Als de klik er is ...

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Als de klik er is ...

Robian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Robian »

smulpaap schreef: ma 06 mar 2023, 11:56 Ja hoor . Het heeft tijd nodig . Beiden liggen nu lekker te slapen . Ik heb ook het idee dat het manneke hier echt tot rust gaat komen . Hij ging al twee dagen en nachten naar een oppas i.v.m de thuissituatie . Daar kon ie ook zichzelf zijn . Zonder altijd op " baasje te hoeven letten " we hebben ook afgesproken om voorlopig niet te bellen , maar te appen . Ze krijgen immers alles mee . En er moet rust in dat koppie komen
Maar de hele situatie grijpt ons ook erg aan
Kreeg net een berichtje van de dochter
Ik vond jullie hele fijne en lieve mensen
Ik heb er veel vertrouwen in . Ik denk dat we heel veel geluk hebben gehad met zo'n mooie gouden mand als die van jullie
Ik kan nu rustig sterven :'(
Heftig bericht hoor.. en hart verscheurend :'(

Wat fijn dat het goed gaat tussen de dame en heer.
Mooi stel samen. :-*
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Vanmiddag nog een prikkelarme wandeling gemaakt
Hij begint wat te ontdooien , zoekt zo nu en dan wat meer toenadering
Bijlagen
20230306_134214.jpg
20230306_133633.jpg
IMG-20230306-WA0005.jpg
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Vervolg
Bijlagen
20230306_132715.jpg
20230306_132032.jpg
20230306_133755.jpg
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Wat een vreselijk hartverscheurend bericht om te moeten ontvangen zeg, maar aan de andere kant zo mooi hoe ze jullie laat weten dat jullie het gouden mandje hebben.
Natuurlijk grijpt dit jullie ook aan,best kan niet anders. Daarom zo mooi wat jullie doen. [emoji3590]
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Charlie Angel schreef: ma 06 mar 2023, 16:42 Wat een vreselijk hartverscheurend bericht om te moeten ontvangen zeg, maar aan de andere kant zo mooi hoe ze jullie laat weten dat jullie het gouden mandje hebben.
Natuurlijk grijpt dit jullie ook aan,best kan niet anders. Daarom zo mooi wat jullie doen. [emoji3590]
Daar sluit ik me helemaal bij aan
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Zo hé... dat bericht kwam hier even binnen zeg. "Nu kan ik rustig sterven". Dan word je even keihard met je neus op de feiten gedrukt.
Maar dapper van haar dat ze voor de hond gekozen heeft. En goed dat ze jullie gevonden heeft.

Heel veel sterkte, want er zal ook bij jullie best wel wat loskomen.
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Ronald schreef: ma 06 mar 2023, 18:49 Zo hé... dat bericht kwam hier even binnen zeg. "Nu kan ik rustig sterven". Dan word je even keihard met je neus op de feiten gedrukt.
Maar dapper van haar dat ze voor de hond gekozen heeft. En goed dat ze jullie gevonden heeft.

Heel veel sterkte, want er zal ook bij jullie best wel wat loskomen.
Tja . Ik heb haar gisteren in levende lijve ontmoet . Ze heeft de dood in haar ogen
Dat zwakke handje , wat de mijne vastpakte , de zwakke stem . Toch nog mee , om haar hondje over te dragen . Hij was haar laatste strohalm. Maar helaas , ze gaat het niet meer redden
En als ouder zijnde weten we allemaal wat het is om een kind te moeten verliezen. Het is iets wat je nooit hoopt mee te maken
En gek genoeg lijkt het alsof we elkaar al jaren kennen . Soms heb je dat met mensen
Dan is er gelijk zo'n klik .
Maar idd , ondanks al hun radeloosheid en verdriet vinden ze het heel fijn dat hondlief een fijn huisje heeft gekregen . En wij ook .
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Wat heftig. Ondanks alle zorgen en verdriet hebben ze voor het hondje een goed plekje gezocht én gevonden. Ze hadden zich geen beter huisje kunnen wensen.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Wat fijn dat ze heeft kunnen zien dat haar Seb een gouden mandje heeft gevonden. Dat berichtje van haar spreekt daarin boekdelen :-* Maar wat enorm emotioneel ook.
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Meneer meldde zich vandaag al iets later
Dus om 8 uur naar buiten . Flinke plas , niet gepoept. Dat word al minder , uurtje gelopen en nu weer rust
Hij vind het maar niks als " de rest van de roedel ontbreekt " Maar het is voor hem wel goed om individueel mee te gaan
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Meneer staat te popelen om aan " het echte werk " te beginnen :biggrin2:
KVV gaat er met veel smaak in
Maar ik geef mijn ogen goed de kost
We hebben hier twee koude kasten , en die ene kast in het berghok :D daar liggen lekkere dingen in . En dan is butler bezig in de keuken , dan ga ik kijken hoor . En dan zie ik lekkere karkassen . Maar die zijn voor mijn vriendin . En ik zie ook hoe zij dat lekkers verorberd ::)
Maar butler zegt dat ik eerst een grote jongen moet worden .
Eerst even wennen aan gemalen vlees , en dan krijg ik hetzelfde eten als mijn vriendin
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Nou zo te horen gaat dat helemaal goed komen met jou 😋 :biggrin2:
Robian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Robian »

smulpaap schreef: di 07 mar 2023, 09:45 Meneer meldde zich vandaag al iets later
Dus om 8 uur naar buiten . Flinke plas , niet gepoept. Dat word al minder , uurtje gelopen en nu weer rust
Hij vind het maar niks als " de rest van de roedel ontbreekt " Maar het is voor hem wel goed om individueel mee te gaan
Herkenbaar... hier vind Levi het ook maar niets als er één ontbreekt.
Maar net wat je zegt, het is wel goed voor hem een individuele wandeling.
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Prins Bernard komt al aardig uit zn schulp
En dat voor een gereserveerde Sheltie
Ik was net even onder de douche , deur een klein stukje open om te laten zien dat ik er nog ben . Heuh , ben jij in dat leuke natte kamertje :D dat vind ik ook leuk . Had echt het plan om er ook onder te gaan . Deur kon ik nog net op tijd dichtdoen
Toen kwam Jeroen thuis , hmm ik kom effe bij je op schoot . Oh en ik kan hier ook vanuit de stoel naar buiten kijken
De camera te dichtbij is nog te spannend
Bijlagen
20230307_154957.jpg
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Fijn dat hij al begint te ontdooien. Het is ook niet niks allemaal.

Plaats reactie