Alles eruit gegooid!
Moderator: Lizzy
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Alles eruit gegooid!
Wat een geluk dat het al een stuk beter gaat met het ventje
Ja, de opluchting is enorm groot! Al voel ik me dan wel weer een muts, dat ik zo snel in de stress ga. Is kennelijk voor niets geweest... Maar ja, ik ben ook zo dol het mannetje... Ik moet er gewoon niet aan denken dat er iets vreselijks met hem gebeurt... Hij slaapt nog steeds veel en als hij denkt dat ik eten pak, komt ie toch effe kijken... Hij krijgt volgens mij nu eindelijk eens honger... Maar dat mag ook wel na zo'n tijd geen eten in zijn lijfie toch? Vandaag geef ik hem nog niets en ik kijk gewoon even hoe hij morgen is...
Iedereen bedankt voor alle steun en lieve reacties!!!!!
Jullie zijn kanjers!
Rachel.
Iedereen bedankt voor alle steun en lieve reacties!!!!!
Rachel.
Fijn dat het zo meegevallen is en dat hij al weer wat opknapt 
Ik vind het niet meer dan logisch dat je in de stress schiet, na alles wat je hebt meegemaaktMalamoods schreef: Ja, de opluchting is enorm groot! Al voel ik me dan wel weer een muts, dat ik zo snel in de stress ga. Is kennelijk voor niets geweest... Maar ja, ik ben ook zo dol het mannetje... Ik moet er gewoon niet aan denken dat er iets vreselijks met hem gebeurt... Hij slaapt nog steeds veel en als hij denkt dat ik eten pak, komt ie toch effe kijken... Hij krijgt volgens mij nu eindelijk eens honger... Maar dat mag ook wel na zo'n tijd geen eten in zijn lijfie toch? Vandaag geef ik hem nog niets en ik kijk gewoon even hoe hij morgen is...
Iedereen bedankt voor alle steun en lieve reacties!!!!!Jullie zijn kanjers!
Rachel.
Geef Ikjok een :bigarmhug: en voor jou :-*
Dank je Laura! 
Rachel.
Rachel.
Wat goed dat het met ikjok weer goed gaat. Ik herken veel van wat je omschreven hebt bij Angie. Het rekken en strekken bijv. Ze is hardstikke sloom, maar dat verbaast me niet echt. Zaterdag zat ze niet echt lekker in haar vel op de hondenschool, haar eten liet ze staan omdat het een hazebout was. Zondag had ze ook niets gegeten, maandagochtend gal overgegeven, maandag weer voedsel geweigerd en was ze sloom, dinsdag had ze een beetje pens opgegeten, woensdag ochtend volop gespuugd waarvan ik eerst dacht dat het diaree was gezien de kleur en de geur. Toen die donkerpaarse waterdunne poep, dat heeft mij doen besluiten naar de da te gaan. Nu heeft ze daar een spuitje gehad tegen het spugen en eingelijk is ze daar direct van opgeknapt, maar inmiddels is het weer het zelfde hoopje ellende, alleen nu zonder spugen en poepen. 
Gossie, wat voel je je rot hè? Is zooo vreselijk te zien dat je eigen hond zich zo beroerd voelt.... Als het niet betert (en ze morgen geen ontlasting heeft), zou ik gewoon nog een keer naar de da gaan... Je moet immers het hele weekend ook nog door... Sterkte hoor! Ik hoop maar dat het snel beter gaat....
Rachel.
Rachel.
ppppffffffff, opluchting...........gelukkig gaat het beter!!!!!!!
Ik wist het wel!!!!

Gelukkig maar Rachel
Gelukkig maar Rachel
Hardstikke goed dat je ventje weer lekker opknapt nu!
Je bent HELEMAAL geen muts dat je in de stress schiet, zeker na wat jullie al mee hebben gemaakt!Malamoods schreef: Ja, de opluchting is enorm groot! Al voel ik me dan wel weer een muts, dat ik zo snel in de stress ga. Is kennelijk voor niets geweest... Maar ja, ik ben ook zo dol het mannetje... Ik moet er gewoon niet aan denken dat er iets vreselijks met hem gebeurt... Hij slaapt nog steeds veel en als hij denkt dat ik eten pak, komt ie toch effe kijken... Hij krijgt volgens mij nu eindelijk eens honger... Maar dat mag ook wel na zo'n tijd geen eten in zijn lijfie toch? Vandaag geef ik hem nog niets en ik kijk gewoon even hoe hij morgen is...
Iedereen bedankt voor alle steun en lieve reacties!!!!!Jullie zijn kanjers!
Rachel.
Ook wij schieten in de stress als onze honden wat mankeren
Je zag zijn buik opgezwollen van de hoeveelheid en hem dat stuk uit laten braken ging niet (te groot doorgeslikt).
Meid, je wil niet weten hoeveel stress bij Erwin en mij
We waren uitgenodigd om bij de buren te eten, we zijn gegaan met Eddie mee. Die hebben we geen seconden uit het oog verloren. Na een paar uur begon hij alweer te bedelen om eten
Pffft gelukkig Rachel, ik ben reuze blij voor jullie!
Ik vind helemaal niet dat jij snel in de stress schiet, dan doen we toch allemaal als iets zich niet met een dagje oplost... ik wel tenminste!
Ik vind helemaal niet dat jij snel in de stress schiet, dan doen we toch allemaal als iets zich niet met een dagje oplost... ik wel tenminste!
Jullie reactie doet me goed! Ben absoluut gerustgesteld, maar het opknappen gaat wel langzaam aan hoor! Hij heeft gewoon weinig energie en is nog steeds mat. Leeft tussentijds weer even helemaal op en dan ineens de batterijen weer leeg en slapen, slapen, slapen.... Ik ga morgen het eten proberen, want ik vind hem nu nog niet goed genoeg om het te proberen... Mocht hij zaterdag nog niet willen eten, ga ik weer contact opnemen met de da....
Rachel.
Rachel.
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Malamoods schreef: Jullie reactie doet me goed! Ben absoluut gerustgesteld, maar het opknappen gaat wel langzaam aan hoor! Hij heeft gewoon weinig energie en is nog steeds mat. Leeft tussentijds weer even helemaal op en dan ineens de batterijen weer leeg en slapen, slapen, slapen.... Ik ga morgen het eten proberen, want ik vind hem nu nog niet goed genoeg om het te proberen... Mocht hij zaterdag nog niet willen eten, ga ik weer contact opnemen met de da....
Rachel.
Dat zou ik zeker doen.Nu maar hopen dat hij morgen wat gaat eten.
Als wij zo ziek waren geweest en zo weinig gegeten hadden hadden we ook geen puf en wilden we alleen maar slapen
. En ik snap jouw reaktie heel goed, als onze prutser iets zou gebeuren na onze ervaringen zou ik er geloof ik niet meer overheen komen. Ik vind jouw reaktie en hoe iedereen meeleeft eigenlijk geweldig na al de verhalen die ik de laatste tijd hoor over mensen die hun hond zo maar weg doen of om een stomme reden laten inslapen 
Doe allebei maar rustig aan!!!
Je hebt tenslotte de laatste tijd nogal wat voor je kiezen gekregen
.
Doe allebei maar rustig aan!!!
Je hebt tenslotte de laatste tijd nogal wat voor je kiezen gekregen