Door mijn oplettendheid zijn de slippers nog heelsmulpaap schreef:Ach , zolang de slippers nog leven![]()
Hier ook iemand die een jolige bui kreeg , ging er met de pantoffels van de baas vandoor
Zou het de leeftijd zijn? (Zei zij hoopvol
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Door mijn oplettendheid zijn de slippers nog heelsmulpaap schreef:Ach , zolang de slippers nog leven![]()
Hier ook iemand die een jolige bui kreeg , ging er met de pantoffels van de baas vandoor
Elke leeftijd heeft zijn bekoringKim_S schreef:Door mijn oplettendheid zijn de slippers nog heel![]()
Zou het de leeftijd zijn? (Zei zij hoopvol)
smulpaap schreef:Oh wat ene lieve uitdrukking Pien![]()
Too schreef:Aan de vraag us al gesteld... welkom Gabi, je weet het misschien nog niet maar je hebt een fijn nieuw huis getroffen, echt waar!
Eef+doggies schreef:
Wat een schat![]()
Dat hij nog maar gauw steeds meer rare sprongen mag maken
Het is echt een hele lieve schat! Er zit geen kwaad in. Slobbert heerlijk boekmaag en kvv en pilletjes in leverworst op en past zich heel snel aan aan 'de voorbeeldhondjes'koekje schreef:Hij heeft een hele lieve uitdrukking!![]()
Dat hij maar snel helemaal zichzelf mag zijn.
Nog een tip van de etter . Tuinhandschoen ""apporteren "" is ook leukKim_S schreef:In de schaduw.
Boefje had de hele middag de slippers van de kindjes "geapporteerd"![]()
Het loslaten was nog wat te moeilijk![]()
image.jpeg
smulpaap schreef:Nog een tip van de etter . Tuinhandschoen ""apporteren "" is ook leuk![]()
Mot ik dat ding echt loslaten baas ? Nou , goed dan . Maar dan wel in de vijver
kan jij weer een keer extra diep bukken ouwe lul
Amber heeft aan de tafel en aan een kastje gepimpt , overal een randje afKaio schreef:oo? Ze waren nog heel, dat valt dan nog meeDuidelijk geen les van de Fozzelwozzel gehad
Knetter wat had dat beest in de pubertijd veel gesloopt, is wel overgegaan gelukkig.