Zelf heb ik ooit een hondje van 11 in huis gehaald. Met het idee dat hij nog een of twee mooie jaren zou hebben. Het werden er ruim 5, met aardig wat gebreken in de laatste jaren, maar het was een geweldige en oh zo dankbare hond. Nooit een seconde spijt gehad, integendeel. Hoop dat dat voor jou ook zo wordt.
Hij is onderweg!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Hij is onderweg!!
Heel veel geluk gewenst met Tungsten!
Zelf heb ik ooit een hondje van 11 in huis gehaald. Met het idee dat hij nog een of twee mooie jaren zou hebben. Het werden er ruim 5, met aardig wat gebreken in de laatste jaren, maar het was een geweldige en oh zo dankbare hond. Nooit een seconde spijt gehad, integendeel. Hoop dat dat voor jou ook zo wordt.
Laatst gewijzigd door pike op zo 12 mar 2017, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Geniet van jullie nieuwe kleine man. Met de nodige TLC komt het vast helemaal goed met hem.
welkom Tungsten
Ik hoop dat hij snel aansterkt en dat je er lange tijd een dierbare huisgenoot aan hebt.
Ik hoop dat hij snel aansterkt en dat je er lange tijd een dierbare huisgenoot aan hebt.
-
frodo quin
- 5-sterren

Pff hij gaat niet weten wat hem allemaal overkomt seg. Een goede verzorging, lekker en genoeg voer, veel liefde,... Zou vanzelfsprekend moeten zijn, maar dat is het voor zovelen niet. Menner is in ieder geval met zijn kont in de boter gevallen 
Veel geluk samen en ik duim dat hij behalve wat onderkomen in goede gezondheid is.
Veel geluk samen en ik duim dat hij behalve wat onderkomen in goede gezondheid is.
- Spikkelneus
- 5-sterren

En nu doet de foto het wel! Hij heeft goed geslapen en ziet er al beter uit dan gister. Ongetwijfeld omdat hij niet meer gedehydreerd is en omdat hij niet meer lichtgeel is... Hij wil kusjes geven, maar hij stinkt zo allemachtig uit zijn bek. Ik hoop dat hij het goed vindt dat ik elke dag even 1 of 2 tandjes/kiesjes schoon maak. Dan mag hij volgende week zoenen.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ahhhh daar is ie dan. Veel geluk samen!!!
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Heel veel geluk samen!
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Fijn dat hij al fris gedoucht is, goed heeft gegeten en lekker geslapen
Daar knap je van op.
Wat lief dat ie al kusjes wil geven
Hoe gaat het zijn huisgenoten?
Heel veel geluk samen!!
Wat lief dat ie al kusjes wil geven
Heel veel geluk samen!!
Ach, arm ding! Ik hoop dat je zijn tandjes schoon mag maken, kunnen jullie daarna de rest van zijn leven elke dag zoenen
Veel geluk met hem!
Veel geluk met hem!
- Spikkelneus
- 5-sterren

Nuria heeft een kleine terugval, maar ik had niet anders verwacht. Die heeft vannacht voor het eerst sinds weken weer een keer in haar mand geplast. Maar ik denk dat het heel kort gaat duren, zij herstelt tegenwoordig zo snel.Eef+doggies schreef:Fijn dat hij al fris gedoucht is, goed heeft gegeten en lekker geslapenDaar knap je van op.
Wat lief dat ie al kusjes wil geven![]()
Heel veel geluk samen!!
Dali weet het nog niet, hij bekijkt hem van een afstandje, een beetje verwonderd, wat dat hondje in zijn huis komt doen.
Milou negeert hem vooral, maar ze houdt hem scherp in de gaten.
Net de eerste echte wandeling gemaakt, allemachtig wat hangt dat hondje aan de lijn (ik ben blij dat hij maar 17 kilo is), maar dat leert hij gauw genoeg, netjes lopen.
Achos wat een manneke. Hoop dat hij zich snel thuis gaat voelen en dat jullie nog heel lang van elkaar mogen genieten!
-
nikèdog2000
- 5-sterren

veel plezier met hem
hij weet misschien niet wat hem over komt een wandeling

hij weet misschien niet wat hem over komt een wandeling
Heel veel plezier met hem!
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Gelukkig geen onhebbelijkheden dus
Met Nuria gaat het vandaag waarschijnlijk alweer beter, de 1e dag/nacht zijn toch wel het spannendst.
Ik ben heel benieuwd hoe ze naar elkaar toe gaan groeien.
Geniet ervan!
Met Nuria gaat het vandaag waarschijnlijk alweer beter, de 1e dag/nacht zijn toch wel het spannendst.
Ik ben heel benieuwd hoe ze naar elkaar toe gaan groeien.
Geniet ervan!
- Spikkelneus
- 5-sterren

Tungsten op de bank in het zonnetje naast Milou