wie gebruikt haarzeep?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: wie gebruikt haarzeep?

doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

zurca schreef: Is Lush ook zonder onnodige toevoegingen en sls?
Kijk ook eens op de pagina van Werfzeep. Daar heb ik er gisteren verschillende van besteld. Is allemaal met biologische ingrediënten die 'food-grade' zijn.
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Martine-Tom schreef: Het is inmiddels droog, het is nog steeds zacht maar ik lijk net een ontplofte cavia  :biggrin2:
;D ;D

Niet statisch ofzo?
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Doranto schreef: ;D ;D

Niet statisch ofzo?
Nee dat niet, het voelt echt heel fijn, ook geen klitten oid...het is alleen wat ontploft  :biggrin2:
Laura2004
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laura2004 »

K&D schreef: Nou...het gekke is...onze dochter gebruikt het sinds een paar weken en heeft eindelijk geen slap haar meer wat binnen 1 dag vet wordt. Ik ben eigenlijk al die shampoo zat. Mijn haar zit maar 1 dag goed, en dan is het alweer vet. Ergo...de talgklieren maken overuren.
Ik heb de haarzeep gebruikt (jaarlijkse wasbeurt  :biggrin2:) maar mijn haar wordt er nu nog te hard van en dus heb ik er een beetje crèmespoeling bij in gemikt.
https://www.etsy.com/nl/listing/2138220 ... y=haarzeep
Ik probeer het een tijdje en zie wel hoe het bevalt.
Wat is dat trouwens een leuke website! Die kende ik helemaal niet, maar ik zie dat ik die haarzeep ook gewoon vanuit Spanje kan bestellen.
marina
4-sterren
4-sterren

Bericht door marina »

Doranto schreef: Kijk ook eens op de pagina van Werfzeep. Daar heb ik er gisteren verschillende van besteld. Is allemaal met biologische ingrediënten die 'food-grade' zijn.
Zou je kunnen laten weten hoe dit bevalt? Het ziet er goed uit in ieder geval en nette prijzen.
Ik ga vanavond mijn haar naspoelen met azijn, het zal me benieuwen!
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Martine-Tom schreef: Het is inmiddels droog, het is nog steeds zacht maar ik lijk net een ontplofte cavia  :biggrin2:
Dat zie je verkeerd.  ;)  Je haar is niet ontploft, het heeft meer volume.  :biggrin2:

Voor mensen zonder krullen is dat best fijn.  8) ;D
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Laura2004 schreef: Ik ben vandaag toevallig bij Lush geweest en in alle shampoo bars of hoe dat ook heet ( in het Spaans champu solido) zit sls.

Bedankt Laura! Ik dacht idd. al dat Lush nog best "chemisch" is ;)
Doranto schreef: Kijk ook eens op de pagina van Werfzeep. Daar heb ik er gisteren verschillende van besteld. Is allemaal met biologische ingrediënten die 'food-grade' zijn.
Die link heb ik inderdaad opgeslagen en ook die van dat andere merk Savion, heb ik een link opgeslagen.
Ik ga eerst opmaken wat ik nu nog aan shampoo heb staan, daarna wil ik van 1 van de 2 haarzeep gaan proberen.

Ben benieuwd wat jouw ervaring straks zal zijn met de zeep van Werfzeep, wil je hier "verslag" doen? :biggrin2: ;)
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Ja hoor, zo gauw ik er iets van gebruikt heb laat ik het wel even weten.
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Dat is een beetje jammer. Ik wilde mn haar ook al met azijn gaan spoelen. Ik ben nogal grootverbruiker van de cremespoeling.
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Heb net even op de site van Savion rond zitten kijken. Dat lijkt mij ook hele fijne zeep. Ik heb nu de werfzeep besteld. Maar als die niet zo goed bevalt ga ik zeker die van Savion proberen  :)
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Ik heb vanmorgen gespoeld met biologische apelciderazijn. Ik had in een flesje een laag azijn gedaan en dan water erbij.

Het helpt inderdaad, het voelt fijner en was iets beter door te kammen. Maar het verschil was niet fantastisch. Maar, een ontplofte cavia ben ik ook niet geworden  ;D.

Moet ik de azijn minder verdunnen voor wat meer effect?
Martine-Tom

Kaela schreef: Ik heb vanmorgen gespoeld met biologische apelciderazijn. Ik had in een flesje een laag azijn gedaan en dan water erbij.

Het helpt inderdaad, het voelt fijner en was iets beter door te kammen. Maar het verschil was niet fantastisch. Maar, een ontplofte cavia ben ik ook niet geworden  ;D.

Moet ik de azijn minder verdunnen voor wat meer effect?
Ik had een kwart azijn en 3kwart water, maar dan natuurazijn  :)
Ruisje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruisje »

koekje schreef: Dat is een beetje jammer. Ik wilde mn haar ook al met azijn gaan spoelen. Ik ben nogal grootverbruiker van de cremespoeling.
Ik zou het zeker proberen! Dat Martine een ontplofte cavia op haar hoofd had (ik ook de eerste keer ;)) komt omdat we beide dik, krullend haar hebben.
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Ruisje schreef: Ik zou het zeker proberen! Dat Martine een ontplofte cavia op haar hoofd had (ik ook de eerste keer ;)) komt omdat we beide dik, krullend haar hebben.
Waarom alleen de eerste keer? Heb je de volgende keren iets anders gedaan of werd het vanzelf anders?
Martine-Tom

Ruisje schreef: Ik zou het zeker proberen! Dat Martine een ontplofte cavia op haar hoofd had (ik ook de eerste keer ;)) komt omdat we beide dik, krullend haar hebben.
Ah dat is geruststellend  :)
Volgende x ga ik het sowieso weer gewoon doen hoor, heb er vanmorgen wel wat wax in gedaan...moest me onder de mensen begeven en met een ontplofte cavia op mijn hoofd zag ik dat niet zo zitten  :D

Plaats reactie