Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Waarschijnlijk ben je zolang weggeweest, dat de smiley's je gemist hebben? 
Dat was me het dagje wel zeg. 7 uren systeemstoring gehad van de 8 urige werkdag
Getver, dat vind ik dus helemaal niets. Laat mij maar gewoon aan het werk zijn ipv niets kunnen doen en de klok zien voorttikken.
En nu heb ik trek en geen zin om te koken.
kroketje met wat slaai lijkt me ook wel lekker 
Getver, dat vind ik dus helemaal niets. Laat mij maar gewoon aan het werk zijn ipv niets kunnen doen en de klok zien voorttikken.
En nu heb ik trek en geen zin om te koken.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Ik denk dat er iets misgaat met jouw computer/laptop, want Kaela's onderschrift is ook geen reclame voor barfmenu gewordenkira schreef: Mijn eerste werkdag weer gehad. Wat maakt dat ik in dit scherm al smileys heb en ooken
? Mis ik iets?
Maar dat kleine fotootje is bij sommige nu afgebeeld als advertentie? Of ben ik gek aan het worden?Ronald schreef: Waarschijnlijk ben je zolang weggeweest, dat de smiley's je gemist hebben?![]()
Zal dan eens uitloggen en weer inloggen. Zie nu echt allemaal vreemde dingen.Inge en Bono schreef: Ik denk dat er iets misgaat met jouw computer/laptop, want Kaela's onderschrift is ook geen reclame voor barfmenu geworden![]()
- -Annemarie-
- 5-sterren

Zo, ik begin weer op te warmen. Kwam vanmiddag op m'n werk aan, was het 11 graden. 
Normaal is het er bloedjewarm, en ik zit 's ochtends meestal op een basisschool waar het ook niet echt koud is dus ik ben altijd dun gekleed. Niet lekker.
Gisteren workshop Treibball gedaan, Moyra was gevloerd.
Normaal is het er bloedjewarm, en ik zit 's ochtends meestal op een basisschool waar het ook niet echt koud is dus ik ben altijd dun gekleed. Niet lekker.
Gisteren workshop Treibball gedaan, Moyra was gevloerd.
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Sterkte LauralauraV schreef: die spiegel lag vandaag in stukjes ... ik moet beter voor mezelf zorgen
ik moet er nog ff diep over nadenken...
- Charlie Angel
- Moderator
Daar durf ik geen antwoord op te geven.kira schreef: Maar dat kleine fotootje is bij sommige nu afgebeeld als advertentie? Of ben ik gek aan het worden?
Ik ook niet. Al is het wel de hoogste tijd om mijn banner weer naar normale sferen om te toveren...
Vandaag gewerkt op een andere afdeling. Heel veel getallen gezien, het was geen moeilijk werk, maar het duizelde me aan alle kanten. Na het avondeten de energie bij elkaar geschraapt voor een lezing op de dierenkliniek. Daar vriendjes gemaakt met een mooie 15 jaar oude dame. Of beter gezegd, ze maakte vriendjes met mijn jaszak en werd geacht de inhoud aan haar te doneren
. Oscar is nu beledigd. Koekjes op en een lekker luchtje waar hij verder niets mee kan. Het leven is niet eerlijk!
Vandaag gewerkt op een andere afdeling. Heel veel getallen gezien, het was geen moeilijk werk, maar het duizelde me aan alle kanten. Na het avondeten de energie bij elkaar geschraapt voor een lezing op de dierenkliniek. Daar vriendjes gemaakt met een mooie 15 jaar oude dame. Of beter gezegd, ze maakte vriendjes met mijn jaszak en werd geacht de inhoud aan haar te doneren
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Je mot natuurlijk wel effe de troebele blik, de zieke geest en de dikke duim erbij pakken, duh.Mowgli schreef: Dan was ik in 1 zin al klaar geweest. Dat was denk ik niet helemaal de bedoeling van de opdracht
En nu ab zur Arbeit....
- Charlie Angel
- Moderator
Die wijn he, die werkt wel heel goed bij woorden begrijp ik. Zal dat nu net zo goed bij cijfertjes helpen?Anne in Duitsland schreef: Je mot natuurlijk wel effe de troebele blik, de zieke geest en de dikke duim erbij pakken, duh.![]()
En een groot goed glas wijn wil ook weleens helpen.
![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Kort maar krachtig: nee. En geloof me: ik heb het vaak en uitgebreid geprobeerd!Maxi's 3-tal schreef: Die wijn he, die werkt wel heel goed bij woorden begrijp ik. Zal dat nu net zo goed bij cijfertjes helpen?![]()
- - Judith -
- 5-sterren

Heel erg over-de-top lelijke dalliesloffen gekocht
. Bruin wilde ze ook wel

Nee vast niet, dan ga je dubbel zien.Maxi's 3-tal schreef: Die wijn he, die werkt wel heel goed bij woorden begrijp ik. Zal dat nu net zo goed bij cijfertjes helpen?![]()
Maar zonder dollen, is dit
- Charlie Angel
- Moderator
Oh, jammer.Anne in Duitsland schreef: Kort maar krachtig: nee. En geloof me: ik heb het vaak en uitgebreid geprobeerd!Heb al moeite met de meeste aan-uitknopjes, omdat die eruitzien als een nulletje met een 1 erin.
![]()
Denk misschien is dat een mooie extra boost, maar dan maar gewoon fris.
Bruin wilde ze volgens mij vernietigen.- Judith - schreef: Heel erg over-de-top lelijke dalliesloffen gekocht. Bruin wilde ze ook wel
![]()
![]()
Nee, dubbel zien is niet handig nee.kira schreef: Nee vast niet, dan ga je dubbel zien.
Maar zonder dollen, is diteen nieuwe smiley of zie ik nu alleen opeens in alle berichten minden in een zin verschijnen?
Ik zie een smilie midden in jouw zin.