel heel erg.....
Op een goeie dag stond ik met een mini die niet wilde starten op de parkeerplaats bij V&D in Enschede. Eddie gebeld (toen bestonden er nog geen mobieltjes, dus dat had heel wat voeten in de aarde) of hij me kon komen helpen. Hij zou me zijn auto brengen, pap meenemen met paps auto en met mijn auto (als hij die weer aan de praat kreeg) naar huis gaan en hem nakijken. Na een hoop vijven en zessen kwamen ze aan en Eddie riep gelijk dat de accu leeg was en hij me wel aan zou duwen. Omdat ik ongelukkig geparkeerd stond, moesten ze me in eerste instantie een eind achterwaarts duwen. En dat ging me toch met een snelheid....
Doodeng. Maar goed... Eddie had me geïnstrueerd wat ik doen moest, tweede versnelling en op commando koppeling op laten komen, dit ook uitvoeren. Dit deed ik allemaal keurig, maar naar 3 rondjes parkeerplaats en diverse keren commando opvolgen nog geen kick.... Totdat Eddie me vroeg of ik de auto op het contact had staan.... Euhhhh nee dus..., dat had ie niet gezegd!

En de volgende is ook wel heel erg.....
Op een goeie dag stond ik met een mini die niet wilde starten op de parkeerplaats bij V&D in Enschede. Eddie gebeld (toen bestonden er nog geen mobieltjes, dus dat had heel wat voeten in de aarde) of hij me kon komen helpen. Hij zou me zijn auto brengen, pap meenemen met paps auto en met mijn auto (als hij die weer aan de praat kreeg) naar huis gaan en hem nakijken. Na een hoop vijven en zessen kwamen ze aan en Eddie riep gelijk dat de accu leeg was en hij me wel aan zou duwen. Omdat ik ongelukkig geparkeerd stond, moesten ze me in eerste instantie een eind achterwaarts duwen. En dat ging me toch met een snelheid....
- -Annemarie-
- 5-sterren

Over auto's gesproken.
Ontzettend lief, de auto van schoonmama gekregen; een automaat. Naar het bos, hond eruit lekker wandelen.
Wil terug naar huis rijden, start de auto niet. WTF!
PANIEK! 
Staat 'ie nog in de D (van drive) en dan kan je blijkbaar niet starten. ??? Kwam ik na 5 minuten gelukkig zelf achter, nèt voordat ik op het punt stond de lokale garage te bellen.
Dan was ik wel the talk of the town geweest, in ons durp.
Ontzettend lief, de auto van schoonmama gekregen; een automaat. Naar het bos, hond eruit lekker wandelen.
Wil terug naar huis rijden, start de auto niet. WTF!
Staat 'ie nog in de D (van drive) en dan kan je blijkbaar niet starten. ??? Kwam ik na 5 minuten gelukkig zelf achter, nèt voordat ik op het punt stond de lokale garage te bellen.
Dan was ik wel the talk of the town geweest, in ons durp.
-
inge58
- 5-sterren

Wegenwacht laten komen vanwege een lege accu. Ik had de lichten niet uitgedaan.
Na lang wachten eindelijk op weg,om bij het eerste wegrestaurant te stoppen voor een plas en een bakkie koffie.
Terug bij de auto is de accu weer leeg.....lichten vergeten uit te doen.......
Na lang wachten eindelijk op weg,om bij het eerste wegrestaurant te stoppen voor een plas en een bakkie koffie.
Terug bij de auto is de accu weer leeg.....lichten vergeten uit te doen.......
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Geweldige verhalen weer!
Ik voel me met de dag beter in m'n vel zitten!