Oeps! heeel klein brokken vraagje

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Oeps! heeel klein brokken vraagje

Yves
3-sterren
3-sterren

Bericht door Yves »

Ik mis helemaal niets.

Ik ben overig zelf wezen kijken op een info-avond bij Any Animal  ;)
*Natasja*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Natasja* »

[quote="Yves"]
Mensen horen wat mensen willen horen.

De een hoort over kvv en Barf en denkt bij zich zelf "eigenlijk heel logisch". Deze reactie had ik en vele van jullie waarschijnlijk ook.

De ander (veel mensen in mijn omgeving) vindt het een dood eng verhaal. Dan kun je nog zo je best doen, het gaat er bij zo iemand gewoon niet in.
[/quote]

Jij vond het misschien logisch, ik vond het doodeng (en eerlijk gezegd denk ik dat er meer mensen zijn die het eng en vreemd vinden dan mensen die het logsich vinden), ondanks de verhalen van mensen die vers voerden dat het allemaal best eenvoudig is. Ik persoonlijk zou enorm aanhikken tegen een omschakelperiode van 6 maanden, zou dan al snel zoiets hebben van: dan maar brokjes blijven voeren.
amiwoods
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door amiwoods »

[quote="Dalmi"]
Dat is mss wel zo. Maar vind het toch nog best veel. En tja, als ik de verkooppunten zie zitten dan is het ook niet aan de andere kant van Nederland ten opzichte van Hoogvliet.
[/quote]

zeeuws-vlaanderen is anders niet echt om de hoek, nog altijd, 1uur en 45 min rijden naar hoogvliet en dan komen er de kosten voor de tunnel nog bij, je komt hier namelijk niet weg zonder eerst door de toltunnels te rijden. hopelijk sta je dan nog niet in de file. reken dan eerst uit wat je auto verbruikt aan brandstof, wat je vriezers verbruiken,  de energierekening liegt er niet om :o en als je een kleine zelfstandige bent zal je ook je eigen loon nog moeten bereken.
ik ben een volledige dag kwijt om heen en weer te rijden.
per klant ben je al vlug 10 min. kwijt een nieuwe klant nog wel langer want die zitten vol vragen.
het gemiddelde minimum bruto uurloon bedraagt 25,- om kosten dekkend te kunnen zijn, ik doe hier dus mezelf nog ernstig te kort.
het ondernemerschap wordt geloof ik door heel wat mensen onderschat.
maar goed ik heb het er allemaal voor over om zoveel mogelijk gezonde rauw etende honden op deze wereld te krijgen.

Plaats reactie