Re: Wat heb je enzovoort....deel 620

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Waarschijnlijk ben je zolang weggeweest, dat de smiley's je gemist hebben?  :biggrin2:
zhiva
5-sterren
5-sterren

Bericht door zhiva »

Dat was me het dagje wel zeg. 7 uren systeemstoring gehad van de 8 urige werkdag  >:(
Getver, dat vind ik dus helemaal niets. Laat mij maar gewoon aan het werk zijn ipv niets kunnen doen en de klok zien voorttikken.
En nu heb ik trek en geen zin om te koken.  ::)  kroketje met wat slaai lijkt me ook wel lekker  :biggrin2:
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

kira schreef: Mijn eerste werkdag weer gehad.  Wat maakt dat ik in dit scherm al smileys heb en ook  :-[ en :-*? Mis ik iets?
Ik denk dat er iets misgaat met jouw computer/laptop, want Kaela's onderschrift is ook geen reclame voor barfmenu geworden  ;)
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Ronald schreef: Waarschijnlijk ben je zolang weggeweest, dat de smiley's je gemist hebben?  :biggrin2:
Maar dat kleine fotootje is bij sommige nu afgebeeld als advertentie? Of ben ik gek aan het worden?
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Inge en Bono schreef: Ik denk dat er iets misgaat met jouw computer/laptop, want Kaela's onderschrift is ook geen reclame voor barfmenu geworden  ;)
Zal dan eens uitloggen en weer inloggen. Zie nu echt allemaal vreemde dingen.
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Zo, ik begin weer op te warmen. Kwam vanmiddag op m'n werk aan, was het 11 graden.  :cold:
Normaal is het er bloedjewarm, en ik zit 's ochtends meestal op een basisschool waar het ook niet echt koud is dus ik ben altijd dun gekleed. Niet lekker.  :P

Gisteren workshop Treibball gedaan, Moyra was gevloerd.  :biggrin2:
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 620

Bericht door Borke »

lauraV schreef: die spiegel lag vandaag in stukjes ... ik moet beter voor mezelf zorgen  :-[
ik moet er nog ff diep over nadenken...
Sterkte Laura  :bigarmhug:
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

kira schreef: Maar dat kleine fotootje is bij sommige nu afgebeeld als advertentie? Of ben ik gek aan het worden?
Daar durf ik geen antwoord op te geven. :biggrin2:
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Ik ook niet. Al is het wel de hoogste tijd om mijn banner weer naar normale sferen om te toveren...

Vandaag gewerkt op een andere afdeling. Heel veel getallen gezien, het was geen moeilijk werk, maar het duizelde me aan alle kanten. Na het avondeten de energie bij elkaar geschraapt voor een lezing op de dierenkliniek. Daar vriendjes gemaakt met een mooie 15 jaar oude dame. Of beter gezegd, ze maakte vriendjes met mijn jaszak en werd geacht de inhoud aan haar te doneren  :biggrin2:. Oscar is nu beledigd. Koekjes op en een lekker luchtje waar hij verder niets mee kan. Het leven is niet eerlijk!
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Mowgli schreef: Dan was ik in 1 zin al klaar geweest. Dat was denk ik niet helemaal de bedoeling van de opdracht  :biggrin2:

En nu ab zur Arbeit....
Je mot natuurlijk wel effe de troebele blik, de zieke geest en de dikke duim erbij pakken, duh. ::) :P En een groot goed glas wijn wil ook weleens helpen. :biggrin2:
Charlie Angel
Moderator

Anne in Duitsland schreef: Je mot natuurlijk wel effe de troebele blik, de zieke geest en de dikke duim erbij pakken, duh. ::) :P En een groot goed glas wijn wil ook weleens helpen. :biggrin2:
Die wijn he, die werkt wel heel goed bij woorden begrijp ik. Zal dat nu net zo goed bij cijfertjes helpen? ::)
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Maxi's 3-tal schreef: Die wijn he, die werkt wel heel goed bij woorden begrijp ik. Zal dat nu net zo goed bij cijfertjes helpen? ::)
Kort maar krachtig: nee. En geloof me: ik heb het vaak en uitgebreid geprobeerd! :biggrin2: Heb al moeite met de meeste aan-uitknopjes,  omdat die eruitzien als een nulletje met een 1 erin. ;D 
- Judith -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - Judith - »

Heel erg over-de-top lelijke dalliesloffen gekocht  :biggrin2:. Bruin wilde ze ook wel  ::)  ;D ;D

Afbeelding
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Maxi's 3-tal schreef: Die wijn he, die werkt wel heel goed bij woorden begrijp ik. Zal dat nu net zo goed bij cijfertjes helpen? ::)
Nee vast niet, dan ga je dubbel zien.

Maar zonder dollen, is dit  :-[ een nieuwe smiley of zie ik nu alleen opeens in alle berichten minden in een zin verschijnen?
Charlie Angel
Moderator

Anne in Duitsland schreef: Kort maar krachtig: nee. En geloof me: ik heb het vaak en uitgebreid geprobeerd! :biggrin2: Heb al moeite met de meeste aan-uitknopjes,  omdat die eruitzien als een nulletje met een 1 erin. ;D
Oh, jammer. :biggrin2:
Denk misschien is dat een mooie extra boost, maar dan maar gewoon fris. ::)
- Judith - schreef: Heel erg over-de-top lelijke dalliesloffen gekocht  :biggrin2:. Bruin wilde ze ook wel  ::)  ;D ;D

Afbeelding
Bruin wilde ze volgens mij vernietigen. :biggrin2:
kira schreef: Nee vast niet, dan ga je dubbel zien.

Maar zonder dollen, is dit  :-[ een nieuwe smiley of zie ik nu alleen opeens in alle berichten minden in een zin verschijnen?
Nee, dubbel zien is niet handig nee.

Ik zie een smilie midden in jouw zin.

Gesloten