Welke bank...

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Welke bank...

pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

Vorig jaar overgestapt van ING naar Triodos. Op 1 na zijn alle incasso's goed aangepast. Van die ene kreeg ik netjes bericht van ING. Hier dus een goede ervaring met overstappen.
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Leuk grapje van de Rabo trouwens... Wil mijn administratie doen, krijg ik in telebankieren de melding dat ik niet meer kan ondertekenen met de reader maar de scanner moet gebruiken. Eeeuh ja, maar die heb ik niet. Dus de bank gebelt. Ja mevrouw dat kan even duren, is een grote operatie dat uitleveren. Ja prima, maar ik wil dan wel graag gewoon met de reader kunnen werken. Nou, ik kan dus vanmiddag zelf zo'n ding gaan halen en aangezien hier nergens in de omliggende dorpen een vestiging meer is, kan ik er nog een middag voor uit trekken. Dat zijn nou dingen waarvan ik denk, zal ik toch eens overstappen???
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Jantina schreef: Leuk grapje van de Rabo trouwens... Wil mijn administratie doen, krijg ik in telebankieren de melding dat ik niet meer kan ondertekenen met de reader maar de scanner moet gebruiken. Eeeuh ja, maar die heb ik niet. Dus de bank gebelt. Ja mevrouw dat kan even duren, is een grote operatie dat uitleveren. Ja prima, maar ik wil dan wel graag gewoon met de reader kunnen werken. Nou, ik kan dus vanmiddag zelf zo'n ding gaan halen en aangezien hier nergens in de omliggende dorpen een vestiging meer is, kan ik er nog een middag voor uit trekken. Dat zijn nou dingen waarvan ik denk, zal ik toch eens overstappen???

Ik kreeg hem via de post een week of 2 geleden.
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Ik kon ook wachten tot ie vanzelf binnen zou komen maar ja, wanneer dat kon de beste man mij niet vertellen... Dat vind ik toch niks, achter blijven met m'n bankzaken!
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Jantina schreef: Ik kon ook wachten tot ie vanzelf binnen zou komen maar ja, wanneer dat kon de beste man mij niet vertellen... Dat vind ik toch niks, achter blijven met m'n bankzaken!
Dat dus, is gewoon zo kneuzig om het ene systeem al uit te zetten, terwijl je opvolger nog niet functioneel is. Daarbij al je kantoren sluiten, maar er nog wel vanauit gaan dat iedereen er eentje op loopafstand heeft zitten.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Jantina schreef: Leuk grapje van de Rabo trouwens... Wil mijn administratie doen, krijg ik in telebankieren de melding dat ik niet meer kan ondertekenen met de reader maar de scanner moet gebruiken. Eeeuh ja, maar die heb ik niet. Dus de bank gebelt. Ja mevrouw dat kan even duren, is een grote operatie dat uitleveren. Ja prima, maar ik wil dan wel graag gewoon met de reader kunnen werken. Nou, ik kan dus vanmiddag zelf zo'n ding gaan halen en aangezien hier nergens in de omliggende dorpen een vestiging meer is, kan ik er nog een middag voor uit trekken. Dat zijn nou dingen waarvan ik denk, zal ik toch eens overstappen???
Dat vind ik inderdaad wel heel erg slecht.
Goed projectmanagement zou er toch voor moeten zorgen dat het oude systeem werkzaam is totdat alle klanten zijn voorzien van het nieuwe middel  ::)
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Heeeeeel bijzonder ja! en ik had mijn app al zo ingesteld dat ik kleine bedragen dan gelukkig zonder ondertekenen kan over boeken, maar ja, de grotere bedragen moeten er ook uit...
Sigbrid
4-sterren
4-sterren

Bericht door Sigbrid »

Ik kreeg een week of 6 terug een brief van de rabo ( en mn dochter ook) dat binnen 2 weken de nieuwe reader in de bus zou liggen . Ik had m met een week en kon m dus meteen in gebruik nemen

Plaats reactie