Hugo staat ook op staat ook op zijn kantLizzy schreef:Prachtig
Ik denk dat je foto te hoog is. Stuur 'm anders ff naar mij (lizzypc@xs4all.nl) en dan verklein ik 'm en kijk ik of het werkt. Ik had met mijn foto ook al moeite met de hoogte.
De grote Barfplaats kerstfoto wedstrijd 2017
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
fransbulletje
Re: De grote Barfplaats kerstfoto wedstrijd 2017
Stuur maar op!fransbulletje schreef:Hugo staat ook op staat ook op zijn kant
Wat een leuke, mooie, geniale en soms ook ontroerende inzendingen!
Ja gaaf he! Ik vind alleen dat het er tot nu toe wel erg weinig zijnDoranto schreef:Wat een leuke, mooie, geniale en soms ook ontroerende inzendingen!
Lizzy schreef:Ja gaaf he! Ik vind alleen dat het er tot nu toe wel erg weinig zijn
Als het me lukt om er even voor te gaan zitten wil ik ook wel wat plaatsen, maar tot nu toe ontbreekt mij helaas de tijd
Vakantiepret in oostenrijk
helemaal vergeten er bij te zetten, Tijdens een weinachtstreffen in Oostenrijk 
Laatst gewijzigd door charmed op do 21 dec 2017, 18:18, 2 keer totaal gewijzigd.
JaDoranto schreef:hint?
Als het me lukt om er even voor te gaan zitten wil ik ook wel wat plaatsen, maar tot nu toe ontbreekt mij helaas de tijd
Aan iedereen die nog niet meegedaan heeft
Kom op mensen, stuur een leuke of grappige of gezellige foto in
- Spikkelneus
- 5-sterren

Met Kerst heeft het niet direct te maken, maar misschien toch ook wel.
Tungsten is vandaag 9 1/2 jaar geworden! Hij heeft het gehaald, hij is er nog! Hij gaat zijn eerste Kerst bij ons vieren. Hij is van heel ver gekomen en zowel letterlijk als figuurlijk dit jaar enorm gegroeid. In de negen maanden dat hij bij ons woont is hij 2x bijna dood geweest, 1x door een maagkanteling en 1x omdat hij het had opgegeven. Dachten we. Maar hij heeft een engeltje op zijn schouder en een wil om door te gaan, dus is hij weer opgekrabbeld.
Omdat hij half jarig is, heb ik koekjes voor hem gebakken, dus hij trekt zijn koekie-koekie-koekie!-hoofd voor de foto.
Tungsten lieverd, als je 10 wordt, gaat hier de vlag uit. Love you x mama
Nog even ter vergelijking - zo mager was hij in maart. En zo vol met zweren en wonden. Arm ding.
Tungsten is vandaag 9 1/2 jaar geworden! Hij heeft het gehaald, hij is er nog! Hij gaat zijn eerste Kerst bij ons vieren. Hij is van heel ver gekomen en zowel letterlijk als figuurlijk dit jaar enorm gegroeid. In de negen maanden dat hij bij ons woont is hij 2x bijna dood geweest, 1x door een maagkanteling en 1x omdat hij het had opgegeven. Dachten we. Maar hij heeft een engeltje op zijn schouder en een wil om door te gaan, dus is hij weer opgekrabbeld.
Omdat hij half jarig is, heb ik koekjes voor hem gebakken, dus hij trekt zijn koekie-koekie-koekie!-hoofd voor de foto.
Tungsten lieverd, als je 10 wordt, gaat hier de vlag uit. Love you x mama
Nog even ter vergelijking - zo mager was hij in maart. En zo vol met zweren en wonden. Arm ding.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Aaaaah die Tungsten

-
Ingeborg1958
- 4-sterren

Misschien op het eerste gezicht geen kerstfoto,maar deze kleine man zag de kadootjes onder de kerstboom en ging direct zn speelgoedkist leeghalen. Hij dacht waarschijnlijk: hohoho ff plaats maken
Dit kerstengeltje is onze jongste telg, Floris. Hij is de clown van de familie en laat ons elke dag weer lachen. Ruim een jaar is hij bij ons en niet meer weg te denken
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Elf schreef:036B514A-D9F1-4092-9530-ABC5B3919E1B.jpeg
Dit kerstengeltje is onze jongste telg, Floris. Hij is de clown van de familie en laat ons elke dag weer lachen. Ruim een jaar is hij bij ons en niet meer weg te denken
Leuk als je omlaag scrolt, en eerst alleen de kerstboom ziet
Het is meer dat het beeld van een huisdier ontbreektIngeborg1958 schreef:Misschien op het eerste gezicht geen kerstfoto,maar deze kleine man zag de kadootjes onder de kerstboom en ging direct zn speelgoedkist leeghalen. Hij dacht waarschijnlijk: hohoho ff plaats maken![]()
![]()
C1196E67-7BD1-4020-B317-CCE33278EFDF.jpeg
Behoorlijk geniaal, ditElf schreef:036B514A-D9F1-4092-9530-ABC5B3919E1B.jpeg
Scott hier, eigenlijk hoort 't in het klaagtopic maar van vrouwtje moet het hier want het is voor de kerst.. zucht...
vanochtend gingen we rijden met de auto en toen ik doorhad dat we door de tunnel reden brak ik die kooi waarin ik moet zitten af want we gingen naar het speurbos
daar aangekomen liep die domme juf weer weg, dat doet ze altijd en dan verdwaald ze en moet ik d'r weer redden
En toen gebeurde het... ik was me vast aan het insnuffelen...en moest opeens meelopen
we liepen recht op een paar balen hooi af...altijd lekker om even tegenaan te piesen... en ineens vlieg ik door de lucht en sta ik op het hooi.. WTF!!
Achter dat hooi stonden gewoon schapen
dus ik heb heel erg hard geblaft tegen ze.. Ik weet zeker dat ze superbang waren want ze bleven stokstijf staan, de watjes durfde niet eens te bewegen
En toen moest ik braaf gaan zitten... wetende dat die domme juf aan het verdwalen is, terwijl die schapen me maar blijven aanstaren en ik gewoon wil snuffelen. Dus ik heb voor 1 milliseconde stilgezeten, m'n bel-nu-144-kop getrokken en toen was ik er wel weer klaar mee.
Edit: naast een domme juf (gelukkig heb ik d'r weer gered!) heb ik ook een dom vrouwtje. Want ze zet dus wel die domme poppen op de foto maar die schapen niet...
vanochtend gingen we rijden met de auto en toen ik doorhad dat we door de tunnel reden brak ik die kooi waarin ik moet zitten af want we gingen naar het speurbos
daar aangekomen liep die domme juf weer weg, dat doet ze altijd en dan verdwaald ze en moet ik d'r weer redden
En toen gebeurde het... ik was me vast aan het insnuffelen...en moest opeens meelopen
we liepen recht op een paar balen hooi af...altijd lekker om even tegenaan te piesen... en ineens vlieg ik door de lucht en sta ik op het hooi.. WTF!!
Achter dat hooi stonden gewoon schapen
Edit: naast een domme juf (gelukkig heb ik d'r weer gered!) heb ik ook een dom vrouwtje. Want ze zet dus wel die domme poppen op de foto maar die schapen niet...