Show Goes

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Show Goes

*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Lizzy schreef: Ik ben het niet helemaal oneens met je Lia......

Oh, dat is al leuk. Het is toch zo ? Wat doet die Raad nou, als alleen de hand ophouden. Je betaald je helemaal scheel voor een pup met stamboom. Over de gezondheid van een ras hoor/lees je niks. Die keurmeesters doen maar een dotje. Zij krijgen blijkbaar niets mee van de gezondheidsproblemen van een ras. Ik ben er echt zo klaar mee, maar je zit eraan vast.
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Ik hoop eigenlijk dat ze twee nestjes krijgt met heel veel puppen met mooie neusjes en dan zou ik hopen dat al die pupjes naar shows gaan.

Ikmzag de foto op fb voorbij komen, ik denk pure angst dat je ooit gaat winnen en dat km om gaan met gezonde bullen vooruit te zetten. Hoop dat je door blijft gaan met showen, dan breng je wellicht ooit verandering.
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

TessaThomas schreef: Ik zou bijna de publiciteit opzoeken, eigenlijk... Het moet allemaal gezonder en beter, maar je wordt keihard afgekeurd als je met een hond komt die veel beter in elkaar zit. Ik vind het echt een leuk hondje! En ik vind het reuze knap dat jij gewoon volhoudt!

En die FB foto, ik zou je bijna willen vragen waar die staat  >:(

Ja, ik lever mijn bijdrage graag mee.
Laatst gewijzigd door *Lia* op ma 06 apr 2015, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Ik denk dat je geen klap op schiet met een klacht indienen of publiciteit zoeken. Met alle respect wordt Chantal dan gezien als een eigenaar die zoals iedereen vindt dat haar hondje de mooiste van de wereld is. Zo werkt het gewoon in dit sneue wereldje. Anders was het geweest als een grote fokker er eentje met een neus had aangeschaft. Dan was het in ene een goed statement geweest. Als je echt iets wilt bereiken, ook bij de Raad, zal je als 'simpele particulier' denk ik de samenwerking met de RV moeten opzoeken. Ook zij hebben in de media geroeptoeterd dat ze alles aan gezondheid zouden doen. Als zij de meerwaarde van een Yara in zien voor de fokkerij en als zij dan de Raad op het matje zouden roepen, al is het via de media, dan heb je kans dat er iets gaat gebeuren.
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Die Raad is never nooit op het matje te roepen. Zij hebben de alleenheerschapmaatschappij. En die moet verbroken worden.
AnnemiekevD
5-sterren
5-sterren

Bericht door AnnemiekevD »

*Gabriëlle* schreef:
Die FB facebook, jeetje wat zet die zichzelf voor ... met zo'n tekst. Vooral bij een ras met zoveel gezondheidsproblemen door te korte neuzen. Maar ik zou het als een compliment zien, want ze zien dit type FB dus als gevaarlijk voor hun eigen winsten, want stel je voor dat de keurmeesters dit hondje op 1 gaan zetten, daar sta je dan met je snurkende benauwde geen neus.
Precies!
Ik vind haar een heel leuk hondje. Een goed voorbeeld voor waar de andere fokkers heen moeten  ;)
evenstar
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door evenstar »

Te triest voor woorden dat een persoon zoiets op facebook zet. Chantal ik hoop dat jullie ook gauw een convenant krijgen want dan zullen er veel moeten stoppen met fokken van Fransjes al weten wij beide dat er een paar heren zijn die er alles aan doen om het tegen te houden. Misschien een idee om de foto naar Dier en Recht te sturen met de vermelding dat een aantal FB fokkers het nog steeds niet begrijpen dat het 1 minuut voor 12 is bij de Franse Bulldog.  Chappoo voor jouw want jij ziet dat het anders moet.   
de Meiden
5-sterren
5-sterren

Bericht door de Meiden »

Ik wil even kwijt dat ik het moedig van je vindt Chantal, ondanks alle kritiek die je over je heen krijgt elders, toch je eigen lijn volgt en blijft volgen, hopelijk krijg je in de toekomst nog meer volgers uit het FB front, zodat er ook gezonde franse bullen gaan rondlopen, compliment !
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

de Meiden schreef: Ik wil even kwijt dat ik het moedig van je vindt Chantal, ondanks alle kritiek die je over je heen krijgt elders, toch je eigen lijn volgt en blijft volgen, hopelijk krijg je in de toekomst nog meer volgers uit het FB front, zodat er ook gezonde franse bullen gaan rondlopen, compliment !
+1! Ik heb een beetje meegelezen op Fb; tjongejongejongejonge... :-X
Sigbrid
4-sterren
4-sterren

Bericht door Sigbrid »

Een fokker die meent op die manier aan klanten te komen , moet je met hele grote boog om heen lopen . Er zijn op dit moment denk ik een handje vol fokkers die de erkennen dat het roer drastisch om moet en dat ook echt doen ( dus dat zijn er verdomd weinig want Franse bulldog fukkers zijn er genoeg )
judith1967
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith1967 »

de Meiden schreef: Ik wil even kwijt dat ik het moedig van je vindt Chantal, ondanks alle kritiek die je over je heen krijgt elders, toch je eigen lijn volgt en blijft volgen, hopelijk krijg je in de toekomst nog meer volgers uit het FB front, zodat er ook gezonde franse bullen gaan rondlopen, compliment !
+2  8)
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

evenstar schreef: Te triest voor woorden dat een persoon zoiets op facebook zet. Chantal ik hoop dat jullie ook gauw een convenant krijgen want dan zullen er veel moeten stoppen met fokken van Fransjes al weten wij beide dat er een paar heren zijn die er alles aan doen om het tegen te houden. Misschien een idee om de foto naar Dier en Recht te sturen met de vermelding dat een aantal FB fokkers het nog steeds niet begrijpen dat het 1 minuut voor 12 is bij de Franse Bulldog.  Chappoo voor jouw want jij ziet dat het anders moet. 
+ 1
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

judith1967 schreef: +2  8)
En +3
ChantalKrijn
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ChantalKrijn »

Dank jullie  :-* Fijn om af en toe ook eens andere geluiden te horen  ;)
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

ChantalKrijn schreef: Dank jullie  :-* Fijn om af en toe ook eens andere geluiden te horen  ;)
De fb is niet mijn type hond, juist vanwege die neus.
Die van jou daarintegen vind ik prachtig!

Heerlijk toch, als welzijn en schoonheid samen komen. Geniet van jouw unieke topper!

Plaats reactie