Potverdorie, k*t muizen

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Potverdorie, k*t muizen

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ik heb Method antibacterieel op de Doggyride gespoten en in laten trekken. Hij ruikt weer fris als een hoentje! Dus daar benne we heel blij mee!

Ik weet ook niet hoor, of de honden dat niet horen... Zij horen natuurlijk echt heul veul beter dan wij. En ik zou dat wel sneu voor ze vinden. Wat is dat voor teken-ding Eelke?
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Lizzy schreef:Tot op heden is er nog geen muis in de nutella of pindakaas getrapt..... ::)

Mijn moeder gebruikte vroeger gebakken bloem. Plakt lekker ...
Janie2
5-sterren
5-sterren

Bericht door Janie2 »

Ik hoor die piepkrengen zelf, rete irritant. Ook die voor katten in voortuinen als ik voorbij loop, gaat door merg en been.

Gelukkig ruikt je doggyride weer fris! Wel typisch dat de muizen nu gevlogen zijn nu er heerlijke Nutella ligt.
Ina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ina »

De pieper voor honden/katten heeft echt een andere frequentie....die horen mijn honden al van verre en vinden ze ook echt niet fijn
Deze muizen-pieper hebben ze absoluut geen last van en reageren ze totaal niet op
Ze sjouwen bij ons gewoon de garage in waar dat ding hangt....muizen zijn niet meer te zien....de rest van de wereld fladdert en huppelt gewoon lekker door in en om dat ding :)
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Eelke, hoe werkt die tekenpieper? Teken hebben toch helemaal geen oren.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Fijn dat ie weer feus is!

Ik heb zo'n ding. Ik weet nog niet of ie werkt eigenlijk.

https://www.beestenboelxl.nl/Tickless-P ... n-verjager

Geen idee Koekje, ik kijk er nooit zo naar, ik spoel ze altijd door de plee [emoji14]
src_esther
5-sterren
5-sterren

Bericht door src_esther »

eelke schreef:Fijn dat ie weer feus is!

Ik heb zo'n ding. Ik weet nog niet of ie werkt eigenlijk.

https://www.beestenboelxl.nl/Tickless-P ... n-verjager

Geen idee Koekje, ik kijk er nooit zo naar, ik spoel ze altijd door de plee [emoji14]
Je hoort ze dood te maken en dan inclusief de bacteriën die ze bij zich dragen via het restafval (of de kachel) te verwijderen/vernietigen, het riool is daar niet de juist plek voor.
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

src_esther schreef:Je hoort ze dood te maken en dan inclusief de bacteriën die ze bij zich dragen via het restafval (of de kachel) te verwijderen/vernietigen, het riool is daar niet de juist plek voor.
Ik ook hoor door de wc, heb 1 keer gehad dood knijpen ook in wc en alles zat onder :puke:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Een teek overleeft in het riool dus 'm daar levend in kiepen is gewon niet handig. Ook om wat src_esther schrijft.

Je kunt de teek doden door 'm eerst in een bakje heet water met afwasmiddel te doen. De teek verdrinkt en stikt heel snel.
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

Lizzy schreef:Een teek overleeft in het riool dus 'm daar levend in kiepen is gewon niet handig. Ook om wat src_esther schrijft.

Je kunt de teek doden door 'm eerst in een bakje heet water met afwasmiddel te doen. De teek verdrinkt en stikt heel snel.
O echt ik dacht die verzuipt
Ga ik ze zelf verzuipen met afwasmiddel en heet water
src_esther
5-sterren
5-sterren

Bericht door src_esther »

kiara schreef:Ik ook hoor door de wc, heb 1 keer gehad dood knijpen ook in wc en alles zat onder :puke:
Volgezogen teken draai ik in een vel keukenpapier en dan duw ik er met de platte zijde van mijn nagel op. Als ik het hoor/voel knappen weet ik dat het beestje dood is en gaat de prop de kachel of restafvalbak in.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

src_esther schreef:Volgezogen teken draai ik in een vel keukenpapier en dan duw ik er met de platte zijde van mijn nagel op. Als ik het hoor/voel knappen weet ik dat het beestje dood is en gaat de prop de kachel of restafvalbak in.
Ohw grote gruwels :-X . Ik vind in een soppie minder vies :biggrin2:
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

En gewoon in keukenrol en even in brand steken? :sofa:
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

Lizzy schreef:Ohw grote gruwels :-X . Ik vind in een soppie minder vies :biggrin2:
Dat dacht ik ook gelijk bah
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

pearlsofpassion schreef:En gewoon in keukenrol en even in brand steken? :sofa:

zo doe ik 't ook, in de tuin bij de vuilcontainer staan twee terracotta bloempotten. Ik rol de teek, groot of klein, in een vel keukenpapier, steek het in brand en gooi het in een bloempot, de andere (met gat onderaan) gaat er omgekeerd bovenop zodat het brandend keukenpapier niet kan gaan vliegen....en teken verdelgingskacheltje ;)

Plaats reactie