Goed puppy boek (gedrag/opvoeding)

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Goed puppy boek (gedrag/opvoeding)

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Doranto schreef:Vond het inderdaad ook behoorlijk prijzig :-\ Maaaarrr.... aangezien wij op de wachtlijst staan voor een pup.... :biggrin2:
Oh kijk! Ik denk dat ik wat gemist heb! Details graag :biggrin2:
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Doranto schreef:Vond het inderdaad ook behoorlijk prijzig :-\ Maaaarrr.... aangezien wij op de wachtlijst staan voor een pup.... :biggrin2:
Ooooooh leuk leuk leuk, vertel????
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Lizzy schreef:Oh kijk! Ik denk dat ik wat gemist heb! Details graag :biggrin2:
Nou, je hebt niets gemist hoor, want ik heb er nog niets over verteld ;)
Maar nu dan bij deze...
Daar van de oudjes alleen Sissy er nog is en wij het voor Harrie (en onszelf natuurlijk ook) leuker vinden om een hondenmaatje erbij te hebben, zijn wij gaan nadenken over een nieuwe huisgenoot.
Wij hebben niet zoveel werk meer voor de honden (geen schapenwerk meer) maar een beetje hulp is toch wel handig. Voor een bordercollie is het werk wat we nog hebben (hulp bij de geiten en de kippen) erg weinig, maar voor een beauçeron is dat voldoende. Bovendien vinden wij honden binnen hetzelfde ras toch meestal net een iets betere klik hebben. Ze spreken dezelfde taal zeg maar.
Dus wordt het een tweede beauçeron. :)
Wij gaan voor dezelfde fokster als waar Harrie vandaan komt omdat wij haar heel goed vinden, en om de kans op rust in de tent en een goede klik met Harrie te vergroten gaan we voor een teefje. :)
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

eelke schreef:Ik denk dat ik een pup nodig heb om het boek te kunnen mogen kopen ::)

;D ;D ;D

Ik ga meteen voor deel 2, gezien mijn hondenbestand hier. :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Doranto schreef:Nou, je hebt niets gemist hoor, want ik heb er nog niets over verteld ;)
Maar nu dan bij deze...
Daar van de oudjes alleen Sissy er nog is en wij het voor Harrie (en onszelf natuurlijk ook) leuker vinden om een hondenmaatje erbij te hebben, zijn wij gaan nadenken over een nieuwe huisgenoot.
Wij hebben niet zoveel werk meer voor de honden (geen schapenwerk meer) maar een beetje hulp is toch wel handig. Voor een bordercollie is het werk wat we nog hebben (hulp bij de geiten en de kippen) erg weinig, maar voor een beauçeron is dat voldoende. Bovendien vinden wij honden binnen hetzelfde ras toch meestal net een iets betere klik hebben. Ze spreken dezelfde taal zeg maar.
Dus wordt het een tweede beauçeron. :)
Wij gaan voor dezelfde fokster als waar Harrie vandaan komt omdat wij haar heel goed vinden, en om de kans op rust in de tent en een goede klik met Harrie te vergroten gaan we voor een teefje. :)
Nou leuk! Echt heel fijn voor jullie! Enne, wanneer gaat dit ongeveer gebeuren?

Ik heb het puppy boek gekocht :-[ (Een Hondenleven Lang). Ik ben op pagina 27 en ik zeg nu al "wow, top boek". Ik ben zo benieuwd naar de rest, ga gauw verder lezen!
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Lizzy schreef:Nou leuk! Echt heel fijn voor jullie! Enne, wanneer gaat dit ongeveer gebeuren?

Ik heb het puppy boek gekocht :-[ (Een Hondenleven Lang). Ik ben op pagina 27 en ik zeg nu al "wow, top boek". Ik ben zo benieuwd naar de rest, ga gauw verder lezen!
Als het goed is zou mama deze maand loops moeten worden .... :D
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Doranto schreef:Als het goed is zou mama deze maand loops moeten worden .... :D
Wat spannend en leuk allemaal! Jeetje, heb gewoon over 4 maanden een pupje :) !
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Maar even......... Jeetje wat een goed boek!!!!!!!!!!!! Ik ben op pagina 56 nog maar, maar tot nu toe nog geen letter gelezen waarvan ik denk "nouww". Alleen nog maar dingen dat ik denk "jeetje, dat moet iedere pupeigenaar weten!". Echt, tot dusver een SUPER boek!
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Lizzy schreef:Maar even......... Jeetje wat een goed boek!!!!!!!!!!!! Ik ben op pagina 56 nog maar, maar tot nu toe nog geen letter gelezen waarvan ik denk "nouww". Alleen nog maar dingen dat ik denk "jeetje, dat moet iedere pupeigenaar weten!". Echt, tot dusver een SUPER boek!
Ik heb hem al half uit :-[
Ging om 1.00 uur slapen omdat ik echt niet meer verder kon lezen. Wát een fantastisch boek zeg! :D
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

Lizzy schreef:Maar even......... Jeetje wat een goed boek!!!!!!!!!!!! Ik ben op pagina 56 nog maar, maar tot nu toe nog geen letter gelezen waarvan ik denk "nouww". Alleen nog maar dingen dat ik denk "jeetje, dat moet iedere pupeigenaar weten!". Echt, tot dusver een SUPER boek!
Misschien opnemen in het puppypakket? Dan hoeven pupkopers hem niet eerst te kopen (waarbij de prijs misschien een afhaker kan zijn).
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

Kim_S schreef:Ik heb hem al half uit :-[
Ging om 1.00 uur slapen omdat ik echt niet meer verder kon lezen. Wát een fantastisch boek zeg! :D
Nee hoor, dit komt mij totaaaal niet bekend voor. :cool: :biggrin2:
mizzsylver
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door mizzsylver »

pluk schreef:Misschien opnemen in het puppypakket? Dan hoeven pupkopers hem niet eerst te kopen (waarbij de prijs misschien een afhaker kan zijn).
dat wilde ik ook doen maar daarvoor vind ik ze toch wat prijzig. Plus dat meteen een heel boek lezen niet zo uitnodigend is voor mensen die gewoon een pup willen. Dus ik typ driftig op mn toetsenbord, en heb bijvoorbeeld uit het hoofdstuk voorbereiding veel gehaald en samengevoegd met wat ik al had en wat rasspecifieke dingen erbij en zo was daar een voorbereidingsdocument voor de nieuwe eigenaar. Niet teveel om te lezen maar genoeg tot het volgende puppyknuffelbezoek. ;D
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Morgen kan ik het af gaan halen bij AH (afhaalpunt bol.com) ben benieuwd! :)
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Nu wil ik het ook lezen, haha.
*gaat weer naar bol.com*
MillyMol
5-sterren
5-sterren

Bericht door MillyMol »

Niks teveel gezegd over de kwaliteit van dit boek toch? Ik heb gisteren deel 1 besteld voor de fokster van ‘Broer’, als cadeautje. Zou vandaag bij haar op de mat moeten vallen. Ben benieuwd wat ze ervan vindt...

Plaats reactie