Wasmiddel gebruik ik gewoon robijn dus daar heb je waarschijnlijk niets aan.
welk wasmiddel gebruiken jullie?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: welk wasmiddel gebruiken jullie?
Oh dat poetsgen ontbreekt bij mij ook volledig waardoor vriendje regelmatig eerder de stofdoek of stofzuiger pakt dan ik omdat hij het dan vind dat er schoongemaakt moet worden
komt waarschijnlijk ook omdat zijn moeder ook veel meer een poetser is dan mijn moeder 
Aleppo zeep......als ik nou geen vel meer wil hebben moet ik me daarmee wassen
.........
Hoe dat dan? Heb wel alleen die van pure olijfolie en in gedroogde bar vorm. Al het andere is bij mij ook niet goed, allepo vloeibaar zeker ook nietTanna schreef: vr 31 dec 2021, 21:57 Aleppo zeep......als ik nou geen vel meer wil hebben moet ik me daarmee wassen![]()
.........
Laatst gewijzigd door Kaio op za 01 jan 2022, 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.
pike schreef: vr 31 dec 2021, 18:07 Aleppo jaaa die heb ik ook een tijd gebruikt. Dat was het voor mij ook helemaal. Maar, op een of andere manier, als manlief die zeep gebruikt, druipt het water/zeep door/over het bakje. En in no time is mijn dure zeep door het afvoergaatje gespoeld. Hoe hij het doet ik weet het niet. Mijn opdracht om de zeep "droog" weg te leggen heeft niks geholpen. Want dat kan hij niet. (?)
Ik heb daarom de vloeibaar ooit een sgeprobeerd, maar dat was het niet voor mijn handen.
Ik heb zo'n zeepspons of hoe ik het moet omschrijven eronder liggen, helpt iets maar
Oh dus jij kent dat probleem ook? Ik vroeg me wel eens af of ik nou gek wasKaio schreef: za 01 jan 2022, 10:08![]()
Ik heb daarom de vloeibaar ooit een sgeprobeerd, maar dat was het niet voor mijn handen.
Ik heb zo'n zeepspons of hoe ik het moet omschrijven eronder liggen, helpt iets maar![]()